fredag 30 december 2016

Älskade Linn åkte till Stockholm !!! Älskade Angel saknar redan stora syster !! Planerar inför vår Bröllopsdag imorgon =)

Hej sötisar ,idag har vi busat & myst .
Jag & Angel & Linn har busat & myst hela dagen innan älskade Linn tog flyget till stockholm :( 
Gud vad tomt det blev utan henne saknar henne redan  .
Men vi förbereder inför imorgon då vi ska ha Vår bröllopsmiddag & fira nyår här hemma =) 
Älskade Angel saknar sin stora syster redan men som tur är kommer hon  snart hem igen =) 
kolla andra bloggen wiiiie lovely ;) 
KÄRLEKSBARNET Linn så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Syskonkärlek mina underbara döttrar Angel & Linn !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Linn !! 
Älskade Angel & Linn kramas !!! 
Prinsessan Angel & Linn !!! 
Underbara Angel & Linn !!! 
Världens underbaraste Angel & Linn busar =) 
Gud Vad Jag Älskar Er Mina underbara Döttrar Angel & Linn !! 
Mammis Älskade Hjärtan Angel & Linn !!! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens stoltaste Mammi & Fru =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel snapar med Mammi =) 
Mammis & Angel har bus kul med snap =) 
Jag är världens stoltaste & lyckligaste Fru & Mammi =) 
Mammi som Hello Kitty =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE leende !! 
Min älskade Make Överaska med kina mat YUMMIE!! 
Instagrambild på min favvo mat =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !!! 
Jag & Min Älskade Make Peter firar 8 års bröllopsdag i morgon så LOVELY!! 
Vart en liten sorglig dag eftersom både Linn åkt, men vet hon får det kul & snart är hemma igen =)
Min underbara Make överaska mej med min favvomat Kinamat så vi har myst & nu ska vi se lite film & försöka relaxa lite inför imorgon,tänk imorgon är det redan nyår & vi firar 8 års bröllopsdag wiie så lovely =) 
Vi hörs imorgon igen =) så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =) 
kram