lördag 21 januari 2017

Angel & Papi var på avion shoppa lite kläder sen spela dom Hockey med älskade Daniel !! Idag kom Prästen hit :(

 
Idag kom prästen hit & gode gud vad allt är tungt & så mycket min älskade Mammas & Monica ,jag & Christina ska fixa & ta beslut om :( 
Allt går i ett ,men nu är även denna bit klar inför begravningen.
Kan säga att vi går fortfarande i ett vakuum & allt är så overkligt :( 
Älskade Angel & Pappi var & Shoppa lite kläder sen åkte dom skridskor med store bror Daniel som var med & spela hockey med dom =) 
Så hemma går allt bra & Angel har super kul =)
Kolla andra bloggen massa massa mer där !!  
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel busar & Leker på avion =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel shoppar sej en söt nalle hund =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Älskade Angel har kortat sina nya strumpor  =) 
Angels 3 par strumpor =) 
2 par svarta strumpbyxor till begravningen =) 
Lite trosor =)
Mer trosor =) 
Prinsessan Angel spelar hockey =) 
Älskade Angel & Daniel spelar hockey =) 
Underbara Angel & Daniel så duktiga =) 
Angel & Daniel så duktiga & har så kul ihop =) 
Syskonkärlek Angel & Daniel spelar hockey ihop =) 
Älskade Angel & Daniel spelar för fullt =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!!
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel pusslar & grejar för fullt =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !!!
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Wow kolla vilken otroligt fin skylt jag fick av min älskade stora syster Monica !!!
Tusen tack min älskade Stora syster Monica för den gudomligt fina skylten så rörd jag blev =) 
Monica har dukat upp fint inför prästens besök !!!
Kommer massa fina blommor på dörren där vänner beklagar sorgen ....
Så fina blommor som kommit för att beklaga sorgen !!! 
Vi var en sväng i affären & köpte min favorit choklad stratos !!!
Dukat upp med norska smachs & stratos & jordgubbar !!! 
Vi har dukat upp med lite jordgubbar & choklad & norska smachs !!!
Instagrambild !!!
Ja nu var även prästen avklarad så nu är det bara kortegen kvar på måndag sen begravningen på torsdag :( 
Jag & Monica har lagt oss på soffan & ska försöka se lite på tv & pilla i oss lite choklad & jordgubbar .
Har precis sakt godnatt till älskade Angel som somna fort på min sida av sängen & hon sa det lukta så gott att det lukta Mamma där ;) 
Så söt hon är min lilla Prinsessa ,saknar henne jätte mycket men snart är hon i min famn igen =) 
Ha nu en fin kväll så hörs vi imorgon igen .