söndag 15 januari 2017

Angel & Pappi badar & Busar för fullt =) Tog Flyget till Norge !!

God kväll ja fick ju besked i går kväll att min älskade Mormor "Mor" i Norge blivit jättesjuk, så jag tog akut flyg i dag till Norge eftersom vi är rädda att hon inte ska klara sej så med gråten i halsen körde min älskade Make & Vår Angel mej till flyget .
Var super jobbigt att åka från Angel det är första gången så kan säga jag hade ångest .
Men åkte från umeå till stockholm & där fick jag vänta i ca 2 tim för flyget till oslo blev försenat .
När jag väl kom till oslo gardemoen stod min älskade Stora syster Monika & Tor där & hämta mej .
Var ett kärt återseende .
Vi åkte direkt till Mormor & där var min älskade Mamma & freddi så kändes skönt att få se älskade Mamma igen & att jag hann fram till mormor innan det var försent.
Älskade Angel & Pappi har vart & shoppat sen badat & busat hemma Gud vad jag saknar dom redan .
Massa massa mer bilder osv i andra bloggen .... 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel fick sin julklapp av Ebba idag =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angels julklapp från Ebba var super fint broderi set =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel börja sy direkt =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel har gjort lemonad till mej innan jag skulle ta flyget till Norge =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Nu är jag redo att flyga till Norge !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Prinsessan Angel i bilen när dom kör mej till flyget !! 
Världens underbaraste Angel & Mammi myser innan jag ska med flyget !!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel myser med Mammi !!! 
Puss på dej min underbara Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel Vinkar hejdå till Mammi !! 
Angel har köpt sej en cool robot =) 
Älskade Angel med sin nya robot =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel i kvälls badet !! 
Världens Bästa & Underbaraste Angel i sitt kvälls bad =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel nybadad !!!
Nu är jag på flygget från umeå till stockholm ... Känns tungt att åka från min älskade Angel &Min  älskade Make Peter !!!
Sitter & ber om att jag ska hinna fram i tid !!! 
Underbar fin himmel !!!
Nu flyger vi in i stockholm & landar snart !! 
Så fint att se stockholm ovanifrån !! 
Instagrambild !!!
Nu är jag på planet från stockholm till oslo !!!
Lyfter snart !!!
Nu närmar vi oss oslo ...
Otroligt fint att flyga in i oslo ... 
Så fint nu är jag framme i oslo !! 
Nu äntligen har vi landat i oslo !!!
Gud vad tung detta är ,men är så otroligt glad jag hann fram i tid & fått prata med Mor & att hon vakna när jag kom så jag hann berätta allt hon betytt för mej & hur mycket vi älska henne & Tackat för allt hon vart & gjort för oss alla .
Jag & Min Älskade Stora syster Monica ska sitta här inatt & vaka över Mor ,så min älskade Mamma har åkt hem till Monika för att få sova lite då hon suttit här hela dagen & kvällen .
Underbart träffa alla fast det är så sorgliga omständigheter .
Gud vad jag saknar Angel men vi pratar i telen flera gånger & Nu sover hon gott på min sida av sängen & nu ska jag & Min Älskade Stora syster Monica fortsätta vaka över Mormor som somna ca 2 timmar efter jag kom .
Hoppas hon får en bättre dag imorgon .
Ha en fin kväll på er alla önskar jag här i från Norge .

kram