söndag 6 november 2016

Wiiie Hurra Äntligen kom Min Älskade Angel & Make hem =) Hängt upp speglarna & fixat iordning =) Fick fina presenter =) slagit in mera julklappar =) Linnea kom förbi med Milo & fika =) SöndagsMys för fullt här hemma =)



Wiiie hurra i kväll kom min Älskade Angel & Make Hem igen så nu känns det så otroligt skönt =) 
Fast jag var helspänd när dom åkte båten över från finland till sverige men allt gick bra & nu är dom i min famn tackolov =) 
Gud vad jag hatar va ifrån dom så kan inte förstå Mammor som tycker det är skönt va ifrån sina barn el Make jag tycker det är super jobbigt & jag blir tom & Halv direkt utan dom vid min sida .
För jag har inte skaffat barn för att vara ifrån dom ,utan jag skaffa barn för att ta hand om dom & va med dom 24/7 då mår jag bäst =) 
Idag fick jag hängt upp speglarna i hallen & vardagsrummet & även fixat kaminen i sovrummet & Gudars så snyggt det blev så jag är såååå Nöjd & glad & gud vad mysigt ligga i sängen när det snöar & se kaminen brinna så fin brasa & värmer så gott så det är extra romantiskt & mysigt i vårat sovrum nu =) 
Älskade Angel kasta sej unt min  hals & vi kramades som bara den när hon & Pappi kom hem =) 
Angel fick dom 2 tröjorna hon önskat sej av mej så hon prova & greja direkt & var så glad av att va hemma igen min lilla Prinsessa =) 
Angel blev jätte överraskad av allt jag gjort nu när hon var med Pappi i finland =) 
Även min underbara Make blev överraskad & han är så stolt över mej så blev mycket mys & bus kan jag lova för nu är vi alla tre hela igen när vi är tillsammans =) 
Kolla alla fina presenter jag fick av min Älskade Make & Angel i andra bloggen wiiie så romantisk Man jag har ;) 
Jag har även hunnit slagit in mer julklappar i dag innan dom kom hem =) 
Linnea & Milo kom förbi  & fika innan hon skulle hem & lämna Milo till hans Pappa =)
Jag har fått renast & grejat rejält här hemma & det känns så skönt =) 
Glöm inte andra bloggen se allt fint jag fått & så mysigt & Romantiskt vi har det kärt återseende =)  
KÄRLEKSBARNETAngel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! Angel & Cecilia =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Prinsessan Angel & kusin cecilia shoppar i finland =) 
Älskade Angel fick shoppat sej ett par Frost guld skor =) 
Världens bästa Angel så stolt över sina Frost Guldskor =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! Angel köpt sej en ny fin klänning i Finland =) 
Världens underbaraste Angel så vacker & fin !! 
Nu är älskade Angel & Pappi på båten på väg hem till Mammi =) 
Underbara Angel beställde in en räkmacka =) 
Efterrätten blev en god glass =) 
Underbara Angel busar & leker på båten =) 
Charmtrollet Angel Busar på finlandbåten =) 
Prinsessan Angel har buskul =) 
Sötisen Angel =) 
Underbara Angel !! 
Älskade Angel har köpt sej denna söta nallen =) 
& denna söta nallen =) 
Angel köpte även denna söta docka i finland =) 
Älskade Angel fick en fleece Minnie tröja i Finland varm & Go =) 
Angels ljusrosa fleece Tröja =) 
Angel har köpt denna söta nyckelring =) 
Detta halsband & diadem =) 
Liten tiger ,& ko till skon & armband & hårspännen =) 
Angels snygga Frost Guldskor som hon shoppat i Finland =) 
Skicka iväg denna stora låda med julklappar & adventskalender till min älskade Pappa igår & en stor kartong till min lillstrumpa & Mamma =) 
Hämta mer paket på ica idag =)
Nu är den stora silver spegeln på plats framför kadelabeln =)  
Det blev super mysigt =) 
Gud vad mysigt det blev med silver spegeln =) 
Blev ett otroligt lyft med spegeln bakom kandelabern =)  
Instagrambild på att silver spegeln är på plats wiiie sooo Happy =) 
Dom vita hallmöblerna på plats =) 
& den stora vita spegeln på plats =) Blev super snyggt =) 
Instagrambild på att hallens såegel & hallmöbler är på plats & allt är rensat & sorterat i lådor osv =) 
Mmmm YUMMIE!!! Pulled Pork & Turkiskt ris & sallad =) 
Instagrambild på den gudomligt goda middagen =)
Gud vad Mysigt det blev med kamin i sovrummet =) 
Kaminen på plats & den ger otroligt mycket värme =) 
Mys & Romanik i sovrummet =) 
Instagrambild på myset i sovrummet =) 
Mer Julklappar inslaget =) 
& lite till julklappar inslaget & klara =) 
Så mysigt sitta & slå in julklappar & det snöar massa ute =) 
Tänt en mysig brasa & slår in julklappar & ser snön falla ute LOVELY!!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Prinsessan Angel får present av Mammi när hon kom hem =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel fick 2 st tröjor av Mammi som hon önskat sej =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel tog på sej sin spindelmannen T-shirt direkt =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så underbar & Fin !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel busar & spexar för fullt =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !! 
Prinsessan Angel har köpt 2 stycken fina jultvålar till Mammi tack älskade Gumman vad du är snäll =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel ger Mammi 2 st Jultvålar så omtänksamt & sött av henne & Pappi =)  
Underbara Angel kollar in brasan vi har i sovrummet =) 
Mammis & Pappis älskade Mystrollis Angel njuter av brasan & den sköna värmen =) 
Underbara Angel så skönt hon är hemma igen =) 
Instagrambild på älskade Angel & Pappis Finlands resa =) 
Min Älskade Make hade köpt med presenter till mej =) En flaska till min samling =) jag samlar på udda & roliga & snygga flaskor =) 
Även lite mer till barskåpet =) Kan säga att det är rätt överfyllt nu haha eftersom vi aldrig dricker så blir det ståendes så nu är det mer än över fullt =)
Stort paket med winegummin =) 

Gud vilken magisk underbar dag & så skönt min älskade Angel & Make är hemma igen så nu ska vi mysa ner oss i sovrummet & se snön som faller än utanför & den härliga brasan på väggen & se film & ha familjemys =) 
Gud vad underbar livet är =) 
Love my life soon Much =) 
Ha en underbar söndagskväll på er våra fina läsare så hörs vi imorgon igen =) 

kram