lördag 5 november 2016

Saknar min Älskade Angel & Make Peter !! Angel shoppar i Finland med Pappi =)Snöar som bara den =) Fru middag med Pernilla =) Sorterat & Grejat i hela hallarna & nya möbler på plats =) slagit in mer julklappar =) Linnea kom & fika =)






Godkväll på er sötisar ,jag behöver inte säga att jag inte fått nån sömn i natt ,saknaden efter Angel & min Make var så stor så gick inte sova .
Men idag har jag fått rensat & skurat i hallen från tak till golv & i alla lådor osv & ställt ditt dom nya hallmöblerna osv & det blev super snyggt kan jag lova vitt & Fräscht =)
Ska hänga upp speglar osv i morgon så då kommer de bilder =)  
Pernilla kom hit & hon gjorde världens godaste middag så jag & Hon hade Frumiddag här hemma & vi drack en varsin liten brezzer till maten & det är ovanligt att jag dricker alkohol händer typ var 5 år ,men idag blev det en brezzser  med pernilla under maten .
Jag har slagit in lite mer julklappar & grejat på så att tiden ska gå fort tills min underbara Angel & Make kommer i morgon =)
Linnea kom hit & fika & Babbla & hade trevligt en stund =)  
Angel & Pappi har vart & shoppat i finland & Angel fick köpt sej lite smått & gott & dom ringer hela tiden så jag pratar med dom i telen & min älskade Make skickar bilder osv så dom har det bra där =) 
Angel ritar & leker med cecilia så dom har bus kul ihop =)
Kolla andra bloggen som vanligt ;)  
Gud Vad Mysigt med massa snö =) 
Vi har fått massa massa snö här hemma så det är extra mysigt sitta slå n julklappar =) 
Underbart med det vita guldet =) 
Instagrambild =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel med kusin Cecilia i Finland =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Farbror Kristian med sin corvette =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel med kusin Cecilia i finland på shopping =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel shoppar i finland =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! Angel köpte denna söta nalle =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel har beställt hamburgetallrik =) 
Angel & Pappi ska äta hamburgetallrik dag =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !!! 
Jag kortar älskade Angels dinosarie bebis ägg som börjar knäckas men är inte klar förens på måndag =) 
Pernilla har gjort middag =) 
& sallad =) 
Gudars så gott detta var =) 
Jag & Pernilla har Fru middag = 
Instagrambild på min & Pernillas Fru Middag =) 
Linnea tog detta kort när hon kom på vårat hus =) 
Hjortarna står ute & lyser så fint =) 
Så mysigt & Fint med hjortarna på utsidan =) 
Jag har börjat slå in mer julklappar =) 
Mer Julklappar =) 
Mysigt sitta & slå in julklappar när det snöar ute =) Julkänsla på topp =) 
Jag fick en fin choklad kalender av Älskade Daniel & Rebecca tack underbara er = )

Vart en mysig dag med snöande hela dagen & kvällen så det blev skottning här ute flera gånger =) 
Gud vilken julkänsla man har nu =) 
Vart mysigt med besök av Pernilla & sen Linnea så det har vart trevligt =) 
Gud vad jag saknar älskade Angel & min Make men underbara imorgon kommer dom wiiie så underbart längtar redan =) 
Nu blir det försöka vila lite så vi hörs imorgon igen så ha en underbar lördagskväll på er alla söta fina läsare =) 

kram