torsdag 3 november 2016

Wiie kommit massa snö så underbart & mysigt =) Lekt & Busat i snön med älskade Angel =)Michael kors väska =) Startat igång vår skoter =) Gizmo öppnar sin Adventskalender & julklappar =)







Hello Godingar gud vad mysigt de är nu när det kommit snö som faktiskt ligger kvar & det fylls på hela tiden så LOVELY = )
Angel älskar oxå snön så vi är ute & leker & Busar som bara den & gör snöänglar osv =) 
När Pappi kom från jobb blev det starta upp Vår skoter & det var uppskattat kan jag lova =) 
Har ju nämt att vår älskade Gizmo inte är som andra katter haha 
Så hon är & öppnar julklappar jag slagit in & samlat bakom soffan så nu ligger det flera stycken som är öppnade . 
Idag hade hon lyckats öppna sin katt adventskalender så snacka om att hon är som ett barn haha ....
Såg så sött ut Gizmo klöste & krafsa & öppna kalendern & Daniel & Rebeccas katter satt bredvid & kolla & invänta godsakerna sen dela dom på det Gizmo fick fram haha 
Stackars Chassi fick bara nån liten bit .
som tur är har jag en extra katt advenstskalender för nu har Gizmo förstört sin .
Jag & Angel har läst ritat & busat i snön idag =) 
Pernilla kom förbi tog en kopp kaffe & babbla lite =)
Jag Börjar få sån jul känsla & julglädje nu när snön faller ,tänk vad lite snö kan göra =) 
Vi börja sätta ihop dom nya Hallmöblerna men en skiva var sprucken så vi fick åka & byta så blir att fortsätta i morgon =) 
Så kanske i helgen har jag bytt ut hallmöblerna & gjort i ordning där,kommer bli så snyggt & längtar tills det är klart  =)
Jag Älskar ju att byta ut & ändra om här hemma =)
Fick mail att den Michael kors handväskan jag velat ha nu fanns åter i lager så nu har jag Shoppa den,en ny Michael kors väska i tidig julklapp till mej själv så hoppas den kommer fort fort nu =) 
Kolla andra bloggen på allt annat myspys vi har ,jag har ju bara så otroligt Lovely life ;) 
Lyckan är total & vi svävar på våra rosa lyckomoln allt är så underbart så vi finner inga ord men ni ser allt i andra bloggen så förstår ni vår Lycka & Glädje wiiie säger vi bara =) 
Gizmo har öppnat sin adventskalender så nu är den trasig som ni ser =) 
Shoppa en tidig julklapp till mej själv en Michael kors väska =) Gud vad jag längtar tills den kommer =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Underbara Angels har gjort så fin pärlplatta =)
Vi har myst som bara den jag & Angel i dag ,så underbart med Mor & Dotter tid =) 
Nu blir det ännu mer mys,för vi ska ha familjemys här hemma & krypa ner i sängen & se tv =) så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla för det ska vi ha =)
Glöm inte andra Bloggen massa bilder & familjemys där ;) 
Love my Life soon ;)  
kram