torsdag 24 november 2016

Gjort Älskade Angels Paket Kalender =) Har syn som en Hök ;) Angel & Pappi tog med sej Loke på badhuset =)





God kväll Godingar ,idag gjorde jag syntestet eftersom jag bara valde ut bågar i går & Hann inte göra syntest eftersom Angel & Rebecca fixa sitt först ,så gjorde jag det idag & gudars vad glad jag blev =) 
Ja ser som en Hök & har världens bästa syn men har brytningsfel så behöver glasögon för det & dom behöver jag inte ha hela tiden utan bara när jag känner för det el inte alls =)
Så någon försämrad syn pga ålder osv finns inte här =) 
Dom gjorde även massa tester & kolla om det fanns någon risk för ögonsjukdomar el star osv men det finns inte så det var skönt & få bekräftat =)  
Jag var lite nervös eftersom jag fick glasögon för ca 20 år sedan & har inte använt dom mer än 2-3 gånger varannat år typ & nu med tanke på de & med tanke på ålderssyn som brukar bli förändrad så var jag rädd att dom skulle säga jag hade dålig syn men jag fick stjärnor för min syn =)
Wow tänk att jag har så bra syn trots jag gått med brytningsfel i 20 år utan att använda glasögon som jag ska.
Så nu var min syntest klar & mina glasögonbågar valde jag igår så det gick smidigt så nu ska båda jag ,Angel & Rebecca hämta våra nya glasögon om en vecka ca =)
Vi åkte & handla lite inför Jul baket så nu ska vi dra igång i morgon så mysigt =) 
Älskade Angel & Pappi tog med sej Loke så åkte dom till badhuset i holmsund & hade bus kul medans jag fixa Älskade Angels Paket kalender =) 
Angel blev super glad när hon kom hem & såg att Tomten hängt upp massa paket på hennes kalender ;)
Angel & Loke busar & har så kul ihop & dom längtar tills imorgon då vi ska börja julbaka här hemma =) 
Kolla andra bloggen på allt myspys vi har här hemma wiiie wow säger vi bara ;)   
Dessa glasögon valde ja & Självklart med Bling bling =) 
Handlat inför julbaket imorgon =) 
Grejer jag köpt pö om pö till älskade Angels paket kalender =) 
Börjat lägga ut paket ... 
24an hade jag redan slagit in =) 
Försöker lägga ut 24 paket som ska slås in & hängas upp på kalendern =) 
Nu har jag fått lagt ut Angels 24 st paket till hennes kalender =) 
Nu ska det slås in & hängas upp =) 
Instagrmbild på älskade Angels paket kalender =) 
Nu är alla paket inslagna =) 
Nu sätter jag fast paketen på kalendern =) 
Fina Kaira var med & tyckte det var kul =) 
Kaira tyckte om kalendern haha 
Nu är snart Angels paketkalender klar =) 
Fina Kaira myser med paketen =) 
Tjohoo nu är Älskade Angels paketkalender klar =) 
Nu ska de bara justeras så den hänger rakt osv =) 
Älskade Angels paketkalender är nu klar i lagom tid =) 
Instagrambild på att nu är älskade Angels paket kalender är klar =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel med kompisen Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!! 
Prinsessan Angel ska åka rusch kanan på badhuset =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel kommer åkandes =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltiud så Go & Glad =) Angel & Loke bubblar =) 
Älskade Angel dyker & tränar inför nästa simmärke hon ska prova ta =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel busar & har kul med Loke =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel & Loke =) 
Underbara Angel & Loke myser på badhuset =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel har så kul med kompisen Loke =) 
Underbara Angel träffa kompisen Benjamin som var med sin Pappa  på badhuset =) 
Angel & Loke busar & leker i lekrummet =) 
Älskade Angel & Loke har kul =) 
Sötisen Angel leker i lekrummet med Loke  efter badet =) 
Världens underbaraste & finaste Angel & Loke !! 
Kompisarna Angel & Loke har buskul =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Underbara Angel blev å Glad & Överraskad av att Tomten hängt upp massa paket på hennes kalender =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärleksfrukt Angel blev så överraskad & glad av att Tomten vart & hängt upp paket =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Sötisen Angel kollar in alla sina paket hon fått av Tomten ;) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så vacker & fin !! 
Instagrambild på Angel som blev så glad Tomten vart här & hängt upp massa paket på hennes kalender =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel så LOVELY!! 
Ojaaa Du & Jag förevigt Honey & vet & känner du Älskar mej mer än något annat =) Love you min underbara Make =) 

Vart en så mysig dag & nu har Pernilla & Loke åkt hem så nu blir det familjemys som vanligt här hemma =) 
Ha en underbar kväll på er våra söta läsare så hörs vi imorgon igen =)
kolla andra bloggen wiiie såååå LOVELY SOOO Happy happy !!!

kram