fredag 4 november 2016

Var på sjukhuset & Angel & Rebecca fika under tiden =) Helgstädar =) En weekend till Finland & Farbror Kristian =)







Lovely då var det Fredag igen & vi börja med att åka till sjukhuset så jag fick min behandling & det gick super bra =)
Angel var så duktig & var med Rebecca nere i kaffeterian & fika & Angel fick shoppat lite smått & gott =) 
Sen var det hem & försöka fredagsstäda lite & greja .
Angel & Pappi ska åka över till farbror Kristian i finland över helgen .
Jag valde att inte följa med för då får jag grejat lite med julklappar osv eftersom dom kommer på söndag igen så blir ju bara imorgon dom är borta eftersom båten går nu kl 18 .
Men gud vad tomt det blev med en gång dom åkte :( 
Jag är ju inte van att vara ifrån min älskade Prinsessa Angel .
& jag hatar att dom åker båt över jag har sån respekt för vatten så sitter på helspänning tills dom är i land & min älskade Make är så go så han skickar massa bilder & ringer så jag är uppdaterad att allt går bra =)
Idag kom massa paket även min nya Michael kors guldklocka & gud vad snygg den var så jag är mer än nöjd =) 
Fick även paket från Royaldesign med oljelampljusstakarna " Tell Me More " kom lägger bild i senare i veckan så ni ser =) 
Så nu inreds det & grejas här hemma =)
Även säsong 3 på serien the originals kom en till mej & en till min älskade Lillstrumpa så nu blir det skicka ner den till henne =)
Kolla andra Bloggen massa mys & grejar för fullt =)  
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel i bilen med Mammi =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel fick köpt sej en söt kanin medans hon vänta med Rebecca på sjukhuset =) 
Angel fick oxå en Frost tidning =) 
Lite mer paket kom idag wiiie underbart =) 
Wieee lovely =) 
Mer paket =) 
Älskar Paket =) 
Idag kom även säsong 3 av the originals =) en till mej & En till min Älskade Lillstrumpa Linda =) 
Instagrammys =) 
Fick län på älskade Angels skolkort nu finns digitalt Att ladda ner om man vill ha fler =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!! 
Njuter av en god karamellkaffe =) 
Åhh titta på sötisen chassi har vart ute & det har samlats massa snö på hans söta ben ...
Chassi ska in i duschen & få bort snö från bena =) 
Farmors sötis chassi =) 
Chassi går in till sin Mamma & ska strax duscha bort snön =) 
Chassi så söt =) 
Nu ska sötisen Chassi duscha bort all snö på bena =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så fin !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel pysslar & grejar = 
Se vilken fin blomma jag fick av älskade Angel Tack gumman duktig du är !!
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel så vacker & fin !! 
Vi har packat upp våra söta Hjortar som ska stå ute & lysa den lilla är Angel & stora är mej =) 
Älskade Angel har packat & ska nu åka till finland med Pappi =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel så LOVELY!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel är så ivrig få komma iväg till Finland med Pappi =) 
Älskade Angel & Pappi !! 
Nu ska Prinsessan Angel & Pappi åka till Farbror kristian i Finland =)
Mina tårar rann nr jag såg dom åka ...jag ville inte följa med eftersom jag har mycket jag vill passa på göra här hemma & det är bara i morgon dom e borta sen kommer dom hem igen som tur är .
Min Älskade Angel & Make åker på en liten weekend till Finland !! 
Jag Är så orolig för att dom ska åka båt över till finand & har en klump i magen ... 
Underbara Angel & Pappi är nu ombord på Båten till Finland =) 
Älskade Angel på finlandsbåten =) 
Underbara Anel leker & Busar på båten =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Prinsessan Angel leker & busar på båten med Pappi =) 
Världens Bästa Angel har bus kul på båten med Pappi !! 
Världens sötaste & Bästa Ange äter & gottar sej på finlandsbåten =) 
Underbara Angel shoppar lite i taxfreen =)
Världens finaste Angel har shoppat på taxfren =) 
Sötisen Angel shoppar loss med Pappi på finandsbåten =) 
Underbara Fina Ange visar stolt upp sitt halsband ,armband & hårgrejer hon köpt =) 
Angel shoppa detta söta smycke set med halsband,armband & hårspännen .
Världens Vackraste & bästa Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel äter lite på båten med Pappi =) 
Mammis & Pappis Älskade Skönhet Angel myser ner sej i bilen när dom kommit till finland & åkt av båten & ska åka till farbror kristian =) 
Tänd massa ljus för att hedra min älskade Wille-kille !!!
Wille du är Älskad & Saknad & smärtan är extrem att va utan dej !!! R.I.P Älskade Wille-Killen Vi Älskar dej & du saknas oss!!! 
Tänt hos Älskade Maj-Lis c!!! R.I.P Älskade Maj-Lis vi saknar dej !!! 
Instagrambild !! 
Hämta paket på ica som kom idag !! Från Royal designs =) 
Min Nya Michael kors klocka kom i dag till min samling =) 
Min Michael kors klocka kom idag wiiie sååå snygg =) 
Minc Nya Guld Michael Kors klocka kom så snygg =) 
Instagrambild på min nya Mk Klocka =) 
Gjort lite fredags mys fast är så tomt utan Angel & Pappi !!! 
Jag har lite fredagsmys här hemma !! 
Lova & Korta Angels bebis ägg som hon väntar ivrigt på att den ska kläckas helt =) 

Gudars vad tomt det blev utan min älskade Angel & Make saknar dom redan .... jag är inte van att inte ha Angel vid min sida så saknaden är jättestor redan nu ,men nu har dom kommit fram & båtresan gick bra & Angel är super glad =) 
Så nu ska jag försöka få lite sömn vet det inte kommer gå eftersom det är så tomt här hemma utan dom men får försöka få vilat lite i allafall .
Ha en underbar fredag på er alla våra fina läsare så hörs vi imorgon igen =)
Glöm inte andra bloggen massa mys & bus bilder där som vanligt ;)  

kram