onsdag 12 oktober 2016

Shoppat Vinterstövlar till mej & Angel ,självklart ska vi ha likadana =) Fixat inför Helgen Wiiiie så nervös =) Pernilla & Loke ska sova här =)Pernilla Övningskörde & Vi hämta Fina Malin massa Tjejbus =) Underbart Liv man har =)

 


God Kväll på er våra fina Läsare ,idag kom Pernilla efter hon lämnat Loke på skolan & Vi fika & Babbla =) 
Jag hitta äntligen ett par snygga vinterstövlar till mej & självklart ville Älskade Angel ha likadana så jag beställde både till mej & Angel tur det fanns i hennes storlek oxå ,för vi vill ha lika Mor & Dotter =) 
Nu ska jag bara hitta en vinterjacka till mej själv oxå & jag vill även ha den i vitt men det blir morgondagens letande ,hade vart kul & även hitta likadan jacka till Angel så är vi helt lika =) 
Har fått grejat mycket inför helgen idag & det ska bli så extremt kul & skönt ,men ska erkänna att jag är lite nervös hahaha Men mer om det & Massa massa annat i andra bloggen wiiie LOVE MY LIFE soooo much ;) 
Vi käka middag & Angel & Loke busa & hade super kul =) 
Jag & Pernilla stack ut en sväng så hon fick övningsköra lite ,vi hämta upp Älskade Malin & vi körde runt & hade lite Girly snack & bus =) 
Gud vilka Underbara Vänner jag har kan bara säga att jag är så Rik & så tacksam & vi har ju bara så otroligt kul ihop =) 
Sen åkte Vi hit & Pernilla & Loke ska sova här & när vi kom hade Min Underbara Make lagt Angel & Loke som sov gott i bäddsoffan =)
Love You Honey du är bäst ;) 
Massa mer om helgen & planerna i andra bloggen wiiie tjohooo säger jag bara så kika in där =)  
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Prinsessan Angel har gjort fint konstverk av ett äpple =) 
Prinsessan Angel & Loke gör sej redo för kvällen & kör flux efter tandborstningen =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel sover så sött !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Världens Underbaraste & Finaste Angel !!! 
Prinsen Loke sover så sött =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel sover så gott !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !!! 
Mammis & Papis Älskade Charmtroll Angel sover som en liten Prinsessa !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Vackra Fina Kärleksfrukt Angel !!! 
Dessa snygga vinterstövlar beställde jag i dag till mej & Älskade Angel !! 
Fakta om dessa underbara Vinterstövlar =) 
Ett par Till Älskade Angel & ett par till Mammi så nu har vi likadana =) Mor & Dotter mys !! 
Instagram bild sådan Mor sådan dotter =) Vi ska va lika =)  
 Liten bild på Me soooo Happy happy ;) 
Älskade Angel & Loke sov så sött när vi kom tillbaka från övningskörningen så min underbara Make Peter har gjort det bra =) 
Nu har jag & Pernilla krypigt ner bredvid våra underbara barn som sover så sött bredvid oss =) 
Nu blir det lite film innan vi ska sluta dom blå & studera ögonlocken från insidan ,så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =) 
Glöm inte andra bloggen massa info om helgen wiiie pirrar i magen nu wiiie Happy happy =)