torsdag 22 december 2016

Älskade Angel Går på jul lov =) Min älskade Make åkt på jobb & skulle sova borta en natt, men överaska kom hem ikväll =)Gjort årets 2a Julskinka =) Fick underbart Julkort med en usb av min älskade Pappa =) Gjort Jul Godisbordet =) Mor & Dotter Mys =)











God kväll i alla hus & hem idag är det en stor dag för idag gör Älskade Angel sin sista dag sen är det hennes första jullov på skolan =) 
Tänk att det redan gått en hel termin ,gud va fort tiden går .
Angel hade julavslutning & Julbord med skolan & nu ska vi ha ett långt mysigt & underbart jul lov =) 
Min Älskade Make & Affe åkte halv 4 i morse 40mil bort för att göra ett jobb & Meningen var att dom skulle sova där en natt men min underbara Make jobba på till ca 20 nu ikväll sen satte dom sej i bilen & körde ca 40mil hem igen för att han ville vara hemma med oss så otroligt underbar han är My Love ,jag har världens bästa Man Älskar dej Going =) 
Jag har gjort årets 2a julskinka idag ,enligt vår tradition brukar jag göra julskinkan kvällen innan julafton men jag vet ju inte hur jag mår riktigt dag för dag så eftersom jag hade en bra dag i dag gjorde jag julskinkan & Fixa Jul Godisbordet =) 
Så nu är det klart så underbart & mysigt =) 
Älskade Angel fick en julklapp av Fina Ellen i brevlådan som hon blev super glad för så nu ska vi bara lämna Angels julklapp till Ellen imorgon =) 
Jag fick ett jättefint julkort med en usb sticka av min älskade Pappa ;) 
Tack Pappa du är bäst & så rörd jag blev helt underbart usb så personligt & Fint .
Saknar & Älskar dej så mycket .
Kolla andra bloggen wiiiw så underbart & mys vi har det LOVE MY LOVELY LIFE ;) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel ska ta dagens paket =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Idagens paket var det en kudde som ska va en bajhög eftersom Angel & Loke har så kul av allt med kiss & bajs just nu så var denna en super rolig present & Angel älskar den =) Men kan även va en glass strut utan kexet under =) Det var även massa pokemonkort ett pokemonhalsband & massa pokemon figurer =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!! 
Julskinkan på kokning =) 
I min smyckes kalender var det ett super fint guldhalsband med en stor glittersten =) 
Wow Tack min älskade Make & Vår Dotter för det super fina guldhalsbandet =) 
Instagrambild =) 
Vi fick underbart julkort av min älskade Pappa =) 
Jättefint kort av Min Älskade Pappa med ett usb minnen ,tårarna rann så rörd jag blev tack älskade Pappa jag Saknar & Älskar dej =) 
Kom ett paket i dag =) 
Efterbeställningen på Älskade Angels skolkort kom idag =) 
En skolkatalog på hela skolan & en canavas tavla & 2 st bords tavlor & 2 st magneter till =) 
En Ny after sun kom som ska testas =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel med paketet som låg i brevlådan från kompisen Ellen =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Detta fina brev låg i brevlådan till Angel från Ellen =) 
Prinsessan Angel så stolt över paketet från Ellen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel Så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Detta fina paket låg i kuvert en fin julklapp till Angel från Ellen =) Tack så snälla ni är =) 
Vi har förbereder inför uppersittar kvällen i morgon =) 
Mogge Lämna lite julklappar =) 
Angels julklapp till Ellen som vi ska lämna imorgon =) 
Nu är skinkan i ugnen =) 
Nu är snart skinkan klar =) 
Nu är vår Julskinka klar =) 
Instagrambild på vår julskinka =) 
Vårat Godis bord =) 
Har gjort klart Godisbordet som ska stå hela jul & nyår som vi bara fyller på =) 
Årets Jul Godis bord =) 
Nu är äntligen vårat Jul Godis bord klart =) 
Svårt & ta rättvisa bilder =) 
Nu är även godisbordet klart en dag tidigare än vanligt =) 
Instagrambild =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel ska öppna sin Pippi kalender =) 
Pippi figur i Pippi kalendern =) 
Världens underbaraste Angel ska ta sin chokladbit för dagen =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel så LOVELY!!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Underbara Angel ska öppna sin lego kalender =) 
Dagens lego =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel ska öppna sin barbie kalender =) 
En kam till barbie dockan =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! Angel ska öppna sin andra barbie kalender =) 
Fint smink i dagens lucka =) 
Nu ska jag & Angel ha Mor & Dotter mys =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel =) 
Gud vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfruk Angel !!! 
Mor & Dotter Mys på hög nivå =) 
Älskade Angel Somna super fort efter vårat mys !!  
Vår Vackra fina Angel sover så gott !!! 
Prinsessan Angel så LOVELY!! 
Sötisen Angel somna gott med sin nya kudde =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel sover så sött !! 
Bäddat rent Med julsängkläder som vi ska sova i i morgon =) 
Blir mysigt i morgon efter uppersittar kvällen krypa ner i renbäddat & mysa =) 
KÄRLEKSFAMILJEN Hedström !!! 
Underbara Angel så Vacker & Fin !! 
Stolta & Lyckliga Man & Fru Hedström !! 
Far & Dotter Kärlek & Pappi gjort en pepparkaks ängel =) 
Vår Underbara Vackra Angel bakar =) 

Gud vad underbart med jul lov nu & vi ska verkligen njuta för fullt här hemma & har redan börjat idag =)
När jag & Angel haft Mor & Dotter mys så somna Angel superfort ,vi förberett med att bädda rent i alla sängar med jul sängkläder osv & i natt ska vi sova här nere för vi har tagit ner en stor madrass & bäddat upp framför tv här nere så vi ska sova här inatt & nu kom min älskade Make hem så nu blir det vuxen mys & imorgon gör vi det sista innan julafton sen njuter vi av uppersittar kväll =)
Ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare så hörs vi som vanligt imorgon igen =)
Glöm inte andra bloggen alla underbara jul mys bilder på oss wiiie gud vad jag älskar vårat liv & min underbara familj =) Lycka på hög nivå =)
kram