onsdag 16 november 2016

JulPyntat Hallarna & Gästtoan nere =) Angel & Pappi på Badhuset =) Jag blev Grattad & Uppvaktad på min namnsdag =) Bokat Linns flygbiljetter inför jul =) Love My Life ;)





 Godkväll sötisar,julpyntningen fortsätter här hemma i rasande fart =) 
Idag var det båda hallarna & Gäst toan här nere som skurades & julpyntades =) 
Gud så underbart & jag älskar verkligen julen =)
Jag har tydligen namnsdag i dag så jag har blivit uppvaktad av mina älskade Vän Malin & Min Lillasyster Linda & Min Underbara Make & Våran Älskade Dotter Angel =) 
Sen överaska min Underbara Make & Vår Dotter Angel mej Med en fin namnsdags blomma & massa mys =) 
Vilken lyx jag har ;) 
Idag fick jag bokat & betalat min älskade Stora dotter Linns flygbiljetter nu till jul & gud vad jag Längtar tills hon kommer hem ;)  
Idag efter skolan tog min underbara Make med sej älskade Angel på badhuset & Hade lite Far & Dotter tid ihop så jag kunde fortsätta greja här hemma =) 
Gud vad underbart & mysigt det är =) 
Wiiie kolla andra bloggen på min namnsdags firande ,jag har då världens bästa Make ;) Älskar Dej Honey ;) 
Se vad underbart & Fint gjort av min älskade Make som han la på Fb & skrev så¨otroligt fint till ;) Tack min going du är verkligen världens bästa Make =) Älskar Dej !!! 
Kom lite mer paket idag =) 
Älskade Angel fick sitt nya paket med Prinsessan sofia eftersom Chassi hade tuggat sönder hennes andra sofia docka så köpte vi nya =) 
Angel fick även en extra paket med Prinsessan sofia =) 
Älskade Angels 2 paket med Prinsessan Sofia  =)

Självklart dagens instagrambild på att min älskade Prinsessa Linn Kommer =) 
Tjohooo nu är Gäst toan jul pyntad =) 
Även handfat osv e jul pyntat =) 
På spegel hyllan är de julpyntat =) 
Jultomtar & Dukar =) 
Jul mys på Gäst toan =) 
Instagrambild på att Gäst toan julpyntad =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel kom & gav Mammi en fin julblomma för det var min Namnsdag Tack vad underbara ni är =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel kom & Gratta mej med fin julblomma tack min underbara Make & vår Kärleksfrukt Angel =)
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Denna Fina Gudomliga Julblomma fick jag av min älskade Make & Våran underbara Dotter Angel i dag eftersom det är min namnsdag =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!!! 
Fick denna fina av min Älskade Lillasyster Linda idag på sms Tack älskade Gumman =) 
Tack min underbara Goa Man jag älskar dej =) 
Självklart Tänt ljus för älskade Maj-Lis =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel badar & busar =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel har bus kul på badet =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Tar lite mat paus =)  
Älskade Angel plaskar & busar =) 
Prinsessan Angel är så duktig på simma & hålla balansen i vattnet =) 
Världens Bästa Angel dyker & är så duktig =) 
Underbara Angel badar & busar =) 
Vår duktiga Angel dyker för fullt =) Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel äter en glass efter bad & bus =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Vår Underbara Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel på badet med Pappi =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel =) 
Underbara Angel med sina fina sofia dockor =)
Vår underbara Prinsessa Angel så glad över sina nya Prinsessan Sofia dockor =)
Angel så stolt över den fina barbie tidningen hon fick av Pappi =)
Älskade Angels nya Barbie tidning med selfiepinne =)
Älskade Angel fick en barbie tidning av Pappi med en fin selfie pinne =) 
Angels fina Barbie selfie pinne =) 
Nu är även hallen klar =) 
Massa girlanger överallt =) 
Älskar att ha gerlanger =) 
Julslingan & God jul texten på plats =) 
Även Jul tofflorna är på plats =) 
Även Jultofflorna på plats =) 
Jul pyntning =) 
Jultomtar & dukar överallt =) 
Även den hängande tomten på sin plats =) 
Jultomten hänger fint =) 
Jul girlanger upp i trappen =) 
Sovande Tomten på sin plats =) 
Mysigt i trappan ner med alla girlanger osv =) 
Julpyntat trappen =) 
Även jul ljusen osv på plats =) 
Mysigt i hall fönstret =) 
Misteln på plats =) 
Juligt i hallen =) 
Instagrambild på jul pynt i hallen =) 
Julpyntat inner hallen =) 
Mysigt med all julpynt =) 
Vår Julfamiljsfoto på plats på väggen =) 
Lilla Julgranen på plats i innerhallen =) 
Instagrambild på Julpynt i innerhallen =) 
Hahaha (H)Julgran =) 
Ja vi julpyntar & skurar för fullt & det är sån otroligt mysig jul känsla här hemma & nu blir det familjemys här i soffan så vi hörs som vanligt imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina Läsare =) 
Glöm inte kolla andra bloggen WOW säger jag bara ;) 
kram