måndag 26 december 2016

Angel körde sin skoter för det har kommit snö =) Massa syskon Kärlek på hög nivå =) Taco Mys här hemma =) Lovely Life =)


Lovely dag & underbart ha min älskade Dotter Linn hemma igen =)
Angel är super lycklig & busar leker & myser med stora syster Linn =) 
Det är syskonkärlek det =) 
Idag var det premiär Angel körde sin skoter & sen blev det skoter färd till Time & där fick Angel massa massa glass =) 
Älskade Linn åkte med Store bror Daniel & Rebecca till stan en sväng & shoppa lite kläder & dom fick köpt med lite nya gardinstänger till mej som jag ska ha ute i solariumet osv =) 
Nu har vi gjort massa taco som vi älskar i denna familj & vi myser för fullt här hemma =) 
Det är otroligt julstämning & blir extremt mycket skratt & bus kan jag lova & det är så Mysigt det har kommit snö så nu kan vi köra lite skoter =)
Kolla andra bloggen wow säger jag kolla alla underbara familjebilder & mys vi har =)  
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel ska köra sin skoter =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY !! Angel kör sin skoter =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så duktig & kör sin skoter =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel har fått en fin mugg =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel dricker ur sin nya mugg på Time =) 
Blir Taco Mys här hemma =) 
Mmm YUMMIE!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel & linn så underbara & Fina !! 
Älskade Angel & Linn Gud vad jag Älskar er !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Underbara Angel,Linn & Daniel ,Mammis stolthet & Lycka !!
Mina vackra fina döttrar !!
Världens bästa & Underbaraste döttrar Angel & Linn !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel & Linn !! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !!! 
Underbara Angel så vacker & fin !!! 
Stolta Lyckliga Familjen Hedström !! 
Kärleksfamiljen Hedström Myser & Firar jul =) 
Vår Underbara Prinsessa Angel så LOVELY!! 

Vart en otroligt mysig dag & så skönt ha båda mina döttrar hemma & man märker dom saknat varann så mycket för Angel & Linn busar & myser för fullt & vi har Girly time här i soffan jag & mina fina tjejer =) 
Nu blir det mer familjemys här så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare för det har verkligen vi =)
Glöm inte andra bloggen wiiie Lovely Lovely säger jag bara vi har det allt bäst =)  

  kram