söndag 25 december 2016

Älskade Linn Kom =) Åkt Hoover board =) Massa Familje mys & skratt =) Angel så lycklig ha stora syster Linn hemma =) Familje lycka & Mys på hög nivå =)

Gud vilken mysig & Gudomlig Helt Magisk & otroligt rolig julafton vi hade igår ,det blev rätt sent då Pernilla ,Loke,Bea ,Nova ,Elliott Åkte vid 02,20 ca men gudars så mysigt & kul vi hade =) 
Idag kom Äntligen min älskade Stora Dotter Linn hem =) 
Vi öppna julklappar ihop & Jag fick superfin ljuslykta av älskade Linn =) Tusen tack vad snäll du är min underbara Dotter =) 
Angel ville testa & handdiska med store bror Daniel & Det tyckte hon var super kul haha 
Angel & Stora syster Linn leker busar & myser för fullt så man märker dom har saknat varann mina älskade Döttrar =)
Vi har haft otroligt mysig familje dag med massa skratt & bus & Min Älskade son Daniel åkte på Angels hoower board & han är super duktig på det =) 
Min Älskade Make skulle oxå testa & åka på den då han såg att Daniel åkte som bara den =) 
Vi skratta så vi tjöt när dom börja åka för det såg så roligt ut innan balansen var hittad haha 
Men dom klara det förutom att mina älskade Make ramla en gång haha 
Vi lär ha träningsverk i magarna i morgon av allt skratt här hemma =)
Ni Måste kolla andra bloggen så otroligt magiskt lyckligt & mysigt vi har wiiie LOVELY LIFE =)   
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel ville testa diska =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel diskar med store bror Daniel =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Anel Alltid så Go & Glad tar emot en julklapp av stora syster Linn =) 
Mammis Älskade Döttrar Angel & Linn !! 
Älskade Angel & stora syster Linn myser & busar var ett kärt återseende =) 
Världens underbaraste döttrar Angel & Linn =) 
Syskonkärlek på hög nivå =) 
Prinsessan Angel fick detta coola gipsfigur set av stora syster Linn Tusen tack vad glad hon blev =)
Fick världens finaste ljusstake av min älskade Dotter Linn i julklapp tusen tack min underbara Linn !! 
Wow gud vilken fin silver ljusstake jag fick av Älskade Linn tusen tack vad fin den är =) 
Mammis Älskade Stora Dotter Linn ska nu öppna sina julklappar =) 
Min underbara Linn ska öppna sina julklappar =)
KÄRLEKSBARNET Linn så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Min Underbara Dotter Linn & William spets på flygplatsen idag när dom landat i umeå =) 
Nu ska min älskade Make testa Älskade Angels hoover board =) 
Min Älskade Make är duktig & åker hoover board =) 
Pappi åker hoover board =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel spexar & busar =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel badar & busar för fullt =) 
Världens Lyckligaste Mammi & Pappi , Man & Fru Hedström med våran älskade Kärleksfrukt Angel !! 
KÄRLEKSFAMILJEN Hedström !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 


Så underbart att Min Älskade Linn har kommit hem & det är mysigt ha 3 av mina 4 barn samlade =) Mammi hjärtat mår gott då ,fast självklart saknar jag ju Anders men hoppas han kommer snart!! 

Angel njuter som bara den av att ha både store bror & stora syster här som ger henne all uppmärksamhet =) 
Nu har min älskade Make & vår älskade Angel somnat så gott =) 
Så Nu ska jag & Linn ha lite mor & Dotter tid här nere i soffan själva & se film & massa babbel , så vi hörs som vanligt i morgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =)
Ni Måste kolla andra bloggen så otroligt fina & roliga bilder på oss wiiie Love my Lovely life =) 

kram