tisdag 27 december 2016

Familjedag & Mys var på Avion & shoppa & käka =) Massa bus & skratt på Hög Nivå =)Gud Vad Jag Älskar Mitt Liv & Min Familj =)



 Hello Godingar =)Idag har vi haft otroligt roligt här hemma =) 
Vart så mycket skratt så vi har kramp i mage & käke haha 
Älskade Linn har tagit massa gåtor & vår älskade Angel klara otroligt många så vi har tappat hakan flera gånger ,gud så smart vår lilla docka är =) 
Min Älskade Make fick en T-shirt han beställt & gud vad stolt han är över den & han säger jag är hans allt & världens bästa Fru EVER & som ni förstår så känner jag mej jämt älskad  &  önskad av min underbara Make ,jag har världens bästa Man kan jag säga =) 
Älskar dej min underbara Man =) 
Min Älskade Make åkte en sväng till johanssons maskin medans vi greja på här hemma =) 
Sen åkte vi allihop till Avion & där käka vi middag sen gick vi & shoppa lite =) 
Älskade Angel shoppa sej en stor Barbie docka som är nästan lika stor som hon =) 
Angel shoppa lite studsbollar & Frozt puttekulor =) 
Jag hitta en super mysig skön stickad tröja =) 
Blev lite parfym & annat smått & gott =) 
Titta in på andra bloggen för alla fina familjemys bilder ;) haha Så underbart vi har ddet LÖÖÖÖVE My Life sooooo Much ;)  
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Vi byggde ihop älskade Angels snowracer i dag =) 
Kom Paket till min älskade Make =) 
Med en super fin T-shirt som han köpt som han är så stolt över =) 
Min Underbara Make med sin nya T-shirt han köpt så otroligt go han är =) Love you my lovely husband =) 
Självklart dagens instagrambild på världens bästa Make som ni förstår så känner jag mej alltid så Älskad & önskad =) 
Familjemys på avion =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mysig middag på avion =) 
Älskade Linn så underbar & mys vi har det =) 
KÄRLEKSBARNET Linn så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Docka Linn så LOVELY Gud Vad Jag Älskar Dej Gumman !! 
Familjemys på Avion =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel med sin ena leksak hon valde idag =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Älskade Angel köpte denna skylander gubbe =) 
Prinsessan Angel så glad över det hon shoppat i dag =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!! 
Angel shoppa lite Frozt puttekulor =) 
Angel köpte en stor Barbie docka =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel med sin Fina Barbie docka =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel så glad över sin stora Barbie docka =) 
Världens bästa & Underbaraste Angel med sin stora Barbie docka =) 
Älskade Angel så glad över sin stora Barbie docka =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !!! 
Min mysiga varma tröja som fick följa med hem idag =) 
Älskade Linn har tagit kort på Pappakatt =) 
Pappakatt sover gott =) 
Vart en otroligt mysig & rolig familjedag med Massa mys & shopping & behöver inte ens nämna att vi skrattar så tårarna rinner hela tiden ,gud vilken underbar familj vi är & vi älskar verkligen varann & har det så kul & mysigt ihop =) 
Nu ska vi mysa ner i soffan & se lite film & ha familjemys på hög nivå så vi önskar er alla en underbar kväll så hörs vi imorgon igen =)
Glöm inte kolla alla underbara famijebilder på andra bloggen wiie LOVE LOVE !!!!!  
kram