lördag 24 december 2016

God Jul på er !!! Tomten kom med massa fina julklappar =) vi har haft en Magisk jul med underbara Vänner =) Wiiie Love My Lovely Life =)




God Jul på er alla våra underbara Läsare !!! 
Vi Börja vår julafton med att älskade Angel sprang & kolla sin julstrumpa hon hängde upp igår kväll =) 
Den var fylld med både julklapp & godis & Marsipangris =) 
Sen skynda sej Angel ut & kolla om Tomten ätit gröten & dryckigt mjölken hon ställde ut i går & till Angels lycka så hade han ätit & druckit =) 
Sen tog Angel det sista paketet från paket kalendern & hon var super glad =) 
Vi åt en mysig julaftons frukost sen tjuvstarta vi med att Angel fick öppna några julklappar =) 
Efter vi duschat & Gjort oss klara så börja jag duka boret inför julmiddagen & då kom Daniel.k =) 
 När jag dukat klart satte vi oss i soffan & hade julmys & börja kolla på kalle anka =) 
Tyvärr kom Pernilla & Loke i slutet av Kalle anka men Angel & Loke satt i soffan & myste den stund som va kvar =) 
Sen var det dax att äta julmiddag & vi njöt & hade super trevligt .
De är så trevligt ha Pernilla,Loke & Daniel.k här som firar jul med oss =) 
Vi har mys kan jag lova =)
Efter maten blev det efterrätt, ris ala malta med saftsås som Angel & Loke försökte frossa i för att hitta mandeln för att få en present men det var ingen som hitta mandeln i dag .
När vi satt & åt efterrätt ser vi det lyser ute i skogen & runt huset & sen ser vi Tomten står & tittar in i köksfönstret så vi släppte in han =) 
Angel & Loke blev jätte glada ,men Angel var lite skeptisk & reserverad mot Tomten först .
Jultomten satte sej på stolen & börja dela ut julklappar  =) 
Angel fick sitt önskade Slalomset av tomten så hon var jätte glad =) 
Angel & Loke krama om Tomten & Tacka innan han gick =) 
Då blev de dela ut alla julklappar under granen till alla & sen körde min älskade Make fram Angels skoter & ställde utanför dörren & la en filt över =) 
Angel blev jätte glad men även väldigt generad av alla som stod & Titta när hon fick den =) 
Daniel.k åkte efter julklapps öppningen & Angel & Loke har lekt busat & öppnat Angels spel & spelat ,byggt lego & busat hela kvällen =) 
Jag & Min Älskade Make & Pernilla kolla på filmen Tomten är far till alla barna haha =)
Vi har haft en underbar julafton & Angel är över lycklig & springer & öppnar sina presenter & spel & har super kul med Bästisen Loke =)
Ni måste kolla andra bloggen på ALLA Julklappar jag fått wow wiiie säger jag bara & julklappar min Make fick av mej ;) 
Så skynda in på andra bloggen helt otroligt & så underb jul Mys vi har =) 
Gud vad jag Älskar mitt Liv & min Underbara Familj =)  
Älskade Angel kollar sin julstrumpa som Tomten fyllt i natt =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel med sin julstrumpa hon hängde upp i går =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!!
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel fick en stor Choklad marsinpangris =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel =) 
I Älskade Angels julstrumpa var det en stor choklad marsipangris ,en stor choklad tomte en påse med tomtegodis & en julklapp =) 
I julklappen som låg i strumpan var de en myt little pony häst =) 
Älskade Angel ska ta dagens paket & det sista på paket kalendern =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
i dagens paket var det Ninja lego =) 
Underbara Angel med sitt lego =) 
imagens paket var det massa pokemon kort ,pokemon klistermärken,olika lego påsar ,en cool sax som hårspänne,ett frost läppstift set ,& ett stort ninja lego =) 
Sötisen Angel kollar att Tomten ätit upp gröten & ryckigt mjölken =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad blev över lycklig Tomten ätit & ryckigt upp det hon ställt ut i går =) 
Prinsessan Angel ska öppna sista luckan i Pippikalendern =) 
Det var ett fint Pippi hus villevillekulla =) 
Älskade Angel ska öppna sista luckan i barbie kalendern =) 
ett fint halsband till barbie dockan =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel ska öppna sista luckan i lego kalendern =) 
Sista lego luckan =) 
Nu blir det sista luckan i den andra barbie kalendern =) 
En cool smink i en barbie klänning =) 
Nu sista chokladbiten i choklad kalendern =) 
Vår Underbara Angel =) 
Älskade Angel ska få öppna sitt paket från kompisen Ellen =) 
Angel skratta & sa Mamma jag har fått glödlampor haha 
Jag bad Angel kolla i kartongen & där låg ett jättefint halvt hjärta som hon delar med Ellen & texten best Friends,gud vad Gulligt & vad glad Angel blev som nu delar detta best Friends halsband hjärta med Ellen Tack så gulligt gjort av Ellen  =)
Sista luckan i min smyckes kalender ett jättefint Guldhalsband med en stjärna på =) 
Tack Min Älskade Make & Vår Angel för det super fina Guldhalsbandet med en stjärna på =) Älskar er !! 
Tack min Älskade Make Peter & Vår underbara Dotter Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel ska få öppna en julklapp =) 
Det var en Pokemon tröja hon önskat sej i =) 
Prinsessan Angel ska öppna en till julklapp =) 
Det var den nya frost klänningen =) 
Älskade Angel ska öppna en till julklapp =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel med en till julklapp =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! Angel fick en ninja lego tröja =) 
Underbara Angel ska öppna en till julklapp =) 
Det var ett bio kort tankat med bio besök & det spela i asken när man öppna =) 
Chassi fick ett jättestort ben från Angel =) 
Mor & Dotter Mys framför julgranen =) 
Jag Är världens stoltaste & Lyckligaste Mammi =) 
Mammi & Angel =) 
Mor & Dotter =) 
Vi har myspys framför granen =) 
Mor & Dotter Kärlek !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
Älskade Angel & Mammi myser !! 
Mor & Dotter Kärlek på hög nivå =) 
God Jul På er önskar Mammi & Angel !! 
Mammi får världens godaste Jul Puss av Älskade Angel !! 
Mammi & Angel tar lite jul kort framför julgranen =) 
Tummen upp för hur underbar jul vi har =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mor & Dotter Kärlek & jul Mys !! 
Instagrambild på Mor & Dotter Mys & Kärlek !! 
Man & Fru Hedström framför julgranen =) 
Världens stoltaste & Lyckligaste Man & Fru Hedström !!! 
Äkta Kärlek & lycka !!! 
Min Underbara Make ger mej massa Jul kyssar =)
Älskade Angels Stolta & Lyckliga Mammi & Pappi !! 
Äkta Kärlek !!! 
Jag & Min Underbara Make framför julgranen =) 
Man & Fru Hedström har massa Myspys framför granen =) 
Jag blir som vanligt överröst av pussar & kyssar av min älskade Make =) 
Lyckliga kära Mysiga Stolta Man & Fru Hedström framför vår Julgran !! 
Äkta Kärlek & Lycka på Hög Nivå =) 
Hela Familjen Hedström Framför julgranen =) 
KÄRLEKSFAMILJEN Hedström !! 
Prinsessan Angel med sin stolta & Lyckliga Mammi & Pappi !! 
Världens lyckligaste & Stoltaste Familj myser framför julgranen =) 
Stolta & Lyckliga Kärleks Familjen Hedström !! 
Min Älskade Make kan inte låta bli pussa på mej =) 
Underbara Angel pussas i luften till oss så söt hon är =) 
Äkta Mysig Kärlek på hög nivå !!! 
Jag får alltid så många underbara pussar av min älskade make =) Love you honey =) 
Gud Vad Jag Älskar vår underbara Familj & Vårat Liv så mycket kärlek & mys !! 
Världens lyckligaste & stoltaste Familj firar jul =) 
Familjemys på hög nivå =) 
Stolta & Lyckliga Man & Fru med våran Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
KÄRLEKSFAMILJEN Hedström Firar en magisk Jul !! 
God Jul Till er alla önskar Kärleksfamiljen Hedström er !!!
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens Vackraste & Finaste Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Underbara Vackra Angel framför julgranen !! 
Mor & Dotter Mys =) 
Nu har vi myst ner & ska se Kalle anka =) 
Jag Är världens stoltaste & lyckligaste Mammi & Fru =) 
Gud Vad Jag Älskar min Underbara Familj & så magiskt jul mys vi har ;) 
Världens bästa & Underbaraste Angel myser med Mammi & ser kalle anka =) 
Vår Vackra fina sötis Angel !! 
Kalle Anka mys =) 
Efter halva kalle anka kom Loke & Pernilla =) 
Kompisarna Angel & Loke ser kalle anka =) 
Underbara Angel & Loke !!! 
Påbörjat dukning av julbordet =) 
Nu är snart julmiddag klar =) 
Litet julbord =) 
Dukat med min Disney jul servise från fyrklövern =) 
Nu blir det lite julbord =) 
Sötisen Angel vid bordet =) 
Älskade Angel & Loke så söta & Fina !! 
Mmm YUMMIE!!! Jul mat är alltid gott =) 
Prinsessan Angel ,Loke & Pernilla =) 
Underbart att Pernilla & Loke firar Jul med oss =) 
Angel så glad att bästisen Loke firar jul med oss =) 
Stolta Man & Fru Hedström Med vår älskade Dotter Angel & Kompisen Loke & Fina Daniel.k =) 
Familjen Hedström firar jul med underbara Vänner =) 
Så kul & Trevligt att Även Daniel.k kom & Fira Jul med oss =) Kärleksfamiljen firrar jul =) 
Instagrambild !!! Happy happy Love love =) 
Nu blir det efterrätt =) 
Älskade Angel & Loke ska nu äta ris ala malta   & Saft sås =) 
Underbara Angel & Loke !! 
Kolla vem som vi såg gå utanför .... 
Tomten kolla in genom fönstret så vi öppna & prata med han =) 
Nu har Äntligen Tomten kommit & han delar ut paket till älskade Angel =) 
Angel utbrast kan det vara slalomskidor jag önskat mej haha 
Angel hämtar sitt stora paket av Tomten =) 
Prinsessan Angel kramar Tomten =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel kramas med Tomten =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel med Tomten !! 
Underbara Angel & Tomten =) 
Älskade Angel får massa fina julklappar av Tomten =) 
Tomten ger Angel slalomskidor & stavar =) 
Älskade Angel får ett helt nytt sett slalomutrustning av tomten så blev många paket =) 
Fina Loke får julklapp av Tomten =) 
Loke kramas med Tomten =) 
Loke & Tomten =) 
Angel ger Tomten En Julklapp från oss =) 
Angel får en kram av Tomten =) 
Angel har kram kalas med Tomten =) 
Fina Angel & Tomten !! 
Blev ett mysigt möte med Tomten =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel & Tomten =) 
Loke & Tomten =) 
Tomten delar ut julklappar Till Alla =) 
Älskade Angel & Loke med Tomten =) 
Angel får mer julklappar av Tomten =) 
Sötisen Angel var lite generead av Tomten =) 
Angel & Loke med Tomten =) 
Fina Angel & Loke & Tomten !! 
Underbara Angel & Loke kramas & tackar Tomten =) 
Loke kramar & Tackar Tomten =) 
Prinsen Loke & Tomten =) 
Tomten blev glad för julklappen han fick av Angel =) 
Angel & Loke Tackar Tomten för alla julklappar =) 
Tomten stolt med finaste Angel & Loke =) 
Underbara Angel & Loke med Tomten =) 
Instagrambild på Angel & Loke & Tomten =) 
Älskade Angel fick denna kub av Älskade Loke som hon blev såååå Glad för =) 
Prinsessan A>ngel så glad över julklappen från Loke =) 
Angel fick en robot som kan allt av Mammi & Pappi =) 
Angel blev super glad över roboten hon fick av oss =) 
Min Älskade Make får sin jul klapp av mej & Angel =) 
Min Älskade Make Peter med sin ena julklapp =) Kolla andra bloggen på alla andra julklappar min älskade Make fick av mej & Angel =) 
En stor verktygs vagn med massa verktyg osv i =) 
Vi har lagt filt över Angels skoter =) 
Underbara Angel kommer ut & håller för ögonen =) 
Nu ska Angel få sin skoter =) 
Angel ska nu titta =)
Sötisen Angel sliter av filten =) 
Angel blev jätte glad men samtidigt viste hon inte hur hon skulle tacka så hon blev generad =) 
Älskade Angels skoter en Yamaha SRX =) 
Angels egna skoter =) 
Instagrambild på Angels skoter =) 
Angel fick en cool döskalle mugg med sugrör av Loke =) 
Angel fick en i-que robot av oss =) 
& en Go go Buddies robot av oss =) 
Ett igloo mania spel ... 
En rosa snowracer & en Hoover board av oss =) 
Angel fick en stor låda med Magic box av Store bror Daniel & Rebecca =) 
Lite av Angels julklappar =) 
Angel fick skipboo spel ,ansiktsmålning,turtles cape =) 
En prinsess sminklåda =) 
Av Mogge fick Angel lego friends paket =) 
Målar böcker =) 
Massa Puzzel spel & målar grejer =) 
Lite av Angels julklappar =) 
En sjöjungfru pläd =) 
Robotar =) 
Discolampor =) 
Lite filmer & tv spel till wii u =) 
Av Nellie & Daniel.k fick Angel själv ljusande lagellack =) 
Angel fick en hoppgrej =) 
Angel fick my little pony hästar & dockor =) 
Av Morbror Stefan & Marie fick Angel Bunchems alive =) 
Angel fick slalomutrustning =) 
Massa lego & spel =) 
Angel fick en stor radiostyrd bil =) 
Pyssel att göra egna armband osv =) 
Angel fick hopp stick =) 
Pjäxor & kakfat =) 
Angel fick tv spel till Wii u =) 
Angel fick skoter kläder =) 
Lite av Älskade Angels julklappar =) 
Av Store bror Anders fick Angel ett set med motorcyklar & lastbil & ett frozt målarset =) 
Av Morfar Fick Angel ett Hello bunny spel & en My Little docka =) 
Av Mormor Fick Angel ett Bajsboule spel & en till My Little docka =) 
Av Stora syster Linn Fick Angel Ett Frozen set & En Frozen bok =) 
Av Moster Linda & Hampus fick Angel ett stort set my little pony set =) 
Av Morbror Johnny fick Angel ett Frozen målar & puzzel set =) 
Angel fick en vävplatta & ett kläder rep till sin utomhus koja =) 
Angel fick städset =) 
Angel fick en cool robot hund =) 
Angel fick en söt nalle som är en riskudde i som man kan värma i micron sen lägga i nallen så är den varm & go =) 
Angel fick 2 par olika roller blades =) 
Angel fick ett kakfat med kakor på till sitt kök =) 
Angel fick en slalomhjälm =) 
Av Loke fick Angfel denna coola dödskalle mugg med sugrör & en kub & ett biokort & en hellokitty bad & dusch grej =) 
Av Mammi & Pappi en Hoover board & snowracer =) 
En Yamaha mössa =) 
Cool rosa Yamaha mössa till skotern =)  
Lite av Angels julklappar hon fått idag =) 
Min Älskade Make fick denna verktygsvagn med massa verktyg i av mej & Angel =) 
Min Make fick även en makita verktyg & massa strumpor av oss =) 
& en ny eltandborste & olika parfymer osv =) 
En klocka av oss =) 
Av Mogge fick min älskade Make  rituals stora paket =) 
Av Loke fick Peter en choklad kartong =) Kolla andra bloggen på alla andra julklappar min älskade Make fick av Mej & Angel =) 
Av Daniuel.k fick vi ett doft ljus =)
Av Pernilla fick jag ett presentkort på rituals & en middagsbjudning =) 
Av Angel fick ja biobesök =) 
& denna super fina stjärnan Älskade Angel gjort på skolan =) 
Underbar fin stjärna älskade Angel gjort på skolan av tapet vi skickat med till pussel =) Gud vad fin & Duktig hon är =) 
Av Daniel & Rebecca 2 tvålar från rituals =) 
Ett stort smyckeskrin & en nack massage grej & ett fint foto på älskade Gizmo & tre parfym,er från rituals =) 
Av Mogge & Malin en rosa borrmaskin & rosa tumstock & Rosa Verktygssats =) 
Hela familjen fick ett fin hotellnatt i en svit på hotell lappland =) 
Ett superfint guldhalsband med älskade Willes tass =) 
En superfin bricka att hänga på mina bilnycklar med så stark & betydande text till min älskade Wille-kille =) 
Instagrambild på en så stark & betydande julklapp att jag hjälpt 14 st hundar !!! KOLLA Andra bloggen på alla andra underbara julklappar jag fick av Min Älskade make osv wiiie säger jag bara skynda er & kolla ;) 
God jul på er alla önskar vi er !! 
Underbar julmiddag !! 
Mor & Dotter Kärlek & jul Mys =) 

Gud vilken underbar Magisk julafton & det finns inget bättre än att se glädjen & lyckan i Angels ögon & underbart se hon & Loke springa runt så lyckliga & leka med allt  =) 

Nu kom Bea ,Nova & Eliott för dom ska hämta Pernilla & Loke men blev att dom stannar  ,så nu blir att fika & Umgås lite innan dom åker så vi ska fortsätta ha jul mys här hemma =) 
Vi hörs i morgon igen så hoppas ni alla har en lika underbar julafton som vi =) 
Så stort God Jul på er våra fina Läsare !!
Skynda in & kolla andra bloggen wow vilka julklappar säger jag bara & vilka mysbilder wiiie LÖÖÖÖVE MY LOVELY LIFE =)  

kram