onsdag 23 november 2016

Älskade Angel var Ledig & vi åkte & Valde nya glasögon =) Även jag & Rebecca beställt nya glasögon =) Bokat Romantisk Weekend med all lyx på hotell sen en hel dag i Julparken =) Wiiie vad vi längtar =)





 Godkväll i alla hus & hem =) 
Idag var älskade Angel ledig eftersom vi åkte till specsavers & beställde hennes nya glasögon =) 
Angel valde 2 par så nu hoppas vi dom kommer fort men får räkna en vecka ca =) 
Hoppas nu älskade Angel kommer använda dessa nya hon får nu eftersom hon har ett brytningsfel & det kan rättas till nu om hon använder sina glasögon .
Även jag & Rebecca skulle  kolla synen men vi blev lite sena så jag tog en tid imorgon istället så Rebecca kunde göra syntestet idag  & hon beställde nya glasögon så nu får vi se om även jag behöver beställa nya i morgon efter syntestet ,så nu blir det nya glasögon till nästan hela familjen haha .
Jag lova Angel att jag oxå ska använda mina glasögon bättre eftersom jag oxå har brytningsfel men har ju tyvärr knappt använt glasögon på 15 år ,men nu måste jag skärpa mej & använda mina så då kanske hon oxå använder sina mer ,det är ju så viktigt att hon har dom hela tiden så slipper hon ha de senare i livet om brytningsfelet rättar till sej  .
men svårt att förklara för hon är ju så liten än .
När Angel & Pappi var & köpte mat på Nya burger king som precis öppnat här så blev ägaren så förtjust i Angel så hon fick gå med han & öppna lådor med massa nya leksaker dom ska få in & ha i barnboxar & Angel fick en av varje =) 
Jag har slagit in lite mer julklappar & grejat på här hemma =) 
Vi har Även bokat in oss på en Romantisk Jul weekend i Lycksele där vi ska bo på Hotell lappland & vi har all lyx dubbelsvit med bubbelpool & bastu osv på rummet & spa & relax & all mys man kan tänka sej & sen en heldag på Jul Parken =)
Ska bli så mysigt få relaxa & mysa med min underbara Make Peter & vår Älskade Dotter Angel & det kommer bli så skönt nu när man julpyntat & fixat allt inför jul Här hemma & bara åka iväg på en Romantisk weekend =) 
så nu börjar vi vårat Romantiska Jul Mys & då passar det perfekt att bo på hotell & ha all lyx & sen julpark en hel dag med massa Familjemys & få rå om varann & veta att hemma är allt på topp & allt är klart  ,tänk va underbart gå där i julparken med all julbelysning & dricka glögg & möta tomten med min  Älskade Make & Våran Älskade Angel & ha familjemys på hög nivå =)
Kolla i andra bloggen på alla bilder osv WIIIIE SOOOOO HAPPY ;) LOVE MY LOVELY LIFE ;)  
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel provar ut nya glasögon =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel testar nya glasögon =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Prinsessan Angel tyckte det var kul prova nya glasögon =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel busar & har kul =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel har nu valt 2 st par glasögon =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel =)
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! Angel köper sej en blockflöjt =) 
Angel shoppa en vit fin blockflöjt =) 
Världens underbaraste & Vackraste & Finaste Angel så glad över sin blockflöjt =) 
Underbara Angel äter hamburgare =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel =) 
Älskade Angel fick en present av Mammi i dag eftersom hon vart så duktig & valt 2 st nya par glasögon =) 
Prinsessan Angel blev så glad över sin present =)
Världens Bästa & Finaste Angel så glad över sin My Little Ponny docka med tillbehör =) 
Angel älskar dessa My Little Ponny dockorna =) 
Vår Älskade Kärleksfrukt Angel så underbar & fin i sitt nattlinne =) 
Här är 2 st av alla figurer Angel fick när hon & Pappi var på Nya burger king & ägaren öppna en ny kartong & gav Angel en av varje figur dom hade =)
Slagit in lite mer julklappar =) 
Köpt nytt Hills foder till älskade Gizmo & kaira =) 
Även nya reflexhalsband viktigt dom syns i mörkret =) 
Köpte även nya namnbrickor till halsbanden =) 
Här Är Tomtens stuga i Lycksele djurpark & Ditt ska vi snart =) 
Se vad mysigt =) 
Kommer bli en fin upplevelse för Angel =) 
Vi boka detta familjepaket en weekend med boende på Hotell Lappland & En dag på Julparken med Tomten =) 
Gud vad underbart att vi ska åka ditt & ha Familjemys =)
Instagrambild på att vi ska på Julparken & Angel ska få träffa Tomten =) 
Här ska vi bo & ha massa romantik  =) 
Med underbar utsikt =) 
Nu har vi bokat in oss en weekend på lyxhotell & en heldag med massa familjemys i julparken =) wiiie gud vad vi längtar =) 
Test på Fb =) & Stämmer bra jag är sååå HAPPY =) LOVE MY LIFE =) 

Gud vilken mysig dag det har varit & nu sover vår underbara Angel så gott & det känns så skönt att vi har bokat en hel weekend i lycksele julpark & vi ska bo på lyx hotell med allt & bara må gott & rå om varann  =) 


Vilken mysig upplevelse för älskade Angel få träffa Tomten ,skriva önskelista ,julpyssla med han & åka släde efter häst & gå med runt mata djuren & träffa hans renar osv =) 

& sen så magiskt gå runt i parken dricka glögg & se all mysig belysning sen mysa på lyx hotellet wiiie Gud vad jag Längtar kommer bli så familjemys & julig så stämningen är på topp & vi längtar =) 
Nu ska jag mysa med min älskade make så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare så hörs vi imorgon igen =)
Glöm inte kolla andra bloggen wiiie LOVELY ;)  

kram