måndag 16 januari 2017

Angel & Pappi på badhuset ,träffa Johanna & Jim =) Angel frossa i Palt till middag =) Älskade "Mor" Har blivit sämre :( Saknar min Älskade Make & Angel :(

Godkväll på er alla från Mitt hemland Norge ,har inte sovit en blund utan sitter här med min älskade stora syster Monica & Vi vakar över vår älskade Mormor .
Vår  älskade Mamma & Freddi fick vi ringa hit tidigt i morse vid 04,30 eftersom Mor blivit sämre :( 
Fina Christina åkte & köpte en varsin baugett men det är svårt att äta när man är så orolig.
Har inte sovit en blund på 2 dygn nu så börjar kännas kan jag lova ,men har lagt en stolsdyna på golvet bredvid Mor så jag ligger & sträcker ut kroppen på golvet men kan ändå ha min hand upp på mor .
Älskade Angel & Pappi har vart på badhuset & Busat & dom träffa fina Johanna & Jim som var där & bada med barna & det blev trevligt babbel =) 
Känns bra att Älskade Angel & min Älskade Make har det bra & allt går bra hemma ,vi pratar i telen flera gånger & känns skönt höra dom för jag saknar dom otroligt mycket .
Men bra dom har det bra & hittar på massa bus =)
Massa mer privata bilder på mej & Mor  osv i andra bloggen .
Min Älskade Makes skoter & Min Skoter =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel äter palt =) 
Älskade Angel gottar sej med palt =) 
Prinsessan Angel ska dyka =) 
Angel är duktig på att dyka =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Körlek Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel busar & Leker med Johanna & Jims barn =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Underbara Angel badar & busar =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel !!! 
Världens bästa Angel dyker & hjälper badvakterna plocka upp ringar från botten  =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad får sitt pris av badvakterna eftersom hon var duktig & dök & hämta upp alla ringar från botten =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! Angel har somnat gott på Mammis sida !! 
Jag håller Mor i handen !!!
Monica håller Mor i handen på ena bilden & jag i andra bilden !!! 
Monica håller Mor i handen !! 
Monica håller Mor i Handen !!! 
Min stora syster Monica & jag håller Mor i handen !! 
Gud vad jobbigt det är att se min älskade Mor såhär :( 
Hon blev fort sämre vid 04.30 & har inte vart vaken sen dess :( 
Verkar bara gå åt ett håll :( 
Detta är extremt känslomässigt & gör så ont ,vill bara hon ska vakna & må bra :( 
Jag & Monica har inte sovit något än & kommer bli en lång natt då vi sitter & vakar så lär inte sova något i natt heller för vi vill sitta med älskade Mor !! 
Angel & Pappi har super kul där hemma & Angel saknar mej men vi pratar på telen & allt går bra hemma & min älskade Make håller Angel sysselsatt så hon har annat att tänka på =) 
Nu blir det dricka mer kaffe & umgås med min stora syster & vi ska vaka så ha en fin kväll & natt på er alla våra fina läsare.