söndag 13 november 2016

Grattis På Farsdag min Älskade Make & min Älskade Pappa =) Angel Gratta Pappi =) Åkte skoter till Time =) Gjort årets första snögubbar & snölykta =)Tagit in Jullådor =) Massa Familjemys & Firande =)






Hello sötisar idag är det en väldigt viktig & fin dag eftersom det är Farsdag =) 
Grattis till alla fina Pappar där ute men speciellt ett stort Grattis till min Älskade Pappa & Min Älskade Make som är världens Bästa Pappor för oss =) 
Vi älskar er så otroligt mycket !! 
Så självklart har Älskade Angel Grattat Pappi idag som bara den & Pappi fick tårta blommor paket osv Ni ser ALLT i andra bloggen så MYSPYS =) 
Lite ledsen blir jag att jag inte kunnat träffa min Älskade Pappa idag men det är ju 130mil till han så är ju långt & Åka .
Men jag har ringt & Grattat han & jag hoppas han haft en fin dag ,Älskar dej Pappa & saknar dej !! 
Idag har även Angel sin månads dag så Grattis till Angel oxå =) 
Idag tog vi in alla jullådor för imorgon ska jag äntligen börja julpynta & som vanligt blir det Angels rum däruppe som ska pyntas i morgon =) 
Angel har gjort årets första snölykta & snögubbar idag =) 
Det blev hela familjen Hedström i snö gubbar haha fast Angel ville att den lilla snögubben som skulle vara Älskade Angel låg ner framför dom andra 2 snögubbarna som var jag & min Älskade make =) 
Pernilla & Loke kom & Angel & Loke var ute i snön & busa & sen blev det premiär turen för i år med skotern till Time & shoppakorv i bröd & en glass på det =)
Wiiie kika in på andra Bloggen gud så mycket fint & mys wow säger jag bara =)  
Grattis till Min Älskade Pappa på hans dag !! Jag Älskar dej Pappa & Saknar dej så mycket !! 
Lite av vad Angel har gjort fint Till Pappi på hans dag =) 
Angel ger Tårta till älskade Pappi på hans dag =) 
& ett stort Hjärta med fin choklad !! 
Vi hade beställt en fin godislåda med PAPPA i ett hjärta på =) Kolla även alla andra presenter till Pappi på andra bloggen wiiie ... 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Far & Dotter Kärlek !!! 
Älskade Angel ger Pappi paket =) 
Underbara Angel ger Pappi det super fina kortet hon gjort på skolan =) 
Pappi blev rörd av det fina kortet älskade Angel gjort till han =) 
Världens Stoltaste & Lyckligaste Pappi pussar & kramar vår älskade Kärleksfrukt Angel & tackar så mycket för all gratulation & mys =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Detta farsdags kort ville Angel köpa & Ge Pappi =) 
I Godisboxen var det massa godis trislott & en fin text på locket =) 
Angel gav Pappi denna fina Box i farsdagpresent !! 
Far & Dotter Mys =) 
Världens stoltaste & Lyckligaste Pappi med vår Kärleksfrukt Angel !! 
Dagens instagrambild på Angel som Grattar Pappi =) Far & Dotter Mys =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel spexar & gör grimaser =) 
Tjohooo nu ska äntligen jullådorna in =) 
Instagrambild på nu börjar vi köra in jullådorna =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel gör världens finaste Snöbolls lykta =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel gör årets första snöbolls ljuslykta =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel sitter på sin tron =) 
Underbara Angel ute & Busar i snön =) 
Prinsessan Angel hjälper Pappi med att skota med hjulingen =)
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Underbara Angel ,Pappi & Loke tar en skoter tur =) 
Familjen Hedström som snögubbar & ser ni snögubben som ska vara Angel ligger ner =) 
Söta snögubbar =) 
Älskade Angel har åkt skoter med Pappi till Time & tar en korv i bröd =) 
Angel & Loke =) 
Prinsessan Angel & Loke gottar sej med en korv i bröd efter en skoter tur till Time =) 
Angel & Bästisen Loke har åkt skoter till Time där det blev korv i bröd & glass =) 
Angel fick ett plan av Pappi =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel så LOVELY!! 
Detta fina flygplan fick Angel av Pappi  idag på sin månadsdag !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Vår underbara Angel busar i badet =)
Älskade Angel klättrar & hon är super duktig !!!
Prinsessan Angel ska klättra igen =)
Se så duktig vår underbara Angel är =)
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel ser barn tv & myser med Mammi =) 
Vår Vackra fina söta Angel =) 
Roligt test på fb =) 
Vi har haft en underbar farsdag & firat en hel del & SKYNDA in & kolla andra bloggen på alla fina presenter ;) & allt mys på oss & som Vi firat Pappi ordentligt idag  ;) 
Wiiie Love my Life and Family soooo Much =) 
Nu blir det Massa mer farsdags mys här hemma så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina söta läsare =) 
kram