lördag 15 oktober 2016

Wiiie UNDERBAR DAG =) Angel & Loke gjort Pizza =) Pernilla övningskörde & Första gången Angel & Loke åkte med oss när Pernilla kör =) Godishuset shoppa lördagsmys =) LördagsMys =) Love My Life sooo ;)






Wow vilken Lördag ... Vakna tidigt & Gjorde mej klar & älskade Angel myste & önska mej lycka till innan jag & Pernilla åkte  =) 
Men gud så kul det har vart ,känns riktigt bra =) 
Ni måste kolla andra bloggen gud vad mysigt & Trevligt & Massa bilder osv där så skynda er in & kolla wiiie Lyckan är total =)
Älskade Angel & Loke har vart med min underbara Make & dom åkte till big boy & käka & gjorde stan & lek & Bus på lekplats osv =) 
Sen har Angel & Loke busat & lekt & dom hade bakat Pizza tills vi kom hem för att överaska oss =)
Pizzan var himmelskt god så dom är ju så duktiga =)  
När vi kom hem & vi käkat den goda pizzan dom bakat ,fick Pernilla övningsköra & vi tog med Angel & Loke där bak & åkte  till godishuset & där shoppa vi lite lördags godis =) 
Så var en premiär första gången barna åkte med Pernilla =) 
Mor & Dotter KÄRLEK!!! 
Prinsessan Angel myser & Önskar Mammi lycka till =) 
Mor & Dotter Kärlek !!! 
Älskade Angel & Loke på väg till stan med Pappi =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !! 
Underbara Angel & Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel äter på big boy med Bästisen Loke =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel & Loke =) 
Angel & Loke bakar Pizza tills jag & Pernilla kommer =) 
Underbara Angel fick tomatsås på fingrarna & de gillar hon inte =) 
Bästa Vännerna Angel & Loke så söta & snälla bakar Pizza  till oss =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE Leende !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad =) Angel & Loke bakar pizza till oss =) 
Nu har Älskade Angel & Loke gjort pizza =) 
Nu är pizzan klar & den var super god kan jag lova =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel =)  
Premiär älskade Angel & Loke åker första gången med mej & Pernilla nu när hon övningskör =) 
Prinsessan Angel & Prinsen Loke sitter bra bak i Pernillas bil =) 
Sötisarna Angel & Loke =) 
Angel & Loke har super kul bak i bilen första gången dom åker med när Pernilla kör =) 
Älskade Angel framför godishuset nuy ska vi in & shoppa lördagsgodis =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel ska nu in & shoppa lördags godis i godishuset =) 
Vår Underbara Angel !!! 
Angel köpte även en söt minon klubba =) 
Angel valde lite olika kuliga godisar oxå =) 
Instagrambild på vårat Lördagsmys =) 
Lite Lördagsmys vi shoppat =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 

Gud vilken underbar dag det har varit ,allt gick super bra Kolla andra bloggen wiiie Happy happy =) 
Men det var otroligt skönt komma hem till min underbara Make & Vår älskade Dotter Angel jag brukar ju aldrig va ifrån Angel så jag har saknat min lilla docka idag =) 
Dom hade gjort så god pizza som jag & Pernilla gotta oss med & den satt bra eftersom jag inte hunnit äta så var jag rätt hungrig =) 

Efter Maten fick Pernilla övningsköra till Godis huset & Angel & Loke åkte med för första gången =) 
& nu har vi myst ner oss i soffan & ska äta lördags gotta & se film så vi får höras imorgon igen så ha en underbar lördags kväll på er alla våra fina läsare =)
LOVE My LIFE ;) 

kram