måndag 21 november 2016

Hipp Hipp Hurra Grattis Älskade Daniel !! Våra Nya smart 4k Full Hdr tv:ar kom =) Min Älskade Make har åkt på jobb tills imorgon =)Wiiie Nu är Köket Julpyntat så nu är HELA Huset inne & Ute Klart =) Fina Malin kom & Sen Pernilla & Loke dom ska sova här så blir tjej kväll =) Invigde Nya Max =)Tjejkväll =)








Hipp Hipp Hurra Stort Grattis Till Min Älskade Son Daniel på din 23 Årsdag =) 
Tänk att det redan gått 23 år sedan min älskade Son kom & berika oss .
Jag är så otroligt lycklig & stolt varje sekund sedan dess ,älskar dej min underbara Prins Daniel.
Vi fira Daniel innan han åkte till jobb & Angel gav stolt store bror Daniel hans presenter =) 
Älskade Daniel fick sitt spel rum total renoverat & med nya möbler som soffa matta bord ,gardiner ,hyllor tavla ,tv bänk ,glasvitrinskåp osv osv & även en ny 60 tum samsung 4k smart tv med full HDR & Crystal color ,ultra slim ,vde osv osv all ny teknik & Väggfäste .
Daniel fick även en apple Watch serie 2 den nya som kommit som är vattentåligt osv .
Daniel fick Även Ps4 Pro med Vr paketet & massa  olika spel & kontroller laddningsbas osv osv så han har fått massa fina paket så han var mer än nöjd kan jag säga =) 
Men min älskade Son är värd allt i värden precis som mina andra barn =)
Idag kom även vår nya stora tv en 65tum samsung 4k smart tv med full HDR & crystal color, ultraslim ,vde osv all ny teknik ,tillomed fjärkontroll som man PRATAR med haha gud vad tekniken går fort fram =) 
Så det ska bli kul när vi sätter den på plats =) 
Men eftersom min älskade Make Peter & Daniel.k åkte på ett jobb 40 mil bort tidigt i morse så kommer han inte hem förens på tisdag kväll så det blir väl på onsdag vi sätter upp ny tv om inte min älskade son Daniel sätter upp den i morgon =) 
Idag fick jag äntligen julpyntat sista rummet i huset & det var köket =) 
Wiiiie så nu är HELA Huset julpyntat & skurat & städat & sorterat ,Även utsidan är klar så det känns så otroligt underbart =) 
Så nu har vi det otroligt juligt & Mysigt =)
Jag Älskar att ha de i ordning & rent & fint & allt ska blänka =) 
Love My Life soon Much ;)  
Fina Malin kom & sen kom Pernilla & Loke & dom ska sova här & vi ska ha tjej kväll & Angel & Loke busa & hade kul & dom är så glada att Loke ska sova här =) 
Vi invigde nya Max som öppnat så det blev max mat idag till Angel & Lokes lycka =)
Kolla andra Bloggen wiiie så underbart & kul vi har & jag bara Älskar mitt Liv & Mina fina Vänner =) 
Men ni ser massa mer i andra bloggen som vanligt ;)   
Hipp hipp Hurra stort Grattis min älskade Daniel !! 
Daniel fick paket & daijmtårta som han älskar =) 
Älskade Daniel äter inte gräddtårta utan bara daijmtårta så självklart fick han de =) 
Älskade Angel Grattar sin Älskade Store bror Daniel !! 
Prinsessan Angel ger store bror Daniel paket =) 
Mina underbara Angel & Daniel så goa med varann !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel Grattar älskade Store Bror Daniel =) 
Prinsen Daniel ville ha Angels hjälp att öppna paket =) 
KÄRLEKSBARNETDaniel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD!! 
Daniel kollar in sin apple watch =) 
Mammis Älskade Daniel tog på sej klockan direkt !! 
Älskade Daniels Apple watch =) 
Instagrambild på mina älskade Barn Angel & Daniel när Angel grattar sin store bror =) 
Stort Grattis min Älskade Son ,Gud vad jag Älskar dej !!! 
Nu är köket julpyntat =) 
Stjärnor & gardiner & advents stakar på plats =) 
Alla små fina julgranar på plats =) 
Julblommor & Dukar på plats =) 
Även alla små söta tomtar på sin plats =) 
Gud Vad Juligt & Mysigt =) 
Även stolarna har fått Tomteluvor =) 
Köket Julpyntat =) 
Även julservicen Disney jul från Fyrklövern på plats =) 
Julmys Köket klart =) 
Instagrambild på köket som är julpyntat =) 
Wiiie så LOVELY Nu är jag klar med all julpyntning =) 
Älskade Angel kom hem med ett super fint brev hon gjort till mej i dag =) se massa fina hjärtan en puss mun hon målat på =) 
Låg en gudomligt fin teckning i brevet där Angel ritat en fin julgran ,paket ,julgranskula & stjärnor osv =) så otroligt duktig hon är vår underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel med det fina brevet jag fick =) 
Vi frossar i max mat från nya stället =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel gottar sej =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Sötisarna Angel & Loke =) 
Underbara Angel & Malin =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Wiiie Vår Nya 65tum smart 4k tv med full HDR & ultraslim ,crystalcolor & vde osv osv =) 
Underbart få en ny smart 4k tv med senaste tekniken på bild osv =) 
Självklart instagrambild =) 
Daniel & Rebeccas nya 60tum smart 4k tv oxå senaste tekniken med full HDR ultraslim ,crystalcolor & vde osv osv =) 
Instagrambild på Daniel & Rebeckas nya tv som oxå kom idag =) 
Lite mys med Älskade Angel ,Loke ,Malin & Pernilla =) 
Instagrambild på vårat tjej mys med barna =) 
Mammi & Angel har kul med snap =) 
Mor & Dotter mys  & Bus med snap =) 
Mor & Dotter tid =) Vi skratta så vi tjöt =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Anel så LOVELY!!! 
Mam,mi & Angel har buskul blev mycket skratt kan jag lova =) 
Världens underbaraste Angel så söt & Fin & världens sötaste snap =) 
Mammi med coola brillor haha =) 
Mammius & Pappis Älskade Mystrollis Angel i en cool snap =) 
Sötisen Angel gör snapar =)  
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel har super kul med snap =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärleksfrukt Angel !! 
Prinsessan Angel & Loke har kul ihop =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Vår Underbara Vackra Fina Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Jag blev storm förtjust i dessa mjukisar med mitt älskade Lands Flagga på =) 
Så nu har jag beställt dessa snygga mjukisar med Norges flagga på =) 
Står till omed Norway på dom =) 
Underbara snygga mjukisar =) 
Hoppas dom kommer fort nu =) 
Mina nya mjukisar beställda =) 
Underbara Norska flaggan på =) 
Dom är även snygga baktill =) 
Här ska Min underbara Make Peter & Daniel.k sova inatt eftersom dom är på ett jobb & kommer jobba tills 21-22 i kväll sen blir det sova & upp kl 06 igen jobba sen hem ... 
Blir mycket för Min Underbara Make & Daniel.k att göra så hoppas vädret är med dom nu !!  
Vår Underbara Pappi & Make jobbar 45 mil hemifrån idag !! Gud vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Make & pappi !! 
Nu på kvällen ska Pappi & Daniel.k få några timmars sömn innan dom ska upp kl 06 igen & jobba !! 
Min Underbara Make skicka bilder på rummet han skulle sova i & att det var ensamt att han sakna oss redan så han ringde hem typ var 10e minut min sötis !!! 
Min Underbara Make sakna oss & längta hem till oss ,men i morgon kväll e han hemma igen =) 
Daniel.k la ut en instgram på hotellet =) 
Hitta en gammal bild på fb i dag för 6 år sedan =) se underbara Angel åker pulka på Roe haha 

Det har vart en fin dag & vi har firat älskade Daniel som fyller år & han är glad för allt han fått & tycker han haft den bästa födelsedagen så det känns bra i Mammihjärtat =) 
Det är redan tomt utan min älskade Make men vi pratar i telen & han skickar massa bilder osv & säger han saknar oss & längtar redan hem .

Men som tur är kommer han hem i morgon kväll så blir bara en natt utan han=) 

Duktig han är som åkte kl 06 i morse ,körde ca 45mil sen jobba på det tills kl 21-22 & nu få sova tills 06 sen ska dom jobba tills 16-17 & sen köra hem 45 mil ....
Inte illa & inte många som klarat ,men min älskade make han kan han =) 
Ska bli skönt han kommer hem imorgon kväll igen så jag kan sova på hans arm igen =) 
Men nu är det girly time här hemma då jag & Angel har fina Malin & Pernilla & Loke här så vi ska mysa se film & dom ska sova här =)
Älskade Angel & Loke sover redan nu så gott bredvid oss i bäddsoffan ,så nu blir det tjejmys =)  
Så nu ska jag umgås så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på ere alla fina läsare =) 
Kolla andra bloggen på alla våra Tjejbilder hahah Love my Life and Friends =) 

kram