onsdag 21 december 2016

Tack o Lov mår bättre idag =) Älskade Angel fick så fint Julkort & pengar Av Älskade Morfar =) Gjort årets knäck =)Förbereder inför min Älskade Make åker på ett jobb tidigt imorgon & kommer på Fredag kväll igen =)





Godkväll Godingar ,idag har jag fått gjort min knäck som min älskade Make & Angel är helt tokiga i så gissa om dom frossa i sej massor haha =) 
Jag har fått krama toan flera gånger i dag men det är mycket bättre så går åt rätt håll & jag kan vara uppe & Greja =) 
Idag fick Angel så otroligt fint jul kort av Älskade Morfar & han hade lagt pengar i så Angel blev super glad =) 
Han hade skrivit så fint så mina tårar rann när jag läste julkortet.
Jag saknar min älskade Pappa så mycket & känns så konstigt att inte få fira jul med han :( 
Så ledsamt han bor så långt bort .
Men Tack Älskade Pappa för det fina julkortet & Angel blev så glad =) Du är världens bästa Morfar & Vi Saknar & älskar Dej.
Vi har lekt & Busat & Haft massa julmys här hemma =)
Förbereder inför att jag har skickat min älskade Make på ett jobb i morgon ca 40mil bort så han åker ca 04 på morgonen & blir borta tills Fredag kväll så jag & Angel ska ha massa mor & Dotter mys imorgon eftersom vi är själva & Angel gör sin sista dag för denna termin sen har hon jullov =)
Kolla andra bloggen wiie så lovely =) 
LOVE MY LOVELY LIFE ;) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel ska ta dagens paket =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
I dagens paket var det en söt kattkudde & ett legoset & Pokemonkort =) 
I min Smyckes kalender var det en jättefin Guldring med glitter stenar i =) 
Tusen Tack Min Älskade Make & vår Älskade Dotter Angel =) Älskar er !! 
Dagens instagrambild =) 
Angel fick underbart brev i dag =) 
Paket kom =) 
Slagit in 2 till julklappar =) 
2 st bingolotter & en choklad ask & En Topp 7 fick man i uppersittar paketet  =)
Börjat koka knäcken =) 
Knäcken kokar för fullt =) 
snart dax att fylla formarna med knäck =) 
Nu är knäcken klar =) 
Nu har jag gjort årets jul knäck som min Älskade Make & Angel älskar =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel ska provsmaka knäcken =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel njuter av knäcken =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel älskar knäcken så jag fick topp betyg =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta tog flera knäck =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel frossa i knäck ,det går inte sluta äta Mamma så goda är dom sa lilla Angel så söt hon är =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel ska öppna brevet från Älskade Morfar =) 
Prinsessan Angel så Glad över brevet från Älskade Morfar =) 
Älskade Angel fick ett superfint julkort med så underbar text så mina tårar rann & Pengar i kortet =) 
Morfars lilla Angel så glad över julkortet & pengarna hon fick av Älskade Morfar Tack världens bästa Morfar !!! 
Underbara Angel visar stolt upp sitt fina julkort & peng hon fick av älskade Morfar !!! 
Tusen Tack Älskade Pappa för det fina kortet & det du skrivit & för pengarna =) Vi saknar & Älskar Dej !!! Gud vad mina tårar rann när jag läste kortet så fint skrivet !! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel så stolt över sitt julkort hon fick av Älskade Morfar !! Tack Älskade Pappa vi saknar & Älskar dej så mycket !!! 
Angel fick med sej info om handboll så får se om hon vill testa detta =)
Wow se vilken fin duk älskade Angel gjort ,jag blev så rörd & varm i Mammi hjärtats så otroligt duktig Angel är & så extremt fin =) Världens finaste duk !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! Angel ska öppna sin pippi kalender =) 
i Dagens pippi lucka =) 
Världens underbaraste Angel ska öppna sin barbie kalender =) 
Underbara Angel så LOVELY !! 
Ett par snygga skor till barbie dockan i dagens lucka =) 
Prinsessn Angel ska öppna sin andra barbie kalender =) 
Vår Underbara fina vackra Angel !! 
i Dagens Barbie lucka =) 
Sötisen Angel ska öppna sin lego kalender =) 
Världens bästa & Underbaraste Angel !!! 
Dagens lego =) 
Nu blir det dagens choklad bit =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Angel önska parisare till middag & så fick det bli =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Sötisen Angel gottar sej med sin parisare =) 
Mammis & Pappis Underbara Angel !!! 
Tesr på fb & självklart rattsurfar jag inte =) 

Vi har grejat på för fullt här i dag & imorgon tidigt åker min älskade Make Peter & gör ett jobb så dom är hemma på torsdag kväll så blir full rulle här hemma & jag & Angel ska ha riktig Mor & Dotter myskväll i morgon =) 
Nu blir det lite familjemys så vi hörs i morgon igen som vanligt ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =)
Glöm inte andra bloggen så lovely ;) 

kram