tisdag 24 januari 2017

Min Älskade Make Peter ,Daniel & Angel börja köra hit till Norge & dom plocka upp älskade Linn i Stockholm =) Jag & Monica har börjat få feber :(

 
Idag har jag & Monica börjat få feber & hosta så vi har varit helt utslagna typ,,,kan oxå va att vi knappt sovit ätit på en vecka nu & all sorg osv så nu säger kropparna ifrån ...
Men vi har försökt vila lite mellan varven på soffan .
Älskade Angel & Pappi har åkt skidor & busat på hemma innan dom packa ihop en väska & börja åka hit & Älskade Daniel ,Angel & Peter åkte förbi Stockholm & Hämta upp Älskade Linn så dom är nog framme här tidigt i morgon bitti =)
Massa mer bilder i andra bloggen !!
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis & Pappis Älskade solstråle Angel Alltid så go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så duktig på att åka skidor =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel åker skidor =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så duktig !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel i bilen på väg till Mammi i Norge =) 
Gud Vad vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Prinsessan Angel på väg till Mammi i Norge =) 
Älskade Daniel kör & Angel är bredvid & Nu har dom hämtat Älskade Linn i stockholm =) 
Min Älskade Son Daniel kör & Älskade Angel sitter fram bredvid & Min Älskade Dotter Linn & Min Älskade Make Peter därbak nu är dom på väg till mej i Norge =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel somna gott i bilen =) 
Älskade Linn kortar när dom kom över till Norska sidan =)  
Nu är kl 04 på morgonen & Äntligen är dom framme i Norge =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel äntligen framme i Norge hos Mammi =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel så LOVELY!! 
Världens underbaraste & bästa Angel är i Mammis famn igen så underbart !! 
Nu är kl över 04 på natten & min Älskade Make & Barn kom Äntligen fram ,det var ett stort kram & Puss kalas kan jag lova ,så underbart att få pussa & krama mina underbara barn Angel,Daniel & Linn & Min Älskade make :)
Finner inga ord hur skönt det var att få hit min familj . 
Bara min älskade Son Anders som saknas så är familjen komplett igen .Men Anders kommer i morgon =) 
Tack underbara er som kört så långt för att komma hit till Norge  ,jag har världens bästa familj & jag älskar er så mycket .
Nu blir det försöka vila lite så vi hörs snart igen =)