lördag 17 december 2016

Vi Tjuvstarta & Öppna 2 julklappar =) Min Älskade Make är förkyld !!! Daniel.k kom & Lämna Nellie som ska sova här =) Lördagsmys =) Tog en snabb solning =)



Till Min Älskade Wille-Kille !! Jag Saknar dej oerhört & Extremt mycket &Jag Älskar dej ,är halv utan dej !!! 


Godkväll på er alla Godingar =) 
Imorse när jag & Älskade Angel gick upp hade vi massa myspys & kolla julkalendern till frukost =) 
Sen bestämde jag att vi Tjuvstartar lite med att Älskade Angel fick öppna 2 st julklappar =) 
Det är så fullt under & Runt julgranen & det är ju precis en vecka till julafton så det gjorde inget att vi tjuvstarta & det tyckte Angel var super mysigt & kul  & lite busigt ta 2 st julklappar =) 
Angel var så söt när hon kröp runt & valde 2 st julklappar =) 
Min Älskade Make har legat hela dagen ,men vid 16 gick han upp en stund eftersom Daniel.k kom & Lämna Nellie som ska sova här i natt .
Älskade Daniel & Rebecca kom med pizza så det blev middagen här i dag =)
Jag passa på & tog en snabb solning & gud vad skönt det var kan jag lova =)
Imorgon blir det att bleka hårbotten så man blir fräsch i håret inför jul =) 
Kolla andra bloggen massa mys & bus & fina familjebilder på oss ;) Wiie Love my lovely Life =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel ska ta dagens paket =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel öppnar dagens paket =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel blev så glad över dagens paket som var ett stort lego bygge & massa pokemonkort & en påse med mera Pokemongubbar =) 
Prinsessan Angel ska nu tjuvstarta med att välja paket under granen =) 
Älskade Angel väljer ut en julklapp =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel väljer paket =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel öppnar en julklapp =) 
Underbara Angel så LOVELY!!! 
Det var ett kläder rep till Angels utekoja =)  
Älskade Angel ska välja paket nr 2 =) 
Prinsessan Angel väljer noga finns många att välja på =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Världens Bästa Angel så Vacker & Fin öppnar julklapp nr 2 =)
Angel visar stolt upp en stor Monsters smink väska =)
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel med sin 2a julklapp =) 
En stor sminkväska & Nagel väska med nagellackstork i osv =) 
Instagrambild på att vi tjuvstartat julafton lite i dag =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel ska öppna sin barbie kalender =) 
Jättefint halsband till barbie dockan var i dagens lucka =) 
Underbara Angel öppnar sin andra Barbie kalender =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel så LOVELY!!! 
Ett Fint Rosa läppstift var i dagens lucka =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Prinsessan Angel öppnar sin lego kalender =) 
Dagens lego =) 
Mammis & Pappis Underbara Kärleksfrukt Angel ska öppna sin Pippi kalender =) 
En söt liten Pepparkaks figur var i dagens lucka =) 
Världens underbaraste & finaste Angel ska öppna sin choklad kalender =) 
Vår Vackra fina Angel !!! 
I min smyckeskalender i dag var det ett guld armband med ett Hjärt berlock =) 
Tack min Älskade Make Peter & Vår Älskade Dotter Angel för det fina armbandet =) Älskar er !!! 
Dagens Instagrambild =) 
Fina Daniel.k öppnar sitt stora paket med makita verktyg =) 
Prinsessorna Angel & Nellie =) 
Angel & Nellie äter pizza & risifrutti haha =) 
Sötisarna Angel & Nellie =) 
Underbara Angel & Nellie har mys med både pizza & risifrutti som dom ville ha & tyckte det var gott & blanda =) 
Instagrambild på sötisarna Angel & Nellie =) 
Världens vackraste & Finaste Angel i sin jul hatt =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda gåva Angel så vacker & Fin !! 
Angel & Nellie är helt inne i julfilmen =) 
Charmtrollen Angel & Nellie =) 
Nu lite lördags mys =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel nerbäddad i bäddsoffan & vi ser julfilm & lördags myser =) 
Gud vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Söta Nellie nerbäddad i bäddsoffan & ser julfilm & lördagsmyser & skrattar & fnittrar för fullt =) 
Inbstagrambild på Prinsessorna Angel & Nellie =) 
Jag som Tomte haha vist är jag fin =) 

Gud vilken mysig dag jag & Angel haft en Mor & Dotter dag med massa mys & Bus =) 
Min Älskade Make har legat hela dagen för han är förkyld .

Ja ni vet ju hur det är när en man är förkyld hahaha det stämmer verkligen här =) 
Hoppas min going mår bättre i morgon för inte kul se han så utslagen :( 
Nu sover Älskade Angel & Nellie här bredvid mej.
Jag & Angel & Nellie ska sova här i bäddsoffan i natt & nu sover dom så sött på varsin sida om mej =) 
Så nu ska jag försöka se lite på tv innan jag ska sluta dom blå =)
Glöm inte andra blogen massa fina bilder på oss ;) 

kram