fredag 9 december 2016

Sjukhuset sen Lycksele hotell med Malin lite tjej tid i lyx sviten =) Angel & Pappi badar & busar =)



Hello Godingar ,i morse passa jag & Angel på att mysa lite extra eftersom jag ska till Lycksele & bo på hotell en natt med Malin .
Min älskade Make kördevår vän Mogge till Luleå & hämta en skoter som Mogge köpt .
Dom stanna på palterian & käka lunch så dom va så nöjda & glada =)
Innan jag åkte var jag på sjukhuset fick min behandling sen åkte jag & Malin till Lycksele.
vi fick en super stor & lyxig svit med både bubbelbad & bastu i sviten,massa olika korgar & champagne ,frukt ostar kex & massa gott .
efter skolan åkte Angel & Pappi & mogge till badhuset & simma & busa för fullt sen var de fredags mys för dom här hemma .
Känns så tomt & konstiga vara utan älskade Angel & min Make men vet att om några timmar är jag hemma igen =) 
Jag & Malin fick massage direkt vi kom till lapplands hotell på spa avdelningen =) 
Sen var de upp på sviten duscha basta & göra oss klara innan vi gick ner & käka & kolla på julfesten där Lasse berghagen ,Sonja Alden ,Isa & Andreas Jonsson & Marcolioo uppträde & det var super kul kan jag lova =)
Ni måste kolla andra bloggen massa massa Girly bilder & massa mer info haha =)     
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel ska ta dagens paket =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
I dagens packet var det ett wii U spel Lego Marvel ,En Trolls figur ,Pokemonkort ,Pokemon figurer =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så stolt & Glad över Trolls figuren =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! Angel ska öppna sin Pippi kalender =) 
Idagens lucka i Pippi kalendern =) 
Prinsessan Angel ska öppna sin ena barbie kalender =) 
Snygg smink väska i Barbie kalendern =) 
Älskade Angel ska öppna sin andra Barbie kalender =) 
En fin julklapp till Barbie dockan =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel ska öppna sin Lego kalender =) 
Dagens innehåll i lego kalendern =) 
Paket med lite mer kul klappar kom idag =) 
Lite My Little pony saker =) 
Även en julfilm & en Batman pepparkaksform kom =) 
Dagens lucka ett Guld halsband med fint hänglås i min smyckes kalender jag fått av min älskade Make & Angel !! 
Min Älskade Make & Mogge käkar lunch när dom åkte till Luleå tur & retur =) 
Min Älskade Make så nöjd & Glad över lunchen =) 
Världens Bästa Man & Pappi Älskar dej Honey !! 
Nu har min Älskade Make & Mogge hämtat & Lastat Mogges skoter =) 
Fin skoter Mogge köpt =) 
Underbara Angel har gjort så otroligt fint hjärta på skolan !! 
Gud vilket fint hjärta vår älskade Angel har gjort så otroligt duktig hon är !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angel fick nya fina simglasögon i dag av Pappi !! 
Min Underbara Make busar & Leker med Angel i simhallen =) 
Världens Bästa Man & Pappi Älskar dej så mycket min going !! 
Världens Bästa & Underbaraste Angel hoppar & busar med Pappi =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel hoppar busar & Plaskar =) 
Underbara Pappi & Angel har bus kul på badhuset =) 
Älskade Angel så duktig på att hoppa & Busa =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel =) 
Angel flyter på en flyt madrass =) 
Vår Älskade Guda Gåva Angel så duktig !! 
Prinsessan Angel dyker & Hoppar från trampolinen =) 
Vår Älskade Prinsessa Angel så LOVELY!!! 
Angel badar & plaskar för fullt =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Världens Bästa & finaste Angel !! 
Underbara Fina Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel med sin chokladkalender =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel med sina kinderägg =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Inne i vår svit ;) 
Stort & Fint... 
in i sovrummet på sviten jag & Malin ska bo på inatt =) 
Underbar stor säng =) 
in till badrummet =) 
sminkbord vid säng ändan =) 
ut i vardagsrummet från sovrummet .. 
Bastu i badrummet =)
Bubbelbad =) 
2 st av alla korgar med champagne frukt nötter & snacks =) 
ostar kex champange vindruvor nötter chips osv osv =) 
2 korgar till en med godis & julmust & en till med champagne & frukt =) 
stor mysig divansoffa =) 
stor bokhylla & tv =) 
mysigt stort vardagsrum =) 
Även stort matbord =) 
fin kristall lampa & matbord på sviten =) 
underbart sovrum vi har =) 
Underbar stor säng med underbar utsikt =) 
bubbelbad på rummet =) 
Nu ska vi ner få massage =) 
Underbar utsikt man ser vattnet & bron när man ligger får massage =) 
Lyx nu ska jag få massage =) 
Otroligt skön massage =) 
Riktig lyx med massage =) 
Lite avkoppling efter massagen =) 
Jag njöt verkligen kan jag lova =) 
Instagrambild på lyx massage =) 
Fina Malin får Lyx Massage =) 
Malin slappnar av efter massage =) 
Nu är vi i hissen på väg till sviten efter en lyx massage =) 
Ett glas champagne på sviten efter massagen =)  
Jag & Malin busar haha 
Jag & Malin sjunger & busar för fullt haha 
Världens stoltaste & lyckligaste Mammi & fru =) 
Min Middag ,Nu blir det lite middag på hotellet till julfesten =) 
Malins middag =) 
Världens stoltaste & Lyckligaste Mammi & Fru äter middag med min älskade Vän Malin !! 
Min Fina Goa vän Malin när vi äter middag på hotellet =) 
Älskade Malin busar lite =) 
Gudars så mysigt vi har det =) 
Lyckliga Fru Hedström !! 
Markoolio körde många bra låtar vi sjöng med till =)  
Markoolio =) 
Markoolio & Andreas Jonsson på scen =) 
Markoolio var framme vid oss flera gånger =) 
Sonja Alden på scen =) 
Sonja gör så otroligt många fina låtar ... 
Sonja har gjort älskade Angels dop låt välkommen !! 
Otroligt fina & bra låtar blandat med jul låtar =) 
Även Sonja gick ut på borden & kom nära flera gånger =) 
Andreas Jonsson kom ut på borden =) 
Otroligt bra låtar sjunger Andreas Jonsson =) 
så kul han kom fram flera gånger =) 
Andreas går emot oss flera gånger =) 
Andreas sjunger otroligt bra låtar ... 
Även jul låtar sjöng han =) 
Otroligt bra uppträdande ... 
Otroligt mysig stämning på jul festen =) 
Andreas Jonsson =) 
Kul han kom fram flera gånger =) 
Fina Lasse Berghagen på sen ... 
Lasse sjöng teddy björnen fredriksson då var det många ögon som tårades =) 
Jag saknar min älskade Make Peter & Vår Älskade Angel !! 
Mammi myser lite =) 
Jag & Malin snappar på sviten =) 
Vi har haft en super kväll =) 
Stolt & Lycklig Mammi & Fru =) 
Mammi i en snap haha 
Jag igen haha 
man får roliga ögon i snapsen haha 
Massa olika roliga kransar =) 
Gud Vad Jag Älskar Er Min Underbara Make Peter & Vår Älskade Dotter Angel !!! 
Världens lyckligaste Fru & Mammi på sviten =) 
Coola glasögon på snap =) 
Vist blev jag söt som en gris haha 
Jag & Malin har kul med snap =) 
Angels Mammi i en snap =) 
Puss på er våra fina läsare =) 
Massa pussar till min älskade Make & vår Angel !! 
coola snygga rosa glasögon haha Puss på er =) 
Gud vad jag är lyckligt lottad =) 

Gud vad jag saknar min älskade Angel & min Älskade Make Peter men vi har det så mysigt här & Wow vilken Lyx svit jag & Malin har & detta var välbehövligt ha lite Girly time ;)
Imorgon är jag ju hemma hos min älskade Make & Vår underbara dotter =) 

Nu blir det passa på mysa & umgås med fina Malin så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =) 
Glöm inte andra bloggen wiiie massa massa mer bilder & allt vi gör hahaha LÖÖÖÖÖVE MY LIFE ;) 

kram