tisdag 1 november 2016

Wiiie Älskade Angels skolkort kom med mugg,canavas tavla osv kom =)Vilken underbar Man jag har ,Jag fick underbara smyckes adventskalender av min Romantiska Make =) Första snön kom =) Pernilla kom & Fika & käka middag med oss =)






God kväll på er alla Godingar ,wow vilken mysig morgon jag & Angel hade underbart med höstlov =) 
Vi låg & drog oss i sängen & såg på barntv innan vi klev upp & käka mysig frukost =) 
Sen satt jag en stund & fixa alla papper osv så det är ordning & Reda, ME LOVE ,,,
Kolla andra bloggen vilken STOR LYCKA  säger bara ,WOW Jag är så Lycklig så jag finner inga ord de pirrar & bubblar i magen =) 
Angel & Jag har läst & pysslat & haft en mys dag =) 
Idag kom den första snön & Älskade Angel blev super glad & de blev Massa bus i snön.
Gud vilken mysfakotor se snön falla ute & julstämningen är på topp  =) 
Älskade Angels skolkort kom idag så speciellt det är med dom första skolkorten  ,så vacker vår prinsessa är ,vi har självklart köpt en mugg med Angels foto på & även ett block & nyckelringar & magneter & en fin canavas tavla så vi är så stolta & nöjda & Angel ville ha blocket med sitt foto på direkt & satte sej rita & skrev med engång & hon tyckte det var super kul ha ett block med sitt foto på =) 
Pernilla kom med bussen efter jobb & stanna på middag & fika & babbel =)
Min Underbara Make överaska mej med världens finaste adventskalender ,Wow en så fin smyckes kalender så jag får ett smycke varje dag fram till julafton av min älskade Make & Vår underbara Angel =)
Gud vad Romantisk & Underbar Man jag har Tack Honey du är världens bästa Man & Pappi =) Älskar dej My Love !!  
Vår Älskade Gizmo är & klöser & försöker komma in i kartongen med hennes stora julklapp & idag kom hon in i kartongen & greja runt så jag bestämde mej för att det var lika bra packa upp den .
Så min underbara snälla son Daniel var snäll & byggde ihop den så nu är Gizmo nöjd & Glad =) 
Ni MÅSTE Kolla andra bloggen gudars så LYCKLIG jag är & så MYCKET Positivt som händer nu tror knappt det är sant wiiiie HAPPY HAPPY !! 
Tjohooo nu kommer det vita guldet =) 
Så mysigt med snö =) 
Min Älskade Romantiska Make har överraskat mej med en super fin smyckes adventskalender =) 
Gud vad rörd jag blev tänk att få ett smycke varje dag hela december av min underbara Make & Vår Angel !! 
Dagens instgrambild på den romantiska advenstkalendern jag fick av Världens bästa Make Peter & vår Underbara Dotter Angel =) Älskar er !!!! 
Mer paket km idag =) 
Mer julklappar =) 
& Angels skolkorts grejer kom =) 
Även Älskade Angels skolkort kom =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så vacker !! 
Underbara fina skolkort kom idag på vår underbara Kärleksfrukt Angel !! Även skolkort på hela klassen =) 
Vi beställde även en fotomugg ett block & en canavas tavla med älskade Angel på =) 
Fina Canavas tavlan på vår Fina Angel !! 
Jättefint block med Älskade Angel på =) 
Super fin mugg med Prinsessan Angel på =) 
Instagrambild på vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
Nu har vi både magneter ,nyckelringar,massa  kort i olika storlekar ,block & mugg & Canavas tavla med Angels skolkort på =)  
Gizmos Julklapp satte vi upp idag eftersom Gizmo klöser & hoppar i lådan hela tiden haha =)Världens bästa Daniel bygger ihop Gizmos julklapp =) 
Nu är Gizmos Julklapp på plats =) 
Kärleksbarnet Daniel har hjälpt Mami bygga ihop Gizmos julklapp =) 
Gizmos Julklapp på plats =) 
Gizmos julklapp blev detta klösträd med mysiga sov/ligg platser med lekbollar i =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så glad över dockan hon fick av Pappi =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel !!! 
KÄRLEKSBARBNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel busar & leker =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Prinsessan Angel så söt & fin !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel !! 
Världens Bästa & Underbaraste Angel !!! 

Det har vart en otroligt mysig dag med höstlovs mys här hemma & jag & Angel har haft massa Mor & Dotter mys =) 
Tänk vilken underbar & Romantisk Man jag har som köpt så fin advnetskalender till mej =) 

Jag är världens lyckligaste Fru & Mamma =) 
Nu blir det lite myspys så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er sötisar för det ska vi ha =)
Glöm inte kika in på andra bloggen massa positiva nyheter wiiie Happy and LOVE My Lovely Life =) 

kram