torsdag 8 december 2016

Älskade Angel var på Ikea & Mc Donalds Med Pappi =) Mammi & Angel gjorde fotvård =) Malin kom & ska sova över =)





Hello sötisar , idag åkte jag & Pernilla in till stan för lite ärenden kolla andra bloggen wiiie sooo happy =)
Fina Malin kom & vi grejar & packar & förbereder inför imorgon då vi ska åka till lycksele & bo på hotell & ha tjej tid  =)
Min Älskade Make hämta Angel i skolan sen åkte dom till stan & käka på mc donalds sen gick dom på ikea så Angel hade sagt Pappa detta måste va min tur dag förs mc donalds sen ikea =) 
Så söt hon är vår älskade Kärleksfrukt =) 
Älskade Angel ville oxå göra lite fotvård när hon såg jag & Malin hade fotvård =) så självklart blev det fotvård för lilla Angel oxå =) 
Daniel.k kom & lämna tv dom låna & vi såg film & Babbla =) 
Kolla andra bloggen massa massa mer där wiiie Love my lovely Life =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel ska öppna dagens packet =) 
I dagens packet var det lego bygge ,Pokemonkort,alla turtles figurer & ett par pichathu strumpor =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Kom lite mer paket idag =) 
En Julfilm till älskade Angel =) 
Angel fick en julfilm & en batman kakform =) 
Slagit in lite mer julklappar =) 
Dagens insta =) 
I dagens lucka var det ett par hjärt Guldörhängen med röd sten i & dessa matcar guldhalsbandet jag fick häromdagen =) 
Tack min Älskade Make & Vår Älskade Kärleksfrukt Angel ,Jag Älskar er =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Älskade Angel gömmer sej i lektunneln =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så stolt över sin happy meal med trolls =) 
Världens bästa Angel gottar sej på stan med Pappi =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !! 
Detta var i älskade Angels happy meal trolls klister märken & penna & rit bok =) 
Angel fick dessa söta trolls =) 
Angel & Pappi shoppa denna lys grejen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Prinsessan Angel har öppnat sin pippi kalender =) 
Polisen i pippi var i dagens lucka =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel ska öppna sin barbie kalender =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel så LOVELY!!! 
Denna var i Barbie kalendern idag =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel ska öppna sin andra Barbie kalender =) 
Underbara Fina Angel !!! 
En Hårtork till Barbie dockan var i dagens lucka = )
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel ska nu öppna sin lego kalender =) 
I Dagens lego lucka =) 
Älskade Angel myser & ser julkalendern =) 
Världens underbaraste & Finaste Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel med sin choklad kalender =) 
Angel ska öppna tv kalendern =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
Prinsessan Angel så glad över sin lys reflex =) 
Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel tar sej ett fotbad =) 
Älskade Angel njuter i fotbadet =) 
Vår Älskade Fina Angel så LOVELY!! 
Angel ändrar värme & program med sina söta tår =)
Älskade Angel tar sej ett mysigt fotbbad =) 
Vår Älskade Guda Gåva Angel !!! 
Instagrambiuld på vår fina Angel !! 
Jag ska testa Baby foot så sitter med fötterna i en plastpåse sko typ haha 
Instagrambild på min fotvård =) 
Testar detta ikväll =) 
Dagens shopping till våra verktyg =) 
En Bahco väska till =) 
Lite namnam till fotvården =) Rocky roads & Nougatrutor =) 
Jag i en snap =) 

Malin är här & ska sova här för vi ska åka till lycksele i morgon & bo på hotell & ha lite tjej tid så det ska bli mysigt =) 
Kommer sakna min älskade Angel så mycket eftersom jag inte brukar va ifrån henne ,men som tur är kommer jag hem tidigt på lördag så blir bara några timmar på fredag kväll & lördag morgon jag är borta sen e jag hemma hos min älskade Prinsessa igen =) 
Men finns ju telefon så jag kan ringa =)
Så Nu ska vi mysa ordentligt eftersom jag inte e hemma i morgon kväll så får passa på nu =)
Så vi hörs mer i morgon så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare för det ska vi ha =) 
Glöm inte andra bloggen massa massa där ;) 

kram