torsdag 10 november 2016

Mina Chanel lampor på plats =) Mitt nya vardagsrumsbord kom =) Ny Kaffemaskin =) Angel fått Disney julgranskulor =) Shoppat Jacka & Mössa till Malin =) Familje mys & Go Fika här hemma =)






Gud vilken underbar dag vi haft här hemma har satt mina Chanel lampor på plats i köket & wow vad snyggt det blev så jag är ,mer än nöjd =) 
Mitt vardagsrumsbord kom idag så skönt få bytt ut det igen ,det är precis likadant som jag har men jag har fått ett jack i bordet så ville ha ett nytt likadant & nu är det här =) 
Jag ,Rebecca Åkte & Hämta upp älskade Malin sen åkte vi till stan & shoppa lite =) 
Vi fick shoppat lite till farsdag & Malin en fin jacka & vi köpte likadana mössor =)
Fick köpt ett fint & varmt underställ till älskade Angel & några extra vantar att ha här hemma =) 
Angel fick även sina årliga Disney julgranskulor med godis i så hon var super glad =) 
Idag va Angel lite nervös eftersom imorgon ska hon få sin Fadder i skolan så det blir spännande & något Angel ser fram emot =) 
Jag hann även slå in några fler julklappar innan älskade Angel kom hem =) 
När min älskade Make kom från jobb så var Daniel.k med & fika & vi käka middag ihop allihop =) 
Sen hjälpte Daniel.k mej med att fixa med tv så nu funkar spotify igen det behövdes göra en fabriksåterställning .
Tack för hjälpen =) 
Fick köpt en ny kaffemaskin idag eftersom våran börja strula igår =)
Massa Massa mer på andra bloggen o underbara familje mys bilder på oss i snön & bus ;) 
Gud vad Jag är Lycklig finner inga ord ;) 
så stor puss på er alla fina läsare =)     
Mitt underbara vardagsrumsbord kom idag =) 
Chanel pryder köks fönstren  =) 
Lovely mina vita Chanel på plats i köket =) 
Gud vad Jag Älskar Chanel & dessa lampor är ju bara så snygga =) Har i vardagsrummet & nu köket Me Love =) 
Gud vad snyggt det blev med dessa vita Chanel lampor i köket =) 
Vår Nya kaffemaskin =) 
Har nu shoppat klart alla kalendrar för i år & sist ut va chokladkalenderna =) 
Lite mer pepparkakor =) 
Mobergs Glögg & en saft glögg till älskade Angel !! 
Ett Farsdags hjärta Till Min Älskade Make från Angel som han ska få på söndag !! 
Lite mer julgodis till julgodisbordet =) 
Älskade Angels Disney julkulor med Godis i =) 
Polkagrisstänger att hänga i granen =) 
Lite torkar inför städningen =) 
Shoppa en mysig varm fleece till mej själv att ha under min dunväst =) 
Köpte underbart fleece underställ till älskade Angel & några reserv vantar som är bra att ha hemma =) 
Bebben fick en snöborste & skrapa =) 
Instagrambild på lite shopping =) 
Lite av mina favvo parfymer & doftis till el uttaget & Foundation =) 
Instagrambild på Älskade Angels fleece underställ & Disney julgranskulor =) 
Jag & Malin köpte likadana mössor så nu blir vi söta =) 
Välkomen hem  till oss du kära kaffemaskin =) 
Nu är den nya kaffe maskinen på plats =) 
Go fika till nya kaffemaskinen =) 
Inviger nya kaffemaskinen =) 
Slagit in lite mer julklappar =) 
Lovely mina älskade Chanel Lampor på plats i köket =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE leende!! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY !!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så glad över sina nya vantar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel med sina Disney jul kulor =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel spelar memori & äter kvällis =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så Underbar & Söt !! 
Världens underbaraste & Finaste Angel sover så gott =) 
Nu sover vår underbara Prinsessa Angel så gott & Vi ska mysa ner se svartsjön på tv så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare så hörs vi imorgon igen =) 
Glöm inte andra bloggen massa familjemys ;) 
kram