fredag 6 januari 2017

Angel kör sin skoter för fullt =)Erbjudande från fler Blogg supportrar /portaler =) Pernilla & Phillip kom & Lämna Loke & gud vad kul barna har ihop =) Förbereder inför lycksele imorgon wiiie LOVELY =)


God kväll sötisar ,idag när vi vakna hade ja fått mail & erbjudande om en ny blogg support & portal som vill ha min blogg & mitt samarbete ;)
Så får se om jag byter samarbete osv ,jag trivs ju bra med den support  jag har nu =) 
Men var ett så bra erbjudande & nästan de dubbla av allt & mycket mer produkter från fler kända märken att testa osv så detta tåls att tänka på =)
Även att jag kan ta med mej 2 st av mina vänners bloggar el 2 tips bloggar jag föredrar så dom får samma erbjudande & avtal /kontrakt som mej var ju bara super bra ,så har ni tips på några bra familjebloggar hör av er via mail alla tips är välkomna =)
Så jag ska nu kolla upp detta & se men ni kan läsa mer om detta i andra bloggen som vanligt Wiiie säger jag bara ;) 
Tänk vad allt flyter på bra =) 
LOVE My LOVELY Life soon Much =)  
Pernilla & Phillip kom & Lämna Loke så han & Angel busa & hade kul =) 
Meningen var att åka till badhuset men det var ju stängt .
När Pernilla & Phillip hämtat Loke åkte Angel & Pappi ut med sina skotrar & dom körde till Time & där shoppa Angel lite tuggemin =) 
Angel är super duktig på att köra sin skoter själv & hon tycker det är så kul =) 
Vart en mysig dag & Nu förbereder vi inför imorgon då vi ska åka till Lycksele & bo på hotell vi fick ju sviten av Mogge i julklapp så imorgon åker jag ,Angel & Min Älskade Make Peter & Mogge ,Pernilla ,Phillip & Loke ,Johanna & Jim & Bonzo till hotell lappland =) 
Kolla andra bloggen massa där idag wiiiie WOW säger jag bara ;)
Kom Paket med lite mer nya kläder =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel kör sin skoter =) 
Pappi försöker korta Angel när hon kör =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel kör sin fina skoter =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel är super duktig på att köra skoter =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel shopparlite tuggemin när dom kommer till Time =) 
Min Älskade Make kom hem & Överaska mej & Angel med favvo mat =) Kyckling tallrik =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!!
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel njuter & ser filmen trolljägarna som precis blivit släppt =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel äter lite tomtegröt till kvällis =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel så Underbar & Vacker !!! 

Gud va kallt det vart några dagar men nu börjar det bli mildare igen  =) 
Nu blir det myspys här hemma & imorgon åker vi till Lycksele gud vad mysigt & Kul det ska bli =) 

Ha nu en underbar kväll på er alla våra fina läsare för det ska vi ha så hörs vi imorgon kväll igen =) 
kram