onsdag 11 januari 2017

Städat bort all jul i vardagsrummet så Lovely !! Välkommen fram mina Georg Jensen & Chanel =) Angel & Pappi på badhuset & Busa !!! Jag chocka min familj med att jag har legat i sängen halva dagen & försökt skingra tankarna & sett The originals !!

Hello Sötisar ,får tacka alla som hört av sej ang det tragiska som hänt i vår familj :( Ja finner inga ord & går inte beskriva känslan !!! 
Men kan säga att allt sluta väl tackolov men är väl fortfarande chockad !!!
Jag har mycket tankar & funderingar & känns som jag går i ett vakuum ,så jag chocka min älskade Make i dag med att jag har legat i sängen halva dagen & försökt skingra tankarna & fly in i tv serien The originals .
Det har aldrig hänt förut att jag gått & lagt mej på eftermiddagen & bara legat i sängen så min älskade Make vart orolig .
Men känner jag måste få bearbeta & gå igenom det som hänt i familjen .
Ni läser & ser ju allt i andra bloggen !!! 
Tack min underbara Make som finns där & stöttar & ger all sin underbara kärlek tack världens bästa Man ,Älskar dej & så glad & tacksam som har dej !!!
Idag fick vi städat bort julen i vardagsrummet & gud vad rent & Frächt & så kul få fram mina underbara Georg Jensen & Chanel saker igen =) 
Allt blev så vitt & Fräscht & har tvättat & skurat ALLT från Golv Till tak så det doftar ljuvligt kan jag lova =) 
Imorgon blir det hallarna & badrummen som julen ska bort i =) 
Sen är det bara köket kvar så är hela huset Shining =)
Min Älskade Make tog med sej vår underbara Angel till badhuset i holmsund efter skolan så jag la mej i sovrummet & börja kolla på The originals säsong 2 .
Var nog välbehövligt eftersom jag går i någon form av chock & känner mej så tom men ändå så full av tankar& Känslor :( 
Fick hem en så go & Glad Angel men väldigt trött så vi åt kvällis i sovrummet sen myste vi ner & Älskade Angel stenslockna efter en busig & rolig dag med Pappi efter skolan !!
Kolla andra boggen all info där !!! 
Kom paket idag =)
UNDERBART då va all jul bort städad & ALLT är skurat & tvättat från golv till tak i vardagsrummet =)
Mina Georg jensen & Chanel på plats =)
Mina Georg Jensen istället för julgranen !!!
Blev så rent & fräscht !!
Mina Chanel Kuddar,lampor ,tavlor osv på plats LOVELY!!!
LOVELY Nu är vardagsrummet kliniskt rent & all jul borta =)
Myst ner i sängen & ser The originals säsong 2 !!
Fick sällskap av fina Kaira & min älskade Make kom med  min Georg Jensen godis skål =) 
Försöker skingra tankarna & fly in i seriernas värld !! 
Fick min favvo mat serverad till serierna kycklingtallrik !!! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel ska på badet med Pappi =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel leker lite innan det blev dax för bad =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel busar & Leker lite =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel gottar sej med lite mat mellan badet =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel =) 
Världens underbaraste & Bästa Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel busar i badet !!!
Underbara Angel myser med Mammi!!!
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Älskade Angel !!!
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel så Vacker & Fin!!!

Känns skönt få bort all jul & räknar med att vara klar med hela huset till helgen .
Älskade Angel har haft en bus rolig dag & sover nu så sött, så nu blir det krypa ner med min älskade Make se vidare på serien .
Så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare så hörs vi imorgon igen .

kram