fredag 2 december 2016

Min Älskade Make överaska med lyx sviten på lapplands hotell =) Angel fick träffa Lasse Berghagen,Sonja Alden,Markoolio ,Andreas Jonsson,Issa =) Massa Mys & Romantik på Högsta nivå =) Love My Lovely Life sooooo Happy ;)



Wiiie Gudars vilken lyx vi har Tror jag drömmer =)Romantik på högsta nivå =) 
Vi hämta Älskade Angel tidigt från skolan i dag & åkte upp till Lycksele & min Älskade Make hade bokat in oss på lyx sviten med bubbelpool osv på rummet =) 
När vi kom in i sviten hade Peter fixat så det stod blommor till mej med ett personligt fint kort på & det var 3 st stora korgar med champagne ,vitt vin & rött vin ,frukt,choklad godis chips läsk osv ja det fanns ALLT i dessa fina korgar =)
Angel blev helt lyrisk av den fina sviten vi nu ska bo i =) 
Vi packa upp & det blev ett bad direkt i bubbelpoolen på sviten sen såg vi julkalendern & myste med dessa goda korgar =) 
Sen gick vi ner på hotellet & där är det julfesten just nu så de var så otroligt mysigt sitta äta gott & Min Älskade Make har verkligen planerat detta super bra =) 
Jag har världens bästa & romantiska Man Ever =) Love you Honey ;) 
Angel blev så glad av att få se sonja Alden på scen eftersom hon vet det är sonjas låt Välkommen som är Angels dop låt =) 
Angel fick träffa Marccolio ,Sonja alden ,Issa ,Andreas Jonsson & Lasse berghagen =) 
Vi stod & prata med Lasse så han nästan missa sitt nr på scen men han kom tillbaka & skicka upp Min Make till hans rum & Hämta en av hans nya böcker han skrivit om sej & sitt barnbarn =) 
Angel fick boken av Lasse & han skrev i den till Angel så hon var super glad =)
Vi åt en väldigt romantisk middag & samtidigt kolla på alla fina jul uppträdanden innan vi gick upp till sviten igen =) 
Älskade Angel somna med ett stort leende på läpparna =) 
Jag & Min Älskade Make hade massa massa extrem myspys & bubbelbad & vi skåla i champange & bara njöt =) 
Wow vilken lyx vi har =) 
Men kolla andra bloggen på alla underbara bilder tror jag drömmer så lovely vi har det ;) 
Ni ser allt på andra bloggen wiiiie LOVE MY LOVELY LIFE ;)   
Världens lyckligaste Man & Fru Hedström !!! 
Prinsessan Angel ska ta dagens paket =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!! 
Älskade Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel ska Öppna sitt packet =) 
Dagens packet innehöll pokemon kort ,lego friends ,diadem ,en påse med massa pokemon figurer & ett hårspänne som var en sax ?= 
I min lucka var det ett fint guldhalsband med ett rött hjärta på =) 
Tack Min Älskade Make & Vår Angel =) 
Fick en ny ampull i min babord kalender =) 
Självklart instagrambild på det fina jag fått av min älskade make & Vår Dotter =) Älskar er !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel ska öppna sin pippi kalender =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel =) 
Herr Nilsson var i dagens lucka =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så glad över Herr Nilsson =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
I Angels ena barbie kalender var det en fin handväska till barbie dockan =) 
En fin väska till Barbie dockan =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad ska nu öppna sin andra barbie kalender !!!
Mammis & Pappis älskade Mystrollis Angel =) 
Underbara Angel öppnar sina kalenderar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Var en fin Barbie kam i dagens lucka =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel ska öppna sin lego kalender =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel =) 
I Lego luckan var det en byggsats =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel ska öppna sin choklad kalender =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammi & Angel & Pappi är nu på väg till Lycksele =) 
Mor & Dotter mys & Bus i bilen medans Pappi kör =) 
Instagrambild nu är vi på väg till lycksele =) 
Underbara Angel utanför Hotell Lappland =) 
Prinsessan Angel ivrig att komma in =) 
Världens bästa & Underbaraste Angel !!! 
Nu är vi framme på hotellet =) 
Vår Underbara Angel ska bo på hotell med Mammi & Pappi !! 
Sovrummet =) 
Älskade Angel inspekterar köket i vår svit =) 
Prinsessan Angel sprang runt & kolla in allt =) 
Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
Underbart stor svit vi fått =) 
Fint kök =) 
Så mysigt =) 
Bastu Lovely =) 
Spa avdelningen =) 
Underbart med pool osv =) 
Våra biljetter in till julparken i morgon =) 
Vi bor i svit nr 352 =) 
Vår svit nyckel =) 
stod 3 st korgar när vi kom som min älskade Make fixat =) 
En korg med champagne ,vindruvor & massa frukt =) 
En fin blombukett med personligt kort till mej när vi kom som minn underbara Make fixat till mej tack du är bäst Honey =) 
Här är 3 st stora korgar som min Make fixat som stod på bordet när vi kom =) 
Gud vilken romantiker till Man jag har ;) Du är världens bästa Man Honey Älskar dej =) 
En korg med massa chips frukt & Läsk & nötter =) 
En korg med godis ,läsk ,nötter ,chips osv =) 
Självklart dagens instagrambild på hur romantisk min underbara Make är =) 
Tack världens Bästa Man Gud vad vi Älskar Dej !! 
Älskade Angel badar & busar =) 
Mammi & Angel tar ett mysigt bad =) 
Mor & Dotter mys i bubbelbadet på sviten =) 
Mammis & Pappis Älskade Mysis Angel !! 
Angel med sitt underbara leende & skratt =) 
Älskade Angel bubblar för fullt =) 
Underbara Angel blev mycket skratt & bus =) 
Angel älskar att ha skum i badet =) 
Min Underbara Make kom med Champagne till mej i badet =) 
Mor & Dotter Mys & Min Älskade Make uppvaktar med ett glas Champagne i badet =) 
Familjen Hedström i bubbelpoolen på sviten =) 
Älskade Angel badar med Mammi & Pappi & gud vad kul & Mysigt vi hade =) 
KÄRLEKSFAMILJEN Hedström badar i bubbelpoolen på vår svit =) 
Världens stoltaste & Lyckligaste Mammi & Pappi med Vår Kärleksfrukt Angel i badet =) Mys vi har det =) Love my Life !! 
Inbstagrambild på vårat underbares Familje mys =) 
Efter badet ville Angel måla & Rita lite i flygeln vi hade för oss själva =) 
Som ni ser är det otroligt stort vi har här =) 
Underbara Angel målar & Ritar lite =) 
Duktiga Underbara Angel målar & Ritar fint =) 
Världens Bästa Make häller upp läsk till Älskade Angel & Champagne till Mammi =) 
Nu har Älskade Angel gjort sej redo för att se julkalendern & mysa med Mammi & Pappi =) 
Älskade Angel så LOVELY!!! 
Vi har en stor gottekorg till fredagsmys & Julkalendern =) 
Mmmm Namnam =) 
Nu blir det julkalender mys på sviten =) 
Älskade Angel !! 
Självklart hade Pappi fixat Kinderägg till älskade Angel =) 
Sötisen Angel !!! 
Min Underbara Make har fixat & Gjort allt så bra =) 
Champagne & underbara blommor med så fin text på tack Honey du är bäst =) 
Mys & Bubbel =) 
Nu övar sonja alden på scen =) 
Älskade Angel blev så glad att få se Sonja öva på scen =) 
Underbara Angel så vacker & Fin !! 
Angel gottar sej med ett päron =) 
JulFesten var på hotellet =) 
Sonja Alden på scen =) 
Var massa massa gäster =) 
Dom hade dukat upp massa lång bord med allt möjligt gott på =) 
Underbar god mat ... 
Angel kollar in all mat =) 
Fanns verkligen allt där =) 
Underbart & Bra planerat av min älskade make att boka lyx sviten till oss under Julfesten =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
Underbart höra Sonja Alden på scen när vi åt =) 
Även Marccolio,Andreas Jonsson,Issa & Lasse berghagen var på scen magiskt mysigt =)  
Vi beställde in go mat =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !! 
Vi åt super god mat =) 
Till efterrätt blev det ny gjord glass =) 
Prinsessan Angel gottar sej med efterrätt =) 
Gud vad Kul vi möte Lasse Berghagen & vi prata Babbla & hade trevligt =) 
Älskade Angel träffar Lasse Berghagen =) 
Det var ett mysigt & Trevligt möte =) 
Angel tyckte det var super kul prata & Umgås med Lasse som även var på scen en ibland & sjöng =) 
Min Underbara Make Pratar med Lasse =) 
Min Älskade Make Peter & Lasse Berghagen =) 
Efter showen fick Angel Lasses egna bok =) 
Lasse har skrivit i boken till Angel =) 
Det var underbart trevligt att prata & Träffa Lasse & han & Angel fick fin kontakt & så gulligt hon fick hans bok =) 
Angel blev super glad av den fina boken hon fick =) Tack Lasse vad du är snäll =) 
Angel spannar in sin nya bok hon fått av Lasse Berghagen =) 
Självklart dagens instagrambild =) 
Mammis & Pappis Älskade Angel tar lite vatten i flygeln på väg in i sviten =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
Mys i badrummet på sviten =) 
Man & Fru Hedström i bubbelpoolen =) 
Vi skålar i champagne i bubbelpoolen & Myser =)  
KÄRLEKSPARETMan & Fru Hedström myser för fullt i poolen =) 
Världens lyckligaste & stoltaste Man & Fru ,Mammi & Pappi myser för fullt ;) Love my Life sooooo =) 
KÄRLEKSPARET Man & Fru Hedström så stolta & Lyckliga !! 
Gud Vad vi Myser & har det bra =) 
Puss My Love så underbart vi har det så Lycklig & så romantiskt & mysigt =)) 
Världens stoltaste & Lyckligaste Mammi & Pappi myser för fullt =) 
Mycket romantik & mys =) 
KÄRLEKSPARET Man & Fru Hedström så Lyckliga & stolta !! Massa Mys & Romantik !! Love My Lovely Life =) 

Kan inte beskriva i ord hur mysigt & lyxigt & helt Magiskt vi har det wiiie WOW säger jag bara =)
Älskade Angel har vart i himmelriket Precis som vi =) 
Det är så underbart att se hennes glädje & lycka =)
Nu sover vår lilla docka så gott & vi 

ska fortsätta ha massa mys här så vi hörs imorgon igen så ha en underbar fredag ni oxå =)
Behöver jag ens säga att jag har världens bästa Make & jag bara ÄLSKAR mitt/vårat liv ;) 
wiiie sooooo HAPPY HAPPY kolla andra bloggen helt gudomliga magiska mys bilder på oss wiiie Happy life =)

kram