torsdag 26 januari 2017

Älskade Mors Begravning :( R.I.P Älskade Mor :( Åkte hem till sverige & till Min Älskade Pappa !! Sen körde vi till Stockholm lämna Älskade Linn & Nu kör vi vidare till Umeå !! Så Mycket SORG :((

 
Värsta & SORGLIGASTE dagen :( 
Idag har vi haft Begravning för min älskade Mormor " MOR" Lajla Storkås R.I.P !!!
Det var en fin begravning men gud så känslomässigt & jobbigt :( 
Vi som ville se Mor en sista gång va i kyrkan kl 10 då vi hade öppen kista & kl 10,40 stängdes kistan .
Det var så sorgligt att se min älskade Mamma säga farväl till sin Mamma & vi alla grät & tog ett stila farväl av vår älskade Mor :(
Min Älskade Lillasyster Linda & Salim & Mina bröder Johnny & Stefan kom till kyrkan ,det var skönt få se dom & krama om dom .
Äklskade Angel & Daniel & linn var framme & sa farväl till Mor & jag hade noga koll om Angel skulle klara se Mor i kistan men de ville hon & det gick hur bra som helst hon sa farväl & tyckte Mor såg så fin ut & Angel sa det ser ju ut som hon sover bara ,Jag förklara för Angel att Mor har det bra & sover djupt osv & att nu skulle Mor till himmelen till Far & Momo Maj-Lis & Wille .
Mina faddrar kom & många av vår släkt & vänner & grannar så kyrkan blev fylld fort .längst fram på vänster bänk där närmaste anhöriga ska sitta satt min älskade Mamma med oss syskon & raden bakom satt min älskade Make ,Angel ,Salim Tor & Adrian osv & Längst fram på höger satt närmaste släkten Anders ,Daniel,Linn osv .
Begravningen börja med min låt till mor "i´ll se you again" & gud vad svårt det var att inte bryta ihop totalt :( 
Sen sjöng de "Rose" & You raist me up " & begravningen avslutades med "i Will always love you "  
Christina gick upp & höll ett så fint tal till Mor så vi alla vart rörda .
När begravningen var slut hedra vi älskade Mor med att Peter,Anders ,Daniel,Stefan,Salim & Tor gick fram & Bräde ut kistan sakta & lugnt :( 
Väl vid graven blev de bön & någon sång & la jord på kistan sen gick vi alla fram en efter en & la en sista röd ros på kistan innan den sänktes ner :( 
Gudars vad ont detta gör känner mej helt trasig :(
Efter begravningen åkte min älskade Mamma ,Lillasyster Linda ,Salim,& Lillebröder Johnny & Stefan direkt hem till sverige så det var oxå ett sorgligt hejdå för jag kommer inte träffa dom på länge :( 
Vi andra åkte till Monica & drack kaffe sen var det dax att säga hejdå till dom med så mycket sorg & hejdå idag :( 
Vi hade följe av min älskade Son Anders tills vi kom över till sverige & han skulle fortsätta hem & vi svänga av för att åka till Min Älskade Pappa ,så då blev det ett till sorgligt hejdå till min älskade Son som jag heller inte kommer se på länge :( 
Väl hemma hos min älskade Pappa var det skönt få se han igen & Älskade Linn & Daniel & Angel var så glada få träffa älskade Morfar igen .
Vi fick fina presenter osv & Vi käka lite mat & umgicks lite så mysigt det var att träffa älskade pappa igen 
Sen var de var dax att säga hejdå till min älskade pappa som jag heller inte vet när jag får träffa igen :( gudar så jobbigt det är :( 
Vi bila upp till stockholm o lämna av älskade Linn :( ännu ett sorgligt hejdå :(
Sen köra vidare till Umeå ,så ni förstår det har vart mycket SORG  idag begravning & sorgen efter älskade Mor sen så många hejdå till mina älskade Barn,Mamma ,Pappa,Syskon osv & denna långa bilresa på det :( 
Så kan säga jag är helt TRASIG & SORGEN  är extrem & tårarna bara rinner :( 
Men har vart en fin begravning med ett fint & Värdigt avslut för älskade Mor .R.I.P Älskade Mor Vi Älskar Dej !!!  
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !!! 
Prinsessan Angel dricker lite mjölkchoklad =) 
Älskade Angel & Store Bror Anders =) 
Angel så Glad över att umgås med sin älskade store bror Anders =) 
Mammis Älskade Prins Anders & Prinsessa Angel Gud vad jag Älskar er !!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel med Adrian !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel & Adrian redo för att gå på Mors Begravning !!! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel med kompisen Adrian !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel fick 2 st fina tidningar av älskade Mormor när hon kom !!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel så glad över dom fina tidningarna hon fick av Älskade Mormor Tack världens bästa Mormor Vi älskar dej !!! 
Flaggorna är självklart på halvstång :( 
Det är flaggat på halvstång i Rygge !! 
Blommor från Älskade Lillasyster Linda ,Salim & Hampus !!! 
Våran Hjärt krans !!! 
På banden står det " Tack För Allt Du Gav Och Tack För Alt Du Var !!! Vibeke Peter Anders Daniel Linn Angel Rebecca Marie !!! 
Var även tänt ett hjärt ljus brevid !!  
Det var massa ljus tända & fina blommor överallt till älskade Mor !! 
Min Älskade Make & Vår Älskade Angel !!! 
Min Underbara Make går igenom programmet för att se när han ska ställa sej & bära kistan !!! 
Massa fina ljus även under kistan är tänt så fint !! 
Massa rosenblad är strött runt & under kistan !! 
R.I.P Älskade Mor !!! Vi Älskar Dej & Saknar Dej !! 
Älskade Angel så duktig & fin !! 
Älskade Linn !!! 
Min Älskade Dotter Linn Ger Älskade Mor fina tankar & Angel & Adrian sitter så fint !!! 
Min älskade Mamma & Min Älskade Lillasyster Linda & Salim !! 
Mina älskade Barn Anders ,Daniel & Linn !!!  
Min Älskade Make Peter,Salim ,Angel & Adrian !! 
Mina fina Barn Anders ,Daniel & Linn !!! 
Fina Christina höll en fint tal !!! 
Nu Bär min Älskade Make Peter & Min Älskade Lillebror Stefan & Tor & Salim & Mina älskade Söner Anders & Daniel Mor :(
Gudars vilken smärta & ångest nu bärs kistan ut :( 
Mor Blir bärd av älskade Peter,Anders ,Daniel, Salim ,Stefan & Tor !! 
Solen börja skina så fint & mor blir bärd av sina barnbarns barn & våra Makar Peter ,Salim & Tor !!!
Nu Är Älskade Mor på plats bredvid Älskade Far !!! 
Älskade Anders lägger en röd ros på kistan & säger några fina sista ord !! 
Min Älskade Son Anders har lagt en sista ros till älskade Mor & han har stor sorg :( 
Mina Älskade Döttrar Angel & Linn la en varsin Röd Ros & sa några fina ord !!! 
Älskade Angel & Linn la sina röda rosor till älskade Mor !! 
Nu har det kastas lite jord på kistan :( 
Kistan sänks ner sakta :( 
Älskade Angel & Linn lägger sista farväls rosor på kistan :( 
Älskade Angel & Linn tar farväl av älskade Mor !! 
Älskade Daniel kramar om Mormor ...
Älskade Daniel & Mormor kramas ... 
Nu är begravningen slut & älskade Daniel & Linn går & pratar med Mormor & Moster Linda & salim ....
Älskade Linn & Mormor kramas & Älskade Angel kommer springandes =) 
Angel & Mormor så glada få se varann ...
Älskade Mormor & Angel kramas !! 
Kärt återseende !! 
Angel kramar Moster Linda =) 
Älskade Angel kramas & pratar med Moster Linda & Salim =) 
Instagrambild :( 
Äntligen är alla mina 4 underbara Barn samlade !! 
Mina älskade Barn !!! 
Mammis Älskade Guda Gåvor Anders,Daniel,Linn & Angel !!! 
Underbart att ha alla mina 4 barn samlade !! 
Jag är nog världens lyckligaste & stoltaste Mamma & Fru =) 
Jag med mina underbara KÄRLEKSBARN Anders ,Daniel, Linn & Angel så ÄLSKADE & ÖNSKADE !! Gud Vad Jag Älskar er !! 
Mammis Älskade Guda Gåvor Anders ,Daniel,Linn & Angel !!! 
Man & Fru Hedström Tack Min Underbara Make för att du stöttar & tröstar & Tack för att du finns & för allt du gör ,älskar dej Honey !! 
Männen i mitt liv ,min underbara Make & mina underbara söner Anders & Daniel & lilla Prinsessan Angel !! 
Världens underbaraste Man & Söner Älskar er !!!  
Älskade Angel stor trivs med båda sina bröder  & syster vid sin sida =) 
Instagrambild :(
Underbara Anders & Angel !! 
Mina älskade Busisar Anders & Angel =) 
Älskade Angel har bus med store bror Anders !! 
Min Underbara son Anders & Dotter Angel har kul ihop =) 
Min Älskade Son Daniel & Dotter Linn !!! 
Älskade Linn med sina älskade bröder Anders & Linn =) 
Daniel.Linn & Anders =) 
Alla mina 4 underbara Barn så älskade !!! 
Mammis Älskade Guda Gåvor !!!
Mammis Älskade Stolthet & Kärlek Daniel,Linn ,Anders & Angel !!! 
Världens underbaraste Barn har jag =) 
Älskade Linn & Anders !!! 
Här är gränsen mellan Sverige & Norge !! 
Instagrambild nu är vi över på svenska sidan !! 
Mina älskade Söner Anders & Daniel byter lampa på min bil =) 
Tur jag har så händiga & Hjälpsamma barn =) Älskar er !! 
Vi kör bakom min älskade Prins Anders =) 
Nu kör Älskade Anders om oss .....
Här åker min älskade Prins Anders för han ska rakt fram & vi ska svänga :( 
Nu svänger vi av & Älskade Anders kör rakt fram sorgligt säga hejdå till min älskade Son Anders :( 
Nu är vi i Trollhättan Överby där jag bodde innan så känner mej som hemma här =) Stallbackabron ,snart hos älskade Pappa !! 
Underbart att få träffa Älskade Pappa igen =) 
Världens Bästa Pappa Gud vad Jag älskar dej !! 
Instagrambild på min underbara Pappa !! 
Älskade Linn så glad träffa älskade Morfar =) 
Älskade Pappa & Älskade Linn !!! 
Världens Bästa Morfar & Älskade Linn !! 
Underbara Linn med älskade Morfar !! 
Min Underbara Dotter Linn & Min Underbara Pappa !! 
Älskade Angel busar med Älskade Morfar !! 
Älskade Daniel & Morfar =) 
Världens Bästa Morfar & Älskade Daniel =) 
Underbara Daniel & Morfar !! 
Prinsen Daniel & Älskade Morfar !!! 
Älskade Morfar & Daniel & Mimmi =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel med Älskade Morfar =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel myser med älskade Morfar !! 
Underbara Angel & Morfar !! 
Världens Bästa & Underbaraste Angel & Morfar !! 
Jag & Min Älskade Pappa !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Pappa !! 
Jag & Pappa så underbart att se han igen =) 
Far & Dotter Mys =) 
Jag med min underbara Pappa =) Gud vad jag Älskar dej Pappa !! 
Underbart att äntligen få träffa Pappa igen =) 
Jag & Pappa Myser =) 
Prinsessan Linn & Älskade Morfar Myser Kärt återseende !! 
Jag Åt en tacorulle hos älskade Pappa !! 
Underbara Pappa åt pizza =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel åt kycklingtallrik hos Morfar =) 
Underbara Angel så glad att vara hos Morfar en stund =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !! 
Underbara Angel äter lite mat innan vi ska åka vidare till umeå =) 
Angel fick en fin drömfångare av älskade Morfar !! 
Jag & Angel fick varsitt Hjärt halsband av älskade Pappa !! Tack underbara Pappa !!
Älskade Angel fick en ny bamse tidning i bilen på väg hem =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel så glad över sin nya bamse tidning =) 
I Angels bamse tidning var det söt bamse mössa & ett fint diadem =) 
Nu höga kusten bron så vi närmar oss hem =) 
Ja nu är begravningen klar & Allt gick bra & Var fint för älskade Mor & jag har fått träffa min älskade Mamma ,Pappa syskon Barn osv osv helt underbart få träffa alla fast så jävla jobbigt säga hejdå & åka igen :( 
Vart underbart ha alla mina 4 barn samlade även om de var sorgliga omständigheter så var det skönt ha alla 4 intill mej & man märker dom har så mycket syskonkärlek till varann,jag har världens bästa barn som jag älskar & är så stolt över !! 
Nu ska vi fortsätta vår resa hem till umeå kan bara säga att Gud vad DUKTIG Älskade Angel är jag är så imponerad & stolt över Angel som orkar åka så här långt & inte ett enda gnäll el något utan hon är så go & glad ,så vi har världens bästa & duktigaste barn .

Vi borde vara framme tidigt imorgon bitti ,för nu har vi precis lämnat av älskade Linn i stockholm :( 
Massa sorgliga hejdån så jag känner mej så jävla trasig & tom :( Men hoppas ni på andra sidan skrämmen har det bra så hörs vi imorgon igen .