söndag 20 november 2016

Leos Lekland Med Erika.Ludde & Ebba Sen fika vi här =) Daniel.k & Nellie kom =) SöndagsMys på hög nivå =)




God kväll Sötisar ,vi börja morgonen med mysig söndags frukost =) 
Tänk nästa söndag är det 1a Advent ,gud vad mysigt & vad vi längtar =) 
Vi tillbringa förmiddagen på Leos lekland med Ebba,Ludde & Erika sen blev det kaffe här hemma & Även Edwin kom en sväng =) 
Sen kom Daniel.k & Nellie hit & vi höll en svets kurs med Daniel.k så han ska kunna följa med min älskade Make tidigt i morgon till Bräcke & Göra ett jobb .
Så min underbara Make & Daniel.k kommer sova borta en natt för det är ca 40-45mil härifrån .
Nu ikväll har älskade Angel tagit sitt kvällsbad efter allt bus med Nellie =) 
Så vi ska mysa nu eftersom Min underbara Make sover borta imorgon natt =) 
Kolla Andra bloggen så LOVELY vi har det ;) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel fick en godis påse av Leo eftersom hon var först fram till han idag =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel är svettig efter allt lek & bus =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Vår Älskade Kärleksfrukt Angel !!!
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !!! 
Fina Ebba & Ludde spelar bandy =) 
Underbara Angel & Ebba spelar bandy för fullt =) 
Sötisarna Angel & Ebba =) 
Älskade Angel har fått en fin rosa Leo mugg med slusch i =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Lite Pannkakor mellan lek & bus På Leos =) 
Pappis hamburge tallrik =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel äter lite emellan =) 
Mammis & Pappis Sötis Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens Underbaraste & finaste Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Prinsessan Angel ska måla sej =) 
Älskade Angel ska måla sej =) 
Underbara Angel har målat sej & gjort sej fin !! 
Världens finaste & Sötaste Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Mystroll Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Älskade Angel så LOVELY!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis så Fin & Underbar !! 
Paket till min älskade Daniel som fyller år i morgon hämta vi idag =) 
Den Nyaste Apple watch 2 får han imorgon =) 
Min Älskade make har detta som bildspel på sin data så sött =) 
Min Make har massa bilder på oss som bildspel på sin data =) 
Massa gulliga bilder på oss =) 
Gud så söt han är min underbara make =) 
Massa fina bilder på oss på Peters data =) 
Det var gulligt se dessa bilder rulla på hans data =) 
Jag har då världens romantiskas Make så söt han är =) Love You Honey !! 

Vart en underbar söndag med massa lek & bus som det ska va =) 
Nu ska vi mysa ner oss & ha lite söndags familjemys som vi är bäst på =) 

Imorgon fyller min älskade Son Daniel 23 år gud vad fort tiden går så har förberett inför imorgon =) 
Ha nu en fin kväll på er alla söta läsare så hörs vi i morgon igen =) 

kram