onsdag 18 januari 2017

Grattis Fina Johan på din dag !! Mina Faddrar kom & hälsa på !! Älskade Mor somna in i kväll kl 19,28 :( R.I.P Älskade Mor :( Går sönder av SORG :(

Idag hände det värsta som kunde ske,det vi var rädda för hände ikväll  :( 
Älskade Mor somna in ca kl 19,28 :( 
Gråter ihjäl mej & det var extremt jobbigt men Vi satt vid hennes sida hela tiden så hon var inte ensam . 
Det konstiga var att underdagen har Mor blivit bättre typ ,inga andningsuppehåll el ljud utan korta regelbundna andetag ,hon hade även fått tillbaka lite av sin färg & värme i kroppen så jag hade hoppet att nu vänder det & Mor blir bra .
Även mina faddrar som jag inte sett sen barn kom på besök & lämna blomma till Mor ,det var trevligt träffa mina faddrar igen fast det var sorgliga omständigheter men just då trodde jag att de vänt & Mor skulle bli bra .
Så jag & Monica förberedde oss på att vara här inatt igen ....
Men pang vid 19,28 drog hon 3 st sista korta andetag :((((
Det är så svårt att förklara & sorgen är extrem just nu :(
Orkar & klarar knappt skriva ...allt är så overkligt & gör så ont :((( 
STOR SORG & FÖRLUST för oss i familjen :( 
Hemma är allt bra & Angel mår bra dom har pusslat & grejat & Haft ute lek &  allt är bra & Ange mår bra !! 
Måste även säga Grattis till vår älskade Vän Johan som fyller år i dag Grattis vännen !!
Kolla andra bloggen mer info & Massa bilder där :(  
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel leker & busar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek pusslar =) 
Älskade Angel har gjort så fina konstverk så duktig hon är =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel gör våfflor med Pappi =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
Prinsessan Angel har somnat gott på Mammis sida =)
När vi kom hem till Monica hade hon & Christina en present till mej så gulligt gjort av dom !!! 
Var massa fina moroccanoil till håret Tusen tack Älskade Christina !! 
Blev en instagrambild på min fina present av Christina & Monica !! 
Fina Christina gjorde lite mat till oss & de var svårt att äta kan jag lova :( Allt är så overkligt :( 
Det är så stor sorg att jag finner inga ord .... de enda vi kan glädjas åt är att Mor slipper lida mer för hon har verkligen kämpat dom sista dygnen & hennes hjärta var så starkt så det slog ända in i det sista. Nu har hon fått fred & ro ...
Det är så obegripligt & sån fruktansvärd sorg att jag finner inga ord .
Nu är vi hemma hos min stora syster Monica för första gången sen jag steg av planet i söndags ,skulle ta en dusch men det var bara kallt vatten för det är något med strömmen till varmvattensberedaren som gått sönder så vi får duscha imorgon .
Nu blir det sätta sej ner & försöka landa i allt & tårarna bränner i ögonen & man vill bara skrika rakt ut ...
Familjens trygghet & stöttepelare har nu somnat in & hoppas nu hon har det bra & slipper allt lidande !!! 
Uff tårarna bara rinner vet inte vad jag ska skriva så avslutar nu men vi hörs imorgon igen .