torsdag 29 december 2016

Vsr På sjukhuset !! Jag & Linn Tog en solning Så skönt =) Planerar inför Vår BröllopsMiddag & Nyår =) Massa Familjemys på Hög nivå =)

 Hello Sötisar ;) Idag har det vart mycket pyssel här hemma =) 
Angel gör massa fina konstverk & hon är så kreativ & duktig =) 
Angel åkte med Pappi till stan när jag & Linn åkte till sjukhuset för jag skulle ta min behandling igen .
Allt gick bra & skönt få det gjort =) 
Sen planerar vi inför Nyår & Vår Bröllopsdag så vi ska starta igång vår bubbelpool så vi kan bubbla & mysa i utepoolen på Nyår =) 
Även shoppat hem de sista maten osv =)
Jag & Linn & Angel har massa bus & mys & det är så mysigt ha mina tjejer & man märker att de är så fin syskonkärlek mellan dom =) 
Gud vad jag Älskar min underbara familj & jag är så lyckligt lottad =)
Ni Måste kolla i andra bloggen gudomligt fina bilder på oss & massa bus & Mys ;)  
Angel fick en lysande reflex tass =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel bygger Lego med Pappi =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!!
Prinsessan Angel & Pappi bygger lego & myser =) 
Älskade Angel bygger för fullt =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel busar & Leker =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Sötisen Angel dansar & spexar =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel !!!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Världens underbaraste & Bästa Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !! 
Underbara Angel spexar för fullt =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel så LOVELY!! 
Underbara Angel så Vacker & Fin !!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
Mammis Fina Prinsessa Linn & Pappakatt =) 
Mina underbara döttrar Angel & Linn Gud vad Vi Älskar er !! 
Nu blir det kvällmys med super goda toast =) 

Vi har haft massa bus & skratt & Angel & Linn busar & har syskonmys & Bus hela tiden & är extremt Mycket skratt & bus =) 
Jag & Linn tog en snabb solning & nu blir det Mor & Dotter mys här för de är sista kvällen eftersom älskade Linn åker hem till stockholm imorgon för att fira nyår med sin kille & pappa =) Kommer bli tomt men Linn är snart hemma igen som tur är =) Ha nu en fin kväll på er alla våra fina läsare för de ska vi ha ;) så hörs vi imorgon igen =)Glöm inte allt mys & bus på andra bloggen & Gudomligt fina bilder på oss ;)  


kram