tisdag 17 januari 2017

Älskade Angel har åkt skridskor & Kört skoter =) Älskade Mor blir bara sämre :(


Godkväll på er våra fina läsare ,vi satt & vaka hela natten & i morse kom sjuksköterskorna in med kaffe & mackor till oss så gulligt av dom .
Idag har Älskade Mor haft andningsuppehåll vid varje andetag så de är ca 1-1 1/2 minut uppehåll & vi tror varje gång att nu var det sista andetaget men då poff tar hon ett andetag :( 
Så känns som vi förlorat Mor mer än miljoner gånger i dag så ni förstår känslorna & gråten går upp & ner extremt tufft detta kan jag lova & hon har massa ljud vid andetagen så det låter som hon lider så dom har satt in mer morfin :( 
Hemma har Angel & Pappi åkt skridskor & kört skoter & busar för fullt så det går ingen nöd på lilla Angel =) 
Vi pratar flera gånger & självklart saknar vi varann men vi  ses ju snart som tur är .
Kolla andra bloggen på alla bilder på oss nu i norge & på älskade Mor !!
Massa mer info där . 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel ska köra skoter med Pappi =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !!! 
Älskade Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel på skoter tripp med Pappi =) 
Prinsessan Angel på Pappis skoter =) 
Underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens Bästa & underbaraste Angel så duktig på att åka skridskor =) 
Mammis & Pappis sötis Angel busar & låtsas ramlar =) 
Älskade Angel har bus kul =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Charmtroll Angel spelar ishockey =) 
Wow så Duktig älskade Angel är !!! 
Prinsessan Angel så duktig !! 
Älskade Angel åker skridskor =) 
Världens underbaraste Angel !!
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel på Pappis skoter =) 
Älskade Angel nu har dom kört skoter hem =)  
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid lika Go & Glad !! Angel äter palt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Angel leker & Busar lite =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel somna gott efter allt bus & mys med Pappi !! 
Fick goda mackor ,fast vi klara inte äta !!
Jag sitter & Håller Mor i handen !! 
Jag sitter & stryker mor på handen !!! 
Klappar Mors fina hand !! 
Sitter & håller Älskade Mor i handen !!! 
Min & Mors hand !!!! 
Älskade Monica & Mors hand !! 
Monica håller Mor i handen !! 
Älskade Mor har både mej & Monica där som håller henne i handen som hon alltid gjort för oss !! 
Min hand på Mors fina hand Älskar dej Mor !!! 
Fin bild på Monicas hand på Mors hand !! 
Bild på både min & Monicas hand på Mors hand !! 
Nu på kvällen kom dom in med en vagn med mackor & kaffe till oss så snälla dom är !! 
Medans vi satt & vaka inatt beställde jag dessa =) 
Kari Traa byxor ...
superbra kvalitee =) 
är som typ ett underställ =) 
snygga kari traa byxor ... 
med tillhörande Kari traa tröja =) 
& en Kari Traa tjocktröja & självklart är detta ett norskt märke & riktig kvalité =)  
Klicka även hem ett pannband i samma serie =) 
& Kari traa sockor =) 
& dessa två par kari traa sockor =) 
såhär ligger jag & sträcker ut kroppen på en tunn stolsdyna men kan ha handen upp på mor !!! 
Nu är kl 04.30 & Christina & hennes kompis Malin har åkt hem & jag & Monica har satt oss bredvid Mor.
Jag har inte fått en blund sedan lördagsnatt så känner jag är helt slut & grus i ögonen men vill inte Mor ska vara ensam speciellt nu när det bara går åt ett håll :( 
så extremt tungt höra hennes ljud vid varje andetag & att hon har så långa andningsuppehåll gör att man blir livrädd & tror varje gång att nu var det det sista :( 
Prata med Älskade Angel förut & allt går bra hemma så det känns bra fast jag saknar dom oerhört mycket just nu .
Nu blir det mer kaffe & hålla mor i handen så vi hörs imorgon igen !