tisdag 22 november 2016

Angel fått ett eget Jultåg & Tomteland =)Julshopping & Shoppat stor Jultomte =)Spelat PS4 Pro VR & Wii U Tennis ;Bowling =)Satt upp Nya Tv =) Min Älskade Make kom hem så LOVELY & Gud så mycket MYS Vi har =)Love my Lovely Life wiiie =)







Hello på er Godingar ,idag har vi vart & shoppat lite jul kul =) 
Det blev en till stor tomte till Angel & ett jättefint TomteTåg på räls som spelar julmusik & åker runt till Älskade Angel =)
Angel fick även ett jättefint tomtelandskap & ett Tomtepar =) 
Men innan vi åkte spela vi först på Angels wii U & då spela vi först tennis sen bowling & gud vad kul det var haha 
Sen gick vi upp till Daniel & Rebecca & spela Ps4 Pro & VR.
Gud vad läskigt det var vi både skrek skratta & det var så otroligt verkligt så jag finner inga ord haha .
Kolla andra bloggen på alla roliga bilder hahaha 
Fina Malin ska sova här inatt så vi har shoppat lite mer Girl mys så vi ska gotta oss med =) 
Min Underbara Make kom hem nu ikväll & gud vad skönt så det blev mycket puss kram mys så märks vi saknat varann nu detta dygnet .
Men underbart ha han hemma igen My Love  ;) 
Angel har lekt busat & tycker jultåget är super kul & Hon älskar Julen & Tomtar precis som jag =)
Min Älskade Son Daniel hjälpte mej & satte upp nya tv nu innan min älskade Make kom hem =) 
Wiiie kolla andra bloggen WOW WIIIIE  säger jag bara så otroligt mycket ROMANTIK & Mys vi har Gud vad jag Älskar Min Underbara Make Peter ;) 
Ni ser allt som vanligt i andra bloggen & alla fina bilder på oss =)  
Nu har vi testat PS4 Pro & VR Wow så läckert det var =) 
Vi invigde nya Burger king som kommit till Mariehem =) 
Vi har shoppat lite =)
En stor Fin Tomte fick följa med hem =) 
2 st Tomtelandskap ett till Älskade Angel & Ett till Älskade Daniel & Rebecca  fick oxå följa med hem =) 
Ett TomtePar till Älskade Angel !! 
Gizmo fick en söt juldress =) 
Chassi fick en söt julegris =) 
2 st Jultåg ett till Älskade Angel & ett Till Daniel & Rebecca =) 
Ny duschslang älskar att byta ut så det är rent & fräscht =) 
Ny sort Tomteskallar =) 
Älskade Angels TomteTåg =) 
Gud Vad Fint det var det spelar julmusik & åker runt =) 
Älskade Angels JulTåg !! 
Mer paket kom =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så glad över sitt Tomtepar hon fick =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende  !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel =)
Min Älskade Son Daniel sätter upp Vår nya Tv =) 
Nu ska min Underbara Son Daniel sätta upp nya tv så duktig han är & hjälper Mammi =) 
Vi gjorde super goda toast =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel spelar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel myser efter kvällsbadet =) 
Prinsessan Angel nybadad & i sin pyjamas =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel somna fort !! 
Världens Underbaraste & Finaste & sötaste Angel !! 
Nu blir det lite Girly mys & Film =) 
Jag & Malin ska se film & mysa & ha tjejkväll =) 

Gud vad skönt & ha fått nya tv på plats & vad bra det blev =) 
Så Coolt att man ska prata med fjärkontrollen haha =) 
Ja tekniken går fort framåt men skönt & ha den nya tekniken & slippa alla kablar osv & gud vad tunn denna tv är & vilken skillnad på bild WOW säger jag bara =) 
Wiiie Gud vad skönt att min Älskade make är hemma igen =) 
Gud vad vi saknat varann så är mycket mys nu haha =) 
Så Nu blir det massa massa myspys här hemma ;) 
Så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll för det ska vi ha =) 

kram