torsdag 1 december 2016

Välkommen 1a December =) Massa Lucköppning i dag =) Hämtat Mina & Angels nya glasögon idag =) Jag blev så överraskad av min älskade Make med en Babord kalender =)Fina Johan ,Linnea & Milo kom så trevligt =)










Välkommen 1a December & den heliga julmånaden som vi myser till det lite extra här hemma =) 
Idag var det en förväntansfull & glad Angel som öppna sitt första paket i paketkalendern innan hon skulle på skolan =) 
Angel blev super glad & var så nöjd  =)
När Angel kom hem så var det dax öppna alla andra kalenderar & det har blivit en hel del i år igen men är ju advents kalenderar  från Mormor ,Morfar & Moster Linda & från oss =)
Angel var super glad & Nöjd över allt hon fick idag =) 
Fina Johan ,Linnea & Milo kom & Angel gav Milo hans julklappar & Även till Johan & Linnea & Diva & King =) 
Daniel.k & Nellie kom oxå så det var fullt hus här hemma & Vi käka pizza & hade de trevligt =) 
Angel Gav Nellie en Barbie adventskalender =) 
Även vår Älskade Gizmo fick sin adventskalender & det älskar hon =) 
Jag var på sjukhuset igen i morse & det gick bra men nu ska jag börja gå 2 gånger i vekan ,suck lite trist men ett måste.
Vi hämta ut våra glasögon som nu var klara & Gud vad fin vår älskade Docka Angel är i sina nya glasögon så hoppas nu hon kommer använda dom .
Min Älskade Make överaska mej med en Babor adventskalender i dag så snacka om att jag blir bortskämd =) 
Kolla andra bloggen massa underbara bilder på oss där så lovely ;)     
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel tar årets första paket på kalendern =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel ska öppna sitt paket =) 
Mammis & Pappis Älskade stolthet & Kärlek Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angelö myser lute med badde =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med  sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel ska öppna dagens paket =) 
Prinsessan Angel blev så glad =) 
Älskade Angel blev överlycklig över dagens paket =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Dagens paket innehöll detta en docka från my little ponny serien Angel älskar & ett pokemon halsband & Pokemon kort =) 
Dagens instagrambild på underbara Angel !! 
Min Fina adventskalender jag fått av min Älskade make från Guldfynd med ett smycke varje dag =) 
Lucka nr 1 =) 
Super söta örhängen som är tomteluvor =) Tack min underbara Man du är bäst =) 
Instagrambild tjohoo vilken romantisk underbare Man jag har =) 
Vår Älskade Gizmo öppnar sin kalender =) 
Gizmo älskar innehållet =) 
Instagrambiuld på vår älskade Gizmo =) 
Söta Chassi i bilen på väg hem från sjukhuset =) 
Chassi somna gott i Angels batman stol =) 
Min Älskade Son Daniel & Rebeccas hund chassi så söt =) 
Fick tag på denna bok idag ,den är svår få tag på då den inte tillverkas längre & e slutsåld överallt men jag hade tur & fick tag på en =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så glad över sin bok =) 
Världens bästa & Underbaraste Angel !!! 
Älskade Angel så glad över boken =) 
Angels 2 par Disney glasögon som hon valt =) 
Dessa fina blå lila disney glasögon valde Angel !! 
Fint motiv på sidan =) 
Älskade Angels Disney glasögon =) 
Angel så stolt över sina nya glasögon !! 
Angel vill ta kort på sina glasögon =) 
Angels fina disney glasögon !! 
Angel tar massa kort så duktig hon är =) 
Angel tar kort på glasögonen =) 
Mina glasögon för mitt brytningsfel valde ett par utan båge nertill ... 
Självklart med massa bling bling =) 
Mina nya glasögon med bling bling !! 
Instagrambild på Älskade Angels nya Disney Glasögon !! 
Mina Glasögon med bling bling =) 
Älskade Angels advents kalenderar =) 
Instagrambild på Angels kalendrar =)  
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel med sin Barbie kalender =) 
Älskade Angel visar upp en smink kalender som vi glömde korta med dom andra =) 
Prinsessan Angel med sin Pippi kalender =) 
Älskade Angel med sin tv & Radio kalender =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel med sin andra smink barbie kalender =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel med lego kalendern på huvet =) 
Angels lego kalender =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel med sin lego kalender =) 
Angel öppnar sin lego kalender  =) 
Det var ett paket med lego att bygga ihop =) 
Angels pippi kalender =) 
Angel letar efter lucka 1 =) 
Älskade Angel öppnar lucka 1 i pippi kalendern =) 
Det var en Tommy figur =) 
Nu ska Angel öppna sin Barbie smink kalender =) 
Prinsessan Angel älskar att öppna =) 
Det var en fin Barbie Body lotion i =) 
Nu ska sötisen Angel öppna sin andra Barbie kalender men den är med barbie tillbehör i =) 
Det var en fin väska till barbie docka i =)  
Underbara Angel så glad =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel i sina nya glasögon & tv & Radio kalendern =) 
Årets julkalender på tv & Radio =) 
Blir nog en bra julkalender i år =) 
Angel kortar sin tv & Radio kalender =) 
Angels nya julstad som spelar jullåtar & rör sej & lyser så fint =) 
Älskade Angels fina julstad =) 
Jag fick en till present av min älskade make =) 
En Babor Adventskalender wow vad överraskad jag blev =) 
i Lucka nr 1 =) Tack min älskade Make du är så romantisk & Underbar =) Love You !! 
Instagrambild på min Babor adventskalender =) 
Prinsessan Angel Ger Milo julklappar =) 
Älskade Angel & Milo =) 
Angel,Milo & Nellie busar & Leker =) 
Prinsessan Angel ger Nellie en barbie kalender =) 
Angel så söt & snäll & Ger Nellie en likadan Barbie smink kalender som hon har =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel i sina nya glasögon =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 

Vart en underbar 1a December & mysigt med fin besök av Johan ,Linnea ,Milo, Daniel.k & Nellie =) 
Nu blir det mysa ner sej & ha 1a december mys med min underbara familj men vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla för det ska vi ha =)
Glöm inte andra bloggen wiiie lovely ;)  

kram