torsdag 20 oktober 2016

Shopping & Romantisk Lunch med Min Älskade Make Peter =) Min & Älskade Angels vita Vinter jackor kom =) Gudars så Happy jag är spricker snart av Lycka =)





God kväll på er sötisar ,Idag åkte vi till Ikea & Avion & fortsätter med våra stora Planer hahaha Gud vad kul detta är & kommer bli så j-la bra =) 
Tur min älskade Make jobba hemma idag så han kunde åka med & hjälpa till lite =) 
Sen passa jag & Rebercca på att shoppa lite mer jul saker & titta runt lite =) 
Min Älskade Make Ringde bjöd ut mej på en romantisk lunch i dag & Gudars så gott & Mysigt det var ;) 
Vi har det allt lyxigt & mysigt vi Lyckan & Kärleken är total =) 
Älskade Angel fick lite Pokemon kort i dag & gud så glad hon blev =) 
Min & Angels vita Vinter jackor kom & Wow så snygga & Fina & varma dom är ,vi blev super nöjda så nu är min & Angel vinter outfit klara =)
Vi har samma snygga outfit sådan Mor sådan Dotter =)  
Angel önska fajitas till middag så det fick bli det =) 
Vi läser lite ur böckerna varje dag som vi låna på biblioteket & har massa familjemys här hemma =) 
Kolla andra bloggen på allt mys & bus vi har, säger då det Familjen Hedström wow lycka & Kärlek =) 
Mmm YUMMIE !! Förrätt Min Älskade Make Peter bjöd ut mej på romantisk lunch =) 
Jag valde super god kycklingfile med bea & Pommes =) 
Efterrätt blev super god jordgubbs bakelse med vaniljkräm & Kaffe YUMMIE!! 
Romantisk Lunch med min Älskade Underbara Make Peter =) Vi har det allt mysigt & så lyckliga Massa LOVE LOVE LOVE =) 
Jag & Rebecca shoppa lite julgranskulor =) 
Underbara Doft Julljus =)  
Lite glitter & stjärnor =) 
Nya ljusslingor till grannen =) 
Lite mer Godis till Julgodis bordet =) 
Glitter siffror till advents ljusen & wonderbaun med Tomte till Bebben =) 
Älskade Angel fick en spindelmannen T-shirt =) 
Mer Kul julklappar kom =) 
Min & Älskade Angels vita vinter jackor kom =) 
2 i 1 Vinter jacka med mjuk varma fleece inne i jackan =) 
Både jag & Angel blev super nöjda över dessa vinter jackor =) 
Dagens instgarmbild på våra vinter jackor =) 
Prinsessan Angel så lycklig över sin nya vita vinter jacka =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel så lycklig & ha samma vinterjacka som Mammi =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel med sina nya Pokemon kort =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!! 
Världens bästa & Underbaraste Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !! 
Angel fick en tidning av Pappi =) 
Underbara Angel med sin tidning =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Angel med sin nya bok hon fick av Pappi i affären idag =) 
Världens vackraste & Finaste Angel stolt med sin nya skriv & Rit bok =) 
Angel fick denna skriv & rit bok av Pappi i dag när dom var & handla =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel ska äta fajitas =) 
Prinsessan Angel beställde Fajitas till middag =) 
Mmmm YUMMIE !! Fajitas med super god kyckling =) 
Älskade Angel har fått en mask av Pappi i en tidning idag =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel busar med Masken Ninjago =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel har buskul =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Prinsessan Angel som en ninjago =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel njuter av Fajitas hon önskat till middag =) 
Prinsessan Angel & Pappi busar =) 
Prinsen Daniel bjöd på efterrätt =) 
Jag har beställt denna mjukis setet blir skön att ha nu i vinter & strossa runt i här hemma & Snygg är det oxå & jag älskar orange & svart på kläder  =) 

Vi har haft Massa Torsdagmys & Romantik & mysig shopping & vår älskade Prinsessa Angel somna med ett stort leende på läpparna så nu blir det lite föräldra mys här hemma som vi är Bäst på så vi hörs imorgon igen =) 

Ha en underbar Torsdagskväll på er våra fina trogna läsare =)
Skynda in på andra bloggen & se alla fina romantiska bilder på oss & alla underbara planer wiiie tjohoooo =)  

kram