tisdag 31 januari 2017

Hipp Hipp Hurra Grattis Min Älskade Lillebror Stefan !! Var & Besikta Pernillas Bil =) Blev kort hårig i dag så skönt =) Lyxiga inpackningar osv =) Angel & Loke åkt skridskor & badat =) Pernilla & Loke ska sova här =)

Godkväll söta läsare ,Måste Gratulera min älskade Lillebror Stefan som fyller år idag ,Stort Grattis min äskade Lillebror ,hoppas du fått en fin dag & blivit firad ordentligt =) 
Imorse efter vi lämnat älskade Angel i skolan åkte vi & Besikta Pernillas Bil & den gick igenom så nu är det ett år till nästa gång =)
Skönt då har Pernilla bilen redo igen =) 
Idag blev jag kort hårig gudars så skönt ,me LOOOOVE =) 
Så sitter med en lyx inpackning i håret nu & mår gott =) 
Tänk vad mycket det gör när man fixar nåt med håret ,man blir som en ny människa typ =) 
Jag är super nöjd med håret men funderar på att klippa det lite lite till haha vill verkligen ha de helt kort nu =) 
Fick beställt hem lite Lyxiga bra hår inpackningar & schampoo & Balsam ,blev lite dyrt men vad gör det när det är bra produkter så känns lite Lyxigt & nu ska jag vårda mitt hår bättre =) 
Min Älskade Make tyckte det blev super snyggt så han går & tjatar om hur snygg jag är i håret nu hahaha så söt han är =)   
Pernilla kom hit & vi fika & surra & det är skönt ha sin vän nära nu i all sorg & så skönt få annat att tänka på & kunna skratta igen =)  
Min Älskade Make Åkte & Hämta Angel & Loke efter skolan sen åkte dom direkt & åkte skridskor sen till badhuset & bada & Busa så Angel & Loke har super kul =) 
Efter badhuset hann dom med en till sväng med skridskor innan dom kom hit =) 
Pernilla & Loke ska sova här så det blev kvällis till barna sen natta dom .
Pernilla gjorde pizza & Chilli cheese & Lökringar som var super goda & Vi ska se avsnitt 3 & 4 Av saknad eftersom vi missat det då jag var i Norge =)
Kolla andra bloggen massa massa mer bilder där ;)  
Älskade Angel i morse =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel så glad att vara i skolan igen =) 
Vi Besikta Pernillas lilla söta bil som gick rakt igenom =) 
Bästisarna Angel & Loke Här hämtar Angel Loke i skolan =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Underbara Angel & Loke spelar hockey =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel äter glass med Bästisen Loke =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel & Loke =) 
Underbara Angel & Loke spelar Hockey så duktiga dom är =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel & Loke byter om & Busar i omklädningsrummet på badhuset =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel busar med Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel ska hoppa från trampolinen =) Loke väntar nedanför =) 
Underbara Angel i sitt stora Hopp =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel bubblar med Kompisen Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel & Loke relaxar i Bubbeln =) 
Angel & Loke tar lite pannkakor mellan bad buset =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !!! 
Älskade Angel äter lite pannkakor =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Bästisarna Angel & Loke har så kul & mysigt ihop =) 
Underbara Angel & Loke =) 
Prinsessan Angel äter mjukglass till efterrätt =) 

Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Ett till paket =) 
Pernilla har gjort så god pizza =) 
& Chillicheese & Lökringar =) 
Instagrambild på att jag bokat Bio Mys imorgon =) 
Vart en mysig dag & det är så underbart se Angel & Loke ha så kul ihop & nu sover dom små så gott där uppe  ,även min Älskade Make somna fort haha 
Jag & Pernilla har bäddat upp bäddsoffan här nere & ska mysa med goda chilli cheese & lökringar & se serien så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare .

Glöm inte andra bloggen massa mer där ;)