fredag 16 december 2016

Wiiie jag fick en tidig julklapp en egen skoter av min älskade Make & Angel =) Gjort Årets första julskinka =) Fick så Fint Kort Av Johnny =) Angel gjort så Fin ljuslykta =) Vi kör skoter =)Angel & Pappi på badhuset =) Fredagsmys =)








Hello sötisar ,idag när jag stod & gjorde årets första jul skinka blev jag så överraskad ,ni vet ju att jag & Angel gav min älskade Make en skoter i går i tidig julklapp & idag kontra han med att komma hem med den skotern jag tittat på & velat ha, en Lynx 600 Enduro som är härligt röd som kärlekensfärg & julfärg & blå med gul text riktig Girly =)
Vi vill ju inte ha skoter som är svart el grå för det har ju alla andra ,utan vi vill ha något som sticker ut färgmässigt & de gör verkligen våra skotrar nu & i vår färg som är kärlek =)
Min skoter har en super skön dyna & den går otroligt bra & den är nästan helt ny & den är perfekt för mej att ta mej upp & ner på helt själv så det är verkligen den bästa skotern jag kan ha =) 
Så jag har ju världens bästa Man ,Tack honey & jag älskar dej såååå ;) 
Blev så glad när han kom hem körandes med min fina julklapp,wow  min egen skoter från han & Angel ,Tack Honey du är bäst =) 
Angel ska ju få sin nya skoter i julklapp så nu har vi varsin skoter så nu ska vi ut & busa & ha kul =) 
Nu är vi lite mer taggade på att hitta en fjällstuga så förhoppningsvis blir vi med fjällstuga rätt snart Kolla andra Bloggen wiiie säger jag bara =) 
Känns underbart att nu är vi en skoter familj haha =) 
Jag fick gjort årets första julskinka idag & gissa om min älskade Make & Angel & Älskade Son Daniel blev glada haha 
Kan säga att nu är redan halva skinkan borta så tur jag har en till som jag ska göra dagen före julafton =) 
Så min Make & Angel gottar sej rejält & rosar min skinka så söta dom är =) 
Angel & Pappi åkte till badhuset & busa en stund =)
Idag fick vi så fint kort av Älskade Johnny & jag blev så rörd till tårar av det finna han skrivit ,saknar Johnny otroligt mycket & hoppas han kommer hem snart .
Kolla andra bloggen massa mer bilder på oss där när vi kör våra skotrar & myser LOVE LOVE på hög niva =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel ska öppna Dagens paket =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel öppnar ivrig dagens paket =) 
Idagens paket var det en sjöjungfr stjärt filt att mysa i soffan med & mer Pokemonkort En stor påse med lego bygge & en mindre påse med lego bygge =) 
I min Smyckes kalender var det sötvattens pärlörhängen =) 
Tack Min Älskade Make Peter & Vår Älskade Angel så fina =) 
Dagens instagrambild på mina fina örhängen =) 
Idag kom denna stora låda med massa makita verktyg som vi köpt till Daniel.k =) 
Daniel.k Paket kom idag =) 
Nu är äntligen julskinkan på kokning =) 
Wow underbart fint kort av Fina Johnny jag blev så rörd av vad han skrev så tårarna rann ..saknat ju Johnny !!!  
Instagrambild på de finna kortet =)
Nu har julskinkan kokat klart & jag har gjort geggan & kletat på så nu ska den in i ugnen =)  
Jul skinkan i ugnen =) 
Nu är vår Julskinka klar =) 
Vår Julskinka klar =) 
Jag har skrivit God Jul & satt dekorationen på julskinkan =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så glad julskinkan är klar =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel så glad att julskinkan är klar =) 
Älskade Angels skoter jacka hämta vi i dag =) 
& Angels skoter byxor =) 
Angels skoter set som hon ska få i julklapp när hon får sin skoter =) 
Angel ritat sån otroligt fin Ängel så duktig hon är =) 
Prinsessan Angels fina ljuslykta hon gjort =) 
så otroligt fin lykta Angel gjort =) 
Tack Älskade Angel för den super fina ljuslyktan =) 
Blir varm i Mammi hjärtat av den fina ljuslyktan älskade Angel gjort Tack underbara Angel vad duktig du är !! 
Angel har målat & ritat & skrivit M som i Mamma & P som i Pappa Tack vår älskade Prinsessa Vad fin den är !! 
Angels fina Tomte teckning ,Tack underbara Angel vad duktig du är & så fin !! 
Wiiie Min snygga skoter =) 
Min snygga fina skoter en Lynx 600 Enduro =) 
Självklart dagens instagrambild på min Julklapp en skoter Tack min Älskade make & Angel ni är bäst =) Älskar er !! 
Min Underbara Make har lastat min & hans skoter =) 
Här är min & min Älskade makes skotrar =) 
Min & Min Älskade Makes skotrar =) 
Vi har nu varsin Lynx skoter min e en 600 & Peters en 800 & självklart röda som kärlekensfärg & julfärg =) 
Man & Fru Hedströms skotrar & snart står Angels skoter här oxå men den får hon i julklapp så vi har gömt den sålänge =) 
Familjens skotrar snart står Även Angels skoter här men vi har ju gömt den tills julafton =) 
Prinsen Daniel kör Mammis skoter de går undan =) 
Tjohoo här kommer Prinsen Daniel =) 
Daniel testar Mammis skoter =) 
Daniel kör som bara den & önskar det var mer snö =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Prins Daniel !! 
Mammis Älskade Prins Daniel testar Min skoter =) 
Älskade Daniel =) 
KÄRLEKSBARNET Daniel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Inst. bild på älskade Angels skoter som hon får i julklapp =) 
Inst. bild på min älskade Makes skoter =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !! 
Prinsessan Angel i badhuset Med Pappi =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel äter en ben & jerry kaka =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Angel så fin & söt !! 
Underbara Angel ska öppna sin Pippi kalender =) 
I dagens Pippi lucka var det Pippi figur =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel ska öppna dagens lego lucka =) 
Dagens lego =) 
Älskade Angel ska öppna sin barbie kalender =) 
Super fina skridskor till barbie dockan i dagens lucka =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel ska öppna sin andra Barbie Kalender =)  
I Dagens lucka ett rosa fint hårspänne =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!! 
Världens Bästa Angel ska öppna sin choklad kalender =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
Söta Fina Angel leker med sina Barbie dockor =) 
Prinsessan Angel leker & busar =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärlek Angel så söt & fin !! 
Nu blir det lite Fredagsmys =)
Lite Fredagsmys här hemma =) 
Min Älskade Make gjorde skinkmackor & på min var det ett hjärta på så otroligt romantisk & underbar han är =) 
Min Älskade Make har gjort lite skinkmackor & på min var det ett fint hjärta =) 
Fredagsmys =) 
Gud vad mys vi har det finner inga ord  & Vi har vart ute provkört våra skotrar & gud så kul det var blev massa skratt kan jag lova =) 
Nu njuter vi här inne med en mysig tänd brasa ,massa levande ljus & ny gjord julskinka på mackor & lite fredagsmys gud vad vi har det bra  =) 
Är så otroligt lycklig & vi har haft så kul & mycket skratt & bus här hemma men nu ska vi fortsätta ha fredagsmys så vi hörs som vanligt i morgon igen =)
Ha en underbar Fredagskväll på er alla våra fina läsare =)
Glöm inte kolla andra bloggen på alla romantiska skoter bilder med oss på & mycket mer =) 
Win LOVE MY LOVELY LIFE ;)   
kram