tisdag 3 januari 2017

Checkat ut från hotellet Borta bra men hemma BÄST =) Min Älskade Make hämta sin nya julklapp från Mej & Angel en Lynx Commander LTD sen 2016 tidig 2017 =) Badhuset med Angel & Loke =)


Borta bra men hemma BÄST säger jag bara =) 
Vi har haft otroligt mysigt & skönt på hotellet =) 
Imorse var det god hotell frukost & sen slappa vi lite & jaga lite pokemon innan vi checka ut & åkte hem =) 
Min Älskade Make tog med sej Älskade Angel & Loke & Åkte & Hämta sin nya julklapp en ny skoter en Lynx Commander LTD 2016 tidig 2017  gissa om han var glad haha =) 
så nu har min älskade Make fått 2 st skotrar av mej & Angel i julklapp =) 
Jag fick hem en så go & Glad Make som ställde av sin skoter sen tog han med sej Angel & Loke till badhuset & Busa lite =) 
Pernilla var här en stund sen kom Bea & Elliott & vi fika & babbla =)
Kolla andra bloggen på alla busiga bilder på hur glad min älskade Make blev & våra kärleksfulla mys bilder haha Wiie love my life sooo much =) 
Mmmm YUMMIE!!! Lovely Hotell frukost =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel & Loke jagar Pokemon =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Hjärta Angel !!! 
Angel & Loke jagar pokemon =)  
Paket i brevlådan när vi kom hem =) 
Älskade Johnnys telefon kom som han har skickat =) 
Fått beställt detox & slim för jag ska snart köra igång min kur =) 
Prinsessan Angel & Loke på frasses =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel äter med Loke på Frasses =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel med kompisen Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel sitter på Pappis Nya skoter som dom hämtar =) 
Min Älskade Makes Nya skoter en Lynx commander LTD 2016 nu har min Älskade Make lastat den & på väg hem =) 
Instagrambild på min Makes nya skoter som han hämtat ut =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! Angel på badhuset =) 
Underbara Angel så LOVELY!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel =) 
Stackars Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel har fått ett litet sår på tummen !! 
Världens underbarste & Bästa Angel myser =) 

Vi har haft det så underbart på hotellet men så skönt att komma hem igen =) 
Stämmer bra det ordspråket Borta bra men hemma Bäst =)

Kan säga att min älskade Make är så super glad över sin julklapp  

en ny skoter Lynx commander LTD sen 2016 tidig 2017 Från Mej & Angel =) 
Nu ska vi packa upp & greja & sen blir det  mys här hemma =) 
Så vi hörs som vanligt imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =)
Glöm inte alla busiga tokiga bilder på oss i andra bloggen hahaha ja dööör av skratt & Lycka =) 

kram