fredag 25 november 2016

Var På sjukhuset !! Nya Vinterskor till Bebben Hakka 8 Suv =) Black Friday shopping =) Angel & Pappi tog med Loke på Badhuset =)Fyllt i Angels Jullov =) Massa FredagsMys på Hög Nivå =)





Hello Godingar ,idag var jag på sjukhuset & de känns bra få gjort behandlingen så man sen kan hålla helg med massa mys =)
Idag kom mina nya vinterdäck till älskades Bebben ,nya Hakka 8 Suv som ska va bäst i test =) 
Så min älskade Make åkte & satte på dom så nu kör vi så tryggt & säkert det går =)
Min Älskade Make tog Med sej vår underbara Angel & Loke till badhuset så dom fick simma & busa medans jag,Pernilla ,Danne & Reb åkte på Black friday shopping på avion =) 
Jag fick shoppat lite mer julklappar fast jag redan är klar så blev det lite till =) 
Jag & Pernilla tog en mysig fika & sen när vi åkte hem hade en bil kört av så vi stanna & min Älskade Son Daniel hjälpte dom så dom kunde ringa bärgare osv.
Idag åt vi en super god Gi mat =) 
Älskade Angel fick brev med en kalas inbjudan till finaste Ebba =) 
Har vart en mysig dag & Angel & Loke har så kul ihop =)
Ni Måste Kolla andra Bloggen massa massa mer info & Bilder där ;) 
LÖÖÖÖÖVE MY LOVELY LIFE ;)   
Så gott med risgrynsgröt & ostmacka & Julmust =) 
Min Älskade Bebbe har fått på sej sina nya vinter skor Hakka 8or SUV =) 
Underbart med helt nya vinterdäck =) 
Så nu kör vi så tryggt & säkert det går =)
Instagrambild på min älskade Bebbe med nya vinterskor =) 
Jag & Pernilla åker lyxigt här bak i Daniel & Rebeccas Bil Bmw =) 
Jag & Pernilla tar en mysfika =) 
Fick shoppa lite extra julklappar =) 
Instagrambild När vi gjorde Black friday =) 
Min Älskade Son Daniel var snabbt ute & hjälpte till =) En bil hade åkt av vägen & min Fina son stanna & gick ut för att hjälpa !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel hoppar från trampolinen =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel sprang upp & ville hoppa igen =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så otroligt duktig !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel med bästa Vännen Loke =) 
Älskade Angel är så otroligt duktig på att simma dyka osv =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Sötisen Angel badar & busar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Angel & Loke har så kul ihop =) 
Underbar Gi mat =) 
Älskade Angel fick brev idag =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Angel fick så otroligt fin inbjudan till Ebbas kalas =) Tack Fina Erika & Ludde & Ebba för inbjudan till kalaset =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel nu ska vi läsa bok =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel så otroligt vacker & fin !!! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel nu blir det sago stund ,Angel har fått narr så Angel ville smörja själv =) 
Världens Underbaraste & finaste Angel så LOVELY!! 
Så nu var Angels jullov klart =) 
Mammi i roliga snap =) 
Angel kortar Mammi haha 
Angel & Manmi har kul med snap =) 
Hahaha vist blev jag söt =) 
Mammi blir fotad av Älskade Angel =) 
Vist blev ja söt haha 
Angel tar massa roliga snap på mej ;) 
Hahaha coola glasögon =) 
Angel tar massa kort på mej & Vi skratt så vi tjöt =) 
Mammi & Angel har kul med snap =) 
Älskade Angel tyckte denna var super rolig =) 
Detta är älskade Angels favorit & vi skratta som aldrig förr haha 
Vist blev jag söt hahaha =) 
Vi har haft en underbar dag & nu blir det massa Fredagsmys här hemma så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =)
Glöm nu inte andra Bloggen så massa mys bilder på oss & info där ;) 
kram