onsdag 2 november 2016

Höst Mys Bio Vi såg Storkarna i 3D =)Shoppa nya Vita Hallmöbler & Speglar & ny delux julgran =) Köpt Stora söta Dekorations hjortar som lyser att ha utomhus=) Köpt en Verktygs Adventskalender till min Älskade Make =)Beställt nya fälgar & Däck =)Färga Pernillas Hår =)




Tjohooo Gud vad Mysigt vakna & ha massa snö =) 
Jag & Angel älskar det vita fina guldet som dimper ner så det blev ute lek i snön =) 
Sen åkte vi & hämta upp Fina Malin & Pernilla .
Pernilla släppte vi av i stan eftersom jag ,Angel,Rebecca & Malin åkte på höst mys bio & såg filmen storkarna i 3d =) 
Gud vad mysigt det var & jag & Angel har Mor & Dotter mys på hög nivå =)
Tänk vad livet är underbart ;) 
Efter bion åkte vi & shoppa nya hallmöbler & speglar & massa annat julshopping som en ny gran ,Angel ville vi skulle ha en grön gran i år så vi köpte granen delux på rusta för 899kr den är tätt & Fin =) 
Förra året hade vi en vit gran & året innan var det silver & en grå året innan dess så nu var det dax med grön igen =)
Vet inte vad jag tänkte när jag shoppa hallmöbler & spegar för jag fick inte plats med speglarna så fick ringa min underbara Make som kom direkt efter jobbet med vår firma bil & då fick jag med speglarna på flaket =) 
Vi åkte till däckfirman eftersom Daniel & Rebecca ska beställa nya fälgar & däck till bmw Så vi mötes upp där allihop =) 
Även Daniel.k kom ditt =) 
Älskade Angel & Mammi shoppa 2 st dekorations hjortar att ha ute eftersom Angel sa att den stora var jag & den lilla hon så det kommer bli super fint med dom lysande utanför =)
Idag kontra jag min underbara Make med en Verktygs adventskalender till han eftersom han köpt smyckes kalender till mej =)
Pernilla kom hit & jag hjälper henne färga håret osv =) 
Kolla andra bloggen wiiie finner inga ord so Happy iam =) Love My Life =)    
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel & Chassi busar i snön =) 
Prinsessan Angel älskar snö =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel busar i snön med Chassi =) 
Underbara Angel & Chassi =)) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVEY!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel & Chassi =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!!
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Angel redo för att se storkarna på bion =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel redo för Bio Mys med Mammi =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Mor & Dotter Mys på bion !! 
Underbara Angel & Mammi redo att se storkarna & ha Bio Mys =) 
Älskade Angel & Mammi Kärlek !! Jag är Världens lyckligaste & Stoltaste Mammi & Fru =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Lite biomys har vi =)
Mor & Dotter KÄRLEK på hög nivå !!!!
Prinsessan Angel busar runt =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel =) 
Världens Finaste & Underbaraste Angel !! 
Älskade Angel så Go & Glad !! 
Nu kom älskade Store Bror Daniel i sin firma bil för att beställa fälgar & däck till deras privat bil Bmw =) 
Mammis & Pappis Sötis Angel visar upp sin stora polkagris käpp hon fick idag =)
Underbara Angel så glad över polkagriskäppen =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Nya hallmöbler i vit såklart =) 
Även 2 st stora speglar en vit & en i silver =) 
Hallmöblerna i vitt kommer bi så snyggt =) 
Instagram på nya hallmöblerna ,kommer bli så snyggt =)
Angel fick en Radiostyrdbil av Pappi =)
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel med sina bio popcorn =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel så fin & Vacker =) 
Angel så glad över sin nya radiostyrda bil så hon studsar fram =) 
Underbara Angel med sitt underbara skratt =) 
Prinsessan Angel ska gå ut & busa i snön =) 
Angel inviger sin nya Didrikson overall =) 
Världens vackraste & Finaste Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Underbara Angel på sin skrana =) 
Världens vackraste Angel har bus kul i snön =) 
Världens Vackraste & Finaste Angel !! 
Sötisen Angel ha så kul i snön =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Instagrambild på min underbara Makes Verktygskalender =) 
Köpte en delux exclusive julgran i år =) 
Lite julshopping & självklart en aventsljusstake till Bebben =) 
Ljus nät till granen & lite julgranskulor & Angel fick en söt lys uggla hon ville ha =) 
Lite mer julgodis till godisbordset =) 
Lite doft ljus =) 
2 st Hjortar som lyser en Mamma & Ett barn som är jag & Angel ,blir fint & ha här utanför =) 
Instagrambild på lite av julshoppingen =) 
Jag Färgar Pernillas hår =) 
Jag är ju min Makes Gudinna säger han ju =) 
Jag som Hellokitty =) 
Vist blev jag söt haha 
Test på fb & detta var ju bra el hur honey =) 

Vart en magisk underbar dag & vi har fått shoppat massa & blir & göra i ordning i helgen =) 
Nu sover vår underbara Prinsessa Angel så gott & nu bir det tv mys så vi hörs imorgon igen så ha en underbar dag på er alla våra fina läsare =)
Kika in på andra bloggen massa privat mys bilder på oss wiiie LYCKA !!!