fredag 27 januari 2017

Hemma i Umeå igen !! Packar upp & Grejar !! FredagsMys Med Älskade Angel !! Stor Sorg & Saknad jag Har !!!

Vi var hemma vid 09 i morse så det var en lång resa hem med massa tårar & så sorgligt & jag känner mej så extremt tom ....
Jobbigt vara på begravningen ,sen åka därifrån :(...åka ifrån Min Älskade Son Anders & mina älskade systrar & bröder & Min  Älskade  Mamma & systerdotter osv 
Sen bli lite glad när vi åkte förbi min Pappa men sen säga hejdå & åka från han & sen åka lämna Linn i stockholm & säga hejdå :( 
Så många sorgliga hejdå & jag går sönder inombords :( 
Saknar alla redan & känns tungt vara hemma samtidigt som de var skönt komma hem .
Vi la oss & sov lite när vi kom hem sen var det upp packa upp & greja lite ...
Men gud vad labil man är ena stunden skrattar jag nästa gråter :( 
Fattar inte riktigt allt som hänt tror jag :(
Men försöker landa & komma tillbaka till verkligheten ....
Kan bara säga jag är så imponerad av älskade Angel som klara åka så långt utan problem & är så go & Glad !!
Kolla andra bloggen massa bilder osv .
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel har krypigt ner i sängen när vi kom hem imorse =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Vi köpte vitamin björnar i Norge till Älskade Angel =) 
Prinsessan Angel visar stolt upp sin fina T-shirt hon fick av älskade Morfar =) 
Världens underbaraste Angel fick välja en T-shirt hos Älskade Morfar som hon är så stolt över =) 
Älskade Angel fick även en fin drömfångare av älskade Morfar =) 
Jag & Angel fick ett varsitt fint halsband av Älskade Morfar Tack älskade Pappa !!! 
Lite Norsk mat vi shoppa med oss hem Lomper,surkål,köttkakesås,saftsås,makrill i sås ...
Norsk rödbrus & villa Faris brus & norska Smash som jag kallar "Häxnaglar" =) 
Den underbara Norska osten =) 
Underbart goda Norska smash =)
Norska saftsåsen =) 
En fin silver kruka från Norge =) 
Lite till barskåpet =) 
Instagrambild på lite Norsk mat & godsaker vi shoppa hem =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel visar stolt upp sina fina presenter hon fick av Älskade Morfar =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!!
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel i sin nya T-shirt från älskade Morfar =) 
Världens underbaraste Angel målar sina gipsfigurer vi gjort =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel så duktig =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så duktig & målar sina gips figurer så fint !! 
Underbara Angel !!! 
Sötisen Angel busar & har kul =) 
Vår underbara fina Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel fredags myser lite =) 
Världens bästa Angel har fredgsmys =) 
Gud vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Vi har dukat upp lite fredags mys =) 
ojoj kommit ännu mer paket när jag var borta =) 
Mina nya Kari Traa kläder har kommit =) 
Mina Kari Traa strumpor =) 
Kari Traa pannband =) 
Instagrambild =) 
Även min detox & slim har kommit =) 
Så på Måndag börjar jag min detox kur =) 
Jag fick 2 par guldörhängen av min älskade Make =) 
Ett par guldörhängen med diamanter som droppform av min underbara Make =) 
Ett par guldörhängen med diamanter som hjärtan så gulligt tack världens bästa Man Älskar dej =) 
Även adaptern till tv hade kommit =) 

Vi har packat upp & försöker landa här hemma & gjort lite fredagsmys med Angel & snart har Angel valt fredagsfilm som vi  ska se som vi brukar till myset här hemma =)
Känner mej så tom & många tankar men nu ska jag försöka njuta av min älskade Familj så vi hörs imorgon igen =)