måndag 28 november 2016

Angels första Dammen veckobrev =) Mina Nya Nocco BCAA skumtomte kom =) Pernilla & Philipp kom med subway =) Massa Mys här hemma =)









Då var det måndag igen & en ny vecka med nya möjligheter =) 
Idag fick jag älskade Angels veckobrev så imorgon blir det massa små saker att ta med till skolan som ljusstake & ljus osv .
Fick även Första Dammen brevet med ett foto på skolklassen Angels grupp bävern kommer vara med i skolan på vissa lektioner där även Angels fadder går =) 
Idag kom mina nya Nocco Bcaa med tomteskum smak & burkarna var i rosa så dom är super söta tycker jag & smakar sååå Gott =) 
Älskade Angel har spelat spel läst böcker med Mammi eftersom 
Min Underbara Make var på jobb i skellefteå i dag så han kom lite sent för det blir långt åka.
Men vi hade Mor & Dotter Mys här hemma =)  
Mina fina ljus rosa Nocco Bcaa som smakar skumtomte kom i dag & ett flak Nocco tropicana =) 
Gudoligt god & söt burk min smak totalt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel provsmakar en rocky roads dom var lite hårda för dom har legat i kylen men Angel gillar dom =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel myser & Vilar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Prinsessan Angel så Underbar & fin !! 
Min Älskade Make köpte hem mina favvo C-vitaminer =) så omtänksam & Go han är =) 
Älskade Angel snapar Mammi haha 
Angel & Manmmi snapar =) 
Underbara Angel tycker det är kul använda min snap =) 
Världens stoltaste & Lyckligaste Mammi & Fru är jag =) 
Mammi & Angel busar & Myser =) 
Angel tar så många kort på Mammi haha 
Världens stoltaste & Lyckligaste Mamma & Fru !! 
Pernilla & Philipp kom med en subway till mej så gulligt =) 

Ja det har vart en fin dag med massa bus & mys & så kul Pernilla & Philipp kom nu ikväll & babbla & Fika & dom var söta hade köpt med sej subway =) 
Blev mycke skratt & bus kan jag lova =) 
Nu ska jag mysa ner bredvid min älskade Make så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla fina läsare =) 

kram