tisdag 8 november 2016

Var & shoppa & Luncha i stan =) Snart klar med godis till julgodisbordet =) Invigde mina Tell Me More oljeljusstakar =) Loke kom & ska sova här =) Angel & Loke busar & har kul =)



Idag när älskade Angel åkt till skolan åkte jag & Rebecca till stan & shoppa lite =) 
Jag fick shoppat lite mer godis till julgodisbordet så nu är de snart klart så otroligt skönt & få allt klart =) 
Vi shoppa lite mer till det vi ska göra  & överaska Älskade Daniel med när han fyller år hahaha kommer bli så bra  =)
Jag köpte en skotorkare & värmare till älskade Angels skor så dom alltid är varma & Torra nu under vintern & kylan =) 
Hitta även två stycken super söta tomtar till Angel & den ena spelar & sjunger super gulligt =)
Shoppa även lite mer doft ljus osv = )  
Vi möte upp Älskade Daniel & Tog lite lunch innan vi åkte hem & greja för fullt & idag tände jag mina Tell me more oljeljusstakar & gudars så fina dom är =) 
Pernilla kom & lämna Loke här som ska sova tills imorgon för hon jobbar =) 
Angel & Loke har busat & lekt & haft super kul ihop som vanligt =) 
När Pappi kom från jobb var Daniel.k med & vi fika & käka ihop innan han åkte hem .
Jag har busat & myst med älskade Angel & Loke som är super glada att se varann igen nu på Lokes Mamma vecka =)
Kolla andra bloggen massa Myspys här hemma ;) Gud vad jag är lycklig & älskar mitt underbara liv ;)  
Shoppat en super söt tomte som spelar & sjunger till älskade Angel & en skotork/värmare till hennes skor =) 
Köpt en söt liten tomte till Älskade Angel !! 
Köpt lite mer godis till julgodisbordet =) 
Nu har jag snart köpt allt julgodis vi ska ha på godisjulbordet =) 
Underbart att bli klar med även detta inför jul wiie =) 
Instagrambild på att nu har jag snart shoppat allt godis till julgodisbordet =) 
Stor hink med havre flarn =) 
Inviger mina Tell me More oljeljusstakar =) 
Vi har tänt massa levande ljus & myser =) 
Otroligt vackra & Fina =) 
Instagrambild på Mina Tell me More oljeljusstakar =) 
Angel & Loke så glad att se varann igen =) 
Nu blir det lite mat för sötisarna Angel & Loke  =) 
Underbara Angel & Loke har kul ihop blir mycket skratt kan jag lova =) 
Sötisen Angel busar med kompisen Loke =) 
Kompisarna Angel & Loke käkar lite & Busar =) 
Sötisen Loke =) 
Fina Loke =) 
Världens bästa Angel så underbar & fin !!! 
Instagrambild på sötisarna =) 
Mammis & Pappis Underbara Charmtroll Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel spexar & gör grimaser haha 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!! 
Loke busar med Angel =) 
Loke & Angel har buskul haha 
Söta Loke =) 
Älskade Angel & Loke busar & spexar för fullt innan läggning =) 
Underbara barna =)
Prinsessan Angel busar & Leker =) 
Loke så söt & Fin !!  
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så underbar !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !!! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!!!
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Sötisen Loke =) 
Loke Angels fina bästa Vän !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Vi bädda upp bäddsoffan & när Älskade Angel & Loke lagt sej satte jag på en film så vi låg & myste & kolla film & både Angel & Loke somna super fort för dom var trötta efter allt lek & Bus =) Så nu inväntar jag att Pernilla ska komma med bussen när hon slutar sitt jobb så nu blir de mysa ner sej se tv en stund men vi hörs som vanligt imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =)
Glöm inte andra bloggen massa bilder & mys & bus =) Love my Lovely Life ;) Soooo Happy Happy ;) 
kram