torsdag 15 december 2016

Älskade Angel var hemma från skolan idag !! Var på sjukhuset & sen shoppa all julmat osv så nu e jag klar =) Skicka min Älskade Make att lasta & Hämta sin Julklapp från mej & Angel ,en Skoter så nu är han överlycklig =)







Hello alla Godingar =) 
Eftersom Angel hade ont i magen i går kväll & i natt så valde jag att ha henne hemma i dag ifall de skulle vara något .
Men som tur var så har Angel inte haft ont alls i dag utan varit så pigg & Glad som alltid =) 
Jag åkte till sjukhuset för min behandling & det gick bra =) 
Efter sjukhuset åkte jag & Rebecca & stor shoppa all julmat & lite annat smått & Gott =) 
Så skönt & få det gjort så nu är även det klart inför jul =)
Imorgon blir det att koka & göra årets första julskinka till min älskade Make & Angels lycka dom älskar min jul skinka =)  
Jag gav min älskade Make en adress han skulle åka till & hämta sin julklapp från mej & Angel =) 
Så Min Älskade Make tog med sej Angel & Mogge var snäll & följde med 
Dom åkte & Hämta en skoter så gissa om min älskade Make var överlycklig =) 
Så det var en otroligt super lycklig & Glad Man som kom hem med sin skoter =) 
Så nu har både Angel & Peter en varsin skoter att leka & busa med i vinter =)
Massa underbara bilder på andra bloggen wiiie Love my Lovely life soon Much =)  
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel ska ta dagens paket =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
i dagens Paket pokemonkort ,en trolls figur,en påse med massa lego gubbar ,ett frozt pärlset =) 
I min smyckes kalender en jättefin pärlring med hjärta på =) 
Jättefin ring med fint hjärta på =) 
Instagrambild på dagens innehåll =) 
Nu blir det julmats shopping =) 
Vi har shoppat lite julmat =) 
Gud vad skönt fått shoppat lite julmat =) 
I morfgon blir det göra årets första julskinka =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Min Älskade Make har lastat sin julklapp Röd o fin som kärlekens färg & julfärg =) E tråkigt med svarta el gråa för det har ju nästan alla så vi vill ha färg =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel äter skumtomtar =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Prinsessan Angel på max efter dom hämtat skotern =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!! 
De är tyvärr massa frost på skotern men här är min Makes julklapp från mej & Angel =) 
Massa frost på skotern så därför ser färgen lite blek ut =) 
Min Älskade Make fick en Lynx 800 i julklapp av Mej & Angel =) 
Min Älskade Makes Julklapp en Lynx 800 =) Kan säga han är överlycklig nu =) 
Vår Underbara Angel ska öppna dagens Pippi kalender =) 
I dagens lucka på pippi kalendern =) 
En cirkus grej =) 
Prinsessan Angel ska öppna sin lego kalender =) 
Underbara Angel så vacker söt & fin !!! 
Dagens Lego =)  
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel ska öppna sin barbie kalender =) 
En rosa kamera i barbie kalendern =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel ska öppna sin andra barbie kalender =) 
Fin medalj med smink i =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel ska ta sin choklad för dagen =) 
Vår Underbara Älskade Angel !!! 

Jag har en otroligt glad & lycklig Make här hemma som längtar efter mer snö nu haha ska bli kul se han & Angel köra på varsin skoter i vinter =) 
Nu blir det lite soffmys så vi hörs i morgon i gen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =)
Glöm inte andra bloggen massa mer bilder & mys där ;)  


kram