tisdag 20 december 2016

Jävligt sjuk idag :( Jag Fick Världens finaste Julklapp Av Älskade Angel =) Var på Graven tänt extra ljus för Maj-Lis !! Angel & Pappi var på pizzerian sen badhuset =)Min Fina Mjölkbänk på plats =) Massa Jul Myspys här hemma =)







Godkväll sötisar,Gudars som jag mår,bara spyr så fort jag försöker sippa lite vatten kan inte behålla någonting så idag har jag mest vart soffligandes & det är inte likt mej :( 
Hoppas verkligen jag mår bättre i morgon för har lite att fixa nu innan jul .
Min Älskade Make hämta Angel på skolan så åkte dom & Tände ljus för älskade Maj-Lis eftersom det är 4 år sedan hon somna in & lämna oss med stor sorg & saknad :( 
Sen åt dom på pizzerian & sen till badhuset & busa lite så jag kunde ligga hemma & Krama toan i lugn & ro .
Idag kom ägarpappren på min skoter =) 
Även lite nya solkrämer som jag ska testa kom så nu längtar jag ut till solariumet & bättra på min färg =) 
Kom även mer paket =)
När älskade Angel kom från skolan hade hon med sej en julklapp som hon insistera att jag skulle öppna ...
Gud vad otroligt fin julklapp jag fick ,hon hade tillomed gjort lådan presenten låg i så otroligt duktig hon är.
Det var ett super fint halsband hon gjort själv & hon sa att alla hjärtan som var på var hon & jag & fiskarna var symbol för Pappi som jobba på båt så otroligt mycket tankar & Kärlek & Omtänksamhet bakom =)
Jag blev så rörd & Varm i mitt Mammi hjärta Tack älskade Angel du är bara så underbar & Go Älskar dej gumman & Tack för den super fina julklappen duktig du är !!! 
Idag kom Mogge & Kim & dom var snälla & upp mjölkbänken & det blev super snyggt kan jag lova ;) 
Även mjölkkanorna är på plats men ska ta ner dom & sätta upåp dom till våren igen & skruva fast dom i bänken så dom inte välter osv =)
Kolla andra Bloggen wiiie så LOVELY ;) LOVE MY LIFE =)  
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel tar dagens paket =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !! 
i Dagens paket var det en stor Pichachu nalle som Angel blev överlycklig att få & Pokemon kort ett pokemon album att ha korten i & ring lite hårsnoddar =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så lycklig över sin nalle =) 
i Min Smyckes kalender var det super fina guldörhängen med glitter stenar i =) 
Tack Min Älskade Make & Vår Angel för dom fina örhängena =) Älskar er !! 
Instagrambild på mina fina örhängen =) 
Lite paket kom =) 
# st spel till Angels wii U =) 
4 st nya solkrämer kom idag =) 
instagrambild på nya sol krämerna som om =) 
slagit in lite mer julklappar =) 
Tjohooo nu ska äntligen mjölkbänken på plats =) 
Mogge & Kim körde upp Min Mjölkbänk =) 
Nu är Mjölkbänken & Mjölkkanorna på plats =) 
Wiiie vad snyggt det blev med mjölkbänken & det står självklart HEDSTRÖM på översatta skylten & RANCHEN på nedre skylten =) Tack Mogge & Kim för hjälpen & Tur ni kom ;) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel är & Tänder ljus för Mommo Maj-Lis !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel tänder ljus på graven med Pappi !!! 
Älskade Angel & Pappi är & tänder 2 ljus på Maj-Lis gravc för i dag är det 4 år sedan hon lämna oss !! 
Instagrambild !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel äter pizza på pizzerian med Pappi & Angel fick pepparkakor =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Vår duktiga Angel badar & Busar =) 
Prinsessan Angel har bus kul i badhuset med Pappi =) 
Vår Vackra fina Kärleksfrukt Angel !! 
Prinsessan Angel har överraskning till Mej när hon kom hem =) 
Underbara Angel kom med en present till mej =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud Vad Rörd & varm jag blev av den fina julklappen Älskade Angel gjort & gav mej =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Världens Bästa Angel ger Mammi en julklapp hon gjort själv =) 
Även den röda fina boxen har älskade Angel gjort i skolan =) 
Underbart fin Julklapp fick jag av Älskade Angel som hon ville jag skulle öppna direkt !! 
Det var världens finaste halsband som älskade Angel gjort till mej på skolan =) 
Gud vad Fint det är & Angel sa att alla hjärtan var hon & jag & Fiskarna var Symbol för Pappi eftersom han brukar vara på båten & jobba =) Så otroligt fint & sött jag blev så varm i Mammi hjärtat Tack älskade Angel så fint !! 
Självklart dagens instagrambild på underbara Julklappen jag fick av Vår Underbara Angel !! 
Älskade Angel har gjort super fint pärl Hjärta =) 
Underbart fint hjärta älskade Angel har pärlplattat i skolan så duktig hon är !! 
Även en super söt fion katt har älskade Angel gjort i skolan gud vad duktig hon är !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel i sin Prinsess klänning =) 
Världens Vackraste & Underbaraste Angel !!! 
Prinsessan Angel i sin Prinsess klänning !! 
Underbara Angel !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !!! 
Vackra fina Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !! 
Världens underbaraste Angel i sin Prinsess klänning !! 
Älskade Angel så vacker !!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Dockan Angel ska öppna sin Pippi kalender =) 
i dagens lucka i Pippi kalendern =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel ska öppna sin Barbie kalender =) 
Ett tillbehör till borsten i dagens lucka =) 
Fina Angel ska ta dagens chokladbit =) 
Angel ska öppna sin lego kalender =) 
Dagens lego =) 
Sötisen Angel öppnar sin andra barbie kalender =) 
Var ett fint diadem till barbie dockan =) 
Min Älskade Underbara Make har bäddat upp i vardagsrummet så jag ska ha nära till badrummet & tänd en brasa för jag har sån frossa =) Älskar Dej Min Underbara Man !! 
Mysigt ute =) 
Instagrambild på att jag har världens bästa Make som är så omtänksam & Underbar !! Mys vi har det =) Älskar dej Honey !!! 
Kan bara säga att jag har världens bästa familj & jag älskar er så mycket .
Nu blir det mysa ner sej framför brasan på madrassen min make bäddat upp & fixat & vi ska se kvällens julfilm så vi hörs imorgon igen & hoppas då jag slipper krama toan så mycket .
Ha en fin kväll på er alla våra fina läsare =) 
kram