onsdag 9 november 2016

Grattis Älskade Stora syster Monika =)Angel fått Guldkort På Sf Bio =) Angel gjort så fint Farsdags kort =)Michael kors väska kom =) Ute Bus & Lek i snön =) Mina Vita Chanel Lampor kom & Wr Up Byxor =) Familjemys & Bus =)






Godkväll i alla hus & hem ,Får först säga stort Grattis till min älskade Stora syster Monika som fyller 45 år i dag =) 
Grattis älskade Storstrumpan hoppas du haft en fin dag =) 
Imorse var det full rulle på älskade Angel & Loke innan dom åkte till skolan =) 
Pernilla kom tillbaka & vi myste ner i soffan & börja kolla på serien svartsjön =) 
Sen åkte Pernilla till trafiksskolan nu börjar det hända grejer med hennes väg till körkort  =) 
När älskade Angel kom hem hade hon gjort ett super fint Farsdags kort till älskade Pappi =) 
Han kommer bli super glad =) 
Idag kom mina vita Chanel lampor wiiie Matriell lycka =) 
Jag har ju köpt 2 st Chanel lampor med svart lampskärm som jag har i vardagsrummet & nu 3 st till köket med vita skärmar & gudars så snygga dom är så jag är mer än nöjd =) 
Även mina Wr Up byxor kom i dom senaste modellen & färgerna så det blev svart ,grå & vita super snygga & Bra byxor =) 
Min Nya Michael kors väska kom idag med wiiie så snygg den är så nu har jag lite olika Michael kors väskor som är så snygga  =) 
Älskade Angel fick post i dag ,ett Guld kort på Sf Bio =) 
Inte illa va 6 år & redan få Guldkortet så nu är hon VIP på bion & får rabatter & förhandsvissningar osv så det är kul =) 
Idag boka jag in en julklapp till mej ,Angel & Peter i julklapp som dom kommer bli glada för =) 
Kommer bli så skönt & de kommer vi behöva ;)
Idag var det ute lek & Bus i snön som Angel älskar =)  
Typiskt vår kaffemaskin gick sönder i dag så blir köpa ny i morgon ,hoppas jag hittar nån jag vill ha bara =) 
Det händer otroligt mycket positivt så kolla andra bloggen wiiie så jävla lycklig så finner inga ord =) 
Love my life =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE Leende !!!
Mammis & Pappis älskade Stolthet & Kärlek Angel med en stor burk havareflarn !!!
Prinsessan Angels Guld Brev =) 
Mammis & Pappis Älskade Gda Gåva Angel har fått Guldbrev =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel med sitt brev från Sf Bio =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel med sitt Guldkort på sf bio =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Prinsessan Angel har redan Guldkort på bion inte illa 6 år & VIP =) 
Angels fina Guldkort på Sf Bio =) 
Älskade Angel så stolt & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel ute & åker i snön =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Världens Underbaraste & Bästa Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel har bus kul ute i snön =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel har super kul ute i snön =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel så LOVELY!!! 
Underbara Angel har kul i snön =) 
Älskade Angel älskar snö =)
Angel & Pappi har samlat istappar =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Vår Underbara Angel har tagit in lite istappar =) 
Mysigt med brasa efter man vart ute & Busat i snön =)
Massa paket kom idag =) 
Mina 3 par nya Wr Up byxor =) 
Ett par svarta ,gråa & vita Wr Up byxor så underbara =) 
Underbart & ha den nya modellen av Wr Up & Olika färger =) 
Instagrambild på mina Wr up =) 
Tjohoooo kolla vad som kom =) 
Min Efterlängtade Michael Kors väska =) 
Gudars så snygg denna Michael Kors väska är =) 
Perfekt handväska i " Pung" Modell Me Love Michael Kors =) 
Självklart en instagrambild på min nya Michael Kors väska =) 
Wiiie så snygga =) 
Mina 3 Vita Chanel lampor kom idag =) 
Dessa snygga Chanel ska stå i köket =) 
Jag bara Älskar Chanels lampor =) 
Jag har ju två stycken svarta Chanel lampor i vardagsrummet & dessa blir till köket =) 
Gud vad jag Älskar Mina Chanel lampor & nu har jag 5 st =) 
Instagrambild på mina nya vita Chanel lampor LOVE IT ;)

Vart en underbar dag & jag är så glad över allt fint som kommit i dag & att älskade Angel redan är Guldmedlem på bion =) 

Det var mysigt med massa ute lek & bus i snön & nu sover vår älskade Prinsessa så gott så nu blir det vuxen mys men vi hörs som vanligt imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla för det ska vi ha =) 
Kolla andra bloggen wiiie Happy happy =) 

kram