måndag 19 december 2016

Angel var ledig i dag & var hos Tandis & optikern =) Angel fick Brev Av Tomten =)Fick fina julkort =) Köpt nya mattor till gymmet & solariumet =)




Hej Godingar ,inatt har jag legat & kramat toan hela natten ,gud vad jag spyr har fått världens träningvärk i magen nu så fortsätter det såhär så lär jag ha magrutor snart haha .
Det är väl min behandling som gör att jag spyr så & de e ju positivt för då hjälper det ,men de är sjukt jobbigt .Men bara bita ihop !! 
Älskade Angel var ledig i dag eftersom hon skulle till tandis & optikern & rikta glasögonen .
Angel var super duktig hos tandis & hon fick välja en till julklapp under granen eftersom hon är så duktig =)
Skönt & få hennes tänder flourlackade & kollade som vi gör 2 gånger i året så hon ska ha fina starka tänder & bli van vid tandläkare =) 
Idag kom det Brev från Tomten till älskade Angel & Gud vad lycklig hon blev & jag fick läsa igen & igen =) 
Jag kom en stor julklapp jag köpt till min älskade Make  =)
Vi har fått fina julkort i dag från fina Janne i Göteborg Tack Janne betyder så mycket & från Eva-stina & Mats tack va goa ni är & det älskar Angel att jag läser igen & igen =)
Kolla andra bloggen massa mer jul mys & Bus här hemma =)    
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel tar dagens paket =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
i Dagens paket var det ett par vita söta strumpbyxor med ansikte på & Pokemonkort & 2 olika lego set =) 
I min smyckes kalender var det ett superfint silver halsband med en snö flinga som matchar mina örhängen & armband =) 
Tack Min Älskade Make & Vår Angel så fint =) Älskar er !! 
Instagrambild på det fina silver halsbandet =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel får en ballong hos optikern =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så underbar & Fin !! 
Underbara Angel hos tandis så duktig hon är =) 
Mysig lunch tomtegöt & macka & Julmust =) 
Älskade Angel har fått Brev från Tomten idag =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Prinsessan Angel med sitt brev från Tomten =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel öppnar sitt brev =) 
Underbara Angel blev så Glad för sitt brev från Tomten =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel så Stolt & Glad över sitt brev =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel med sitt brev från Tomten =) 
Världens Vackraste & Underbaraste Angel !!! 
Älskade Angel så LOVELY!! 
Jättefint Tomte brev & ett fint klistermärke !! 
Angels fina Tomte  brev som jag fick läsa upp flera gånger för Älskade Angel =) 
Dagens instagrambild på Älskade Angel med sitt brev Från Tomten =) 
Jättefint Julkort Från Älskade Janne i Göteborg =) 
Tack Fina Janne blev så rörd =) 
Angel fick Julkort från Fina Eva-stina & Mats =) 
Tack fina vad gulliga ni är =) 
Angel shoppa lite alfons hårbalsam & Tandkräm idag =) 
& en Alfons Tandborste & Alfons läppsyl =) 
Älskade Angel shoppat lite Alfons produkter i dag =) 
Angel fick en söt gris i sitt happy meal idag =) 
Min Älskade Make köpte hem mer C-vitaminer till mej ,tack honey du är bäst =) 
Shoppat lite nya mattor ut till gymmet & solariumet i boden =) 
Även lite nya gardiner =)
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel ska välja en till julklapp under granen =) 
Underbara Angel väljer noga =) 
Världens underbarsaste & Vackraste Angel !!!  
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
I julklappen var det ett set med att göra egna halsband & armband =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel hänger i sitt kläder rep som Pappi satte upp i kväll =) 
Sötisen Angel i sitt kvällsbad =) 
Angel ville se julkalendern på Pappis datan medans hon bada haha 
Älskade Angel kollar på julkalendern & badar samtidigt =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel tar även en risifrutti i badet haha 
Underbara Angel äter kvällis & ser julkalendern i badet så söt hon är & tyckte det var mysigt =) 
Världens vackraste & Finaste Angel !! 
Angel ska öppna sin Pippikalender =) 
Polisen var i dagens lucka !! 
Älskade Angel ska öppna sin ena barbie kalender =) 
Örhängen till Barbie i dagens lucka !! 
Nu öppna den andra barbie kalendern =) 
En jättefin ring i dagens lucka =) 
Älskade Angel ska öppna Lego kalendern =) 
Dagens lego =) 
Nu dagens Chokladbit ska älskade Angel ta =) 
Sötisen Angel busar med Julgranstomten =) 
Vackra underbara Angel =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Angel får öppna en tll julklapp från julgranen =) 
Det var en ljusblå Prinsess klänning =) 
Massa glitter & pärlor på =) 
Med en fin ljus blå cape =) 
Prinsessan Angel blev så glad över den fina prinsess klänningen =) 
Vackra fina Angel !! 
Nu ska älskade Angel inviga sin nya Alfons tandborste =) 

Vart en dag i full rulle & kan säga att jag mår inte bra men hoppas det är bättre i morgon för nu kan jag inte ens behålla vatten allt kommer upp lika fort:( 
Angel har vart super duktig & nu blir det kvällens julfilm mys så vi hörs som vanligt i morgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =) 

kram